هرآنچه درباره پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک باید بدانید

پنجره های آلومینیومی ترمال بریک انتخاب محبوب برای بسیاری از صاحبان خانه ها در سراسر دنیاست ، که مخصوصاً به خاطر طراحی زیبا، مینیمال و مدرنشان مورد توجه قرار گرفته اند.

هرآنچه درباره پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک باید بدانید

تعمیر و نگهداری بسیار پایینی دارند و همچنین مقاومت فوق‌العاده دربرابر خوردگی از پوسیدگی وتاب برداشتن دارند ،بااین حال آلومینیوم یک عایق طبیعی نیست ،با این معنی که اگر پنجره های شما صرفاً از آلومینیوم ساخته شده باشند ،گرمای ارزشمند داخل شما از بین می رود ،بنابراین با فرایند های تولید مدرن ونوآوری راه‌حلی را برای حفظ این کار ایجاد کرده اند یعنی (آلومینیوم ترمال بریک ).  بنابراین ما در این مقاله به بیان مزایا و کاربردهای پنجره های آلومینیومی ترمال بریک پرداخته و روش های سفارش این محصول از  شرکت ایرالکورت به عنوان برترین شرکت تولیدکننده پنجره های ترمال بریک در ایران را ارائه می نماییم.

پنجره آلومینیومی چیست؟

پنجره آلومینیومی با پروفیلی از جنس آلومینیوم به همراه دو یا چند لایه شیشه در ابعاد مختلف ساخته می شود. ظرافت پروفیل های آلومینیوم، عدم زنگ زدگی، وزن سبک، تنوع زیاد، استحکام بالا و قابلیت رنگ آمیزی آنها باعث شده است که محدودیتی در استفاده از این درب و پنجره ها در محیط های مختلف وجود نداشته باشد.

Picture2

مشخصات فنی درب و پنجره دوجداره آلومینیومی

درب و پنجره های دوجداره آلومینیومی ساخته شده از پروفیل آلومینیوم دارای ظرافت طراحی و تنوع بالایی هستند. افزایش تنوع در مدل های این محصول باعث شده است که محبوبیت زیادی بین خریداران درب و پنجره دوجداره داشته باشند. پروفیل های استفاده شده در ساخت درب و پنجره آلومینیومی دو جداره از نوع آلومینیوم اکسترود شده هستند که باعث افزایش مقاومت و طول عمر آنها می شود. توجه داشته باشید که درب و پنجره ضدصدا آلومینیومی رنگ شده نیز تفاوتی با نوع معمولی آن نداشته و ثبات و کیفیت بالای خود را حفظ کرده است.

معمولا برای کاهش صدمات و افزایش طول عمر این درب و پنجره ها، هنگام ساخت و مونتاژ آنها از روش های پرچ و پرس استفاده می شود. نوع ساخت درب و پنجره های آلومینیومی دوجداره تاثیر زیادی در میزان عایق آنها دارد و در صورت نیاز می توان از انواع معمولی تر آنها برای محیط های خاص استفاده کرد.

پنجره دوجداره آلومینیومی ثابت

پنجر ه دوجداره آلومینیومی ثابت قابلیت باز شو ندارند و متشکل از فریم و شیشه هستند که برای نما و نورگیر مورد استفاده قرار می گیرند.

درب و پنجره دوجداره آلومینیومی لولایی

درب و پنجره هایی هستند که به توسط لولا های نصب شده بر روی فریم و اکثرا به سمت داخل باز و بسته می شوند.

درب و پنجره دوجداره آلومینیومی کشویی

درب و پنجره آلومینیومی کشویی به وسیله ریل ها، بلبرینگ و غلتک ها در جهت محور افقی باز و بسته می شوند که در نتیجه هنگام باز شدن فضای کمتری را اشغال می کنند.

انواع درب و پنجره آلومینیومی دوجداره از نظر ساختار

هر یک از انواع درب و پنجره های آلومینیومی دو جداره دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

درب و پنجره آلومینیومی دوجداره نرمال (حالت نانترمال)

ساده ترین و ابتدایی ترین نوع پنجره های آلومینیومی دوجداره نوع ساده یا نرمال است، با این وجود اما مقاومت بالایی در برابر تغییر آب و هوا و رنگ پریدگی دارند و رنگ و طرح های متنوعی از آنها نیز در بازار موجود می باشد. همچنین در صورت نیاز به تعویض هم مشکلی بوجود نمی آید چرا که این درب و پنجره های از قابلیت بازیافت برخوردار هستند و امکان فروش آنها در صورت عدم استفاده نیز برای خریداران وجود دارد.

Picture3

پنجره آلومینیومی دوجداره ترمال بریک

تکنولوژی ساخت پنجره ترمال بریک آلومینیومی با توجه به قوانین شکست حرارتی می باشد. میزان ضریب انتقال حرارت بالا در این پنجره ها باعث افزایش مقاومت آنها در برابر فشار و دمای زیاد، شده است.

نوارهای پلی آمید بکار برده شده در پروفیل این درب و پنجره ها میزان عایق بودن آنها را افزایش داده است که تاثیر چشم گیر آن را می توان در کاهش سروصدا، عدم ورود آلودگی و حفظ انرژهای گرمایشی و سرمایشی محیط مشاهده کرد. دوام و استحکام بالای اتصالات استفاده شده در پنجره های ترمال بریک، عمر مفید این درب و پنجره ها را افزایش داده و باعث ایمن تر شدن آنها در برابر اتفاقاتی همچون زلزله و سرقت شده است.

Picture4

نتیجه گیری

فناوری ترمال بریک یکی از ویژگی های مهم در و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک است زیرا به تنظیم دمای خانه شما کمک می کند تا خانه شما را در زمستان دنج وگرم ودر تابستان خنک نگه دارد وبا ترکیب شیشه‌های دوجداره و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک ،رتبه A بازده حرارتی برای خانه شما ایجاد می شود .

مطمئن باشید که شرکت ایرالکورت با ارائه پنجره آلومینیومی ترمال بریک علاوه‌بر ایجاد مزایای فوق ، ویژگی خیره کننده ای به زیبایی خانه شما می بخشد. شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان  و سفارش انواع پنجره ترمال بریک آلومینیومی می توانید از طریق تماس با مدیر فروش و توسعه بازار با شماره همراه 09122133296 بهترین مشاوره را اخذ و در اسرع وقت محصولی با کیفیت جهانی را از برترین تولیدکننده پنجره آلومینیومی ترمال بریک کشور تحویل بگیرید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رابی
    0

    هر وقت پروفسور رئیسی کلید منزل را تحویلمان داد حتما از این پنجره ها برایش نصب خواهیم کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها