دریافت لوح و نشان برتر از سوی شرکت مشتریان گلدیران در چهارمین جشنواره سراسری یکصد واحد مشتری‌مدار

شرکت مشتریان گلدیران به عنوان یکی از برترین شرکت‌های مشتری‌مدار در ایران، در چهارمین اجلاس سراسری یکصد واحد مشتری‌مدار به مورخ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲، نشان افتخار را از سوی داوران این مجمع دریافت نمود.

دریافت لوح و نشان برتر از سوی شرکت مشتریان گلدیران در چهارمین جشنواره سراسری یکصد واحد مشتری‌مدار

این موفقیت، نشان دیگری از تمرکز گلدیران بر مشتری‌محوری و ارزش‌های محوری آن، اعم از کیفیت خدمات و توجه به نیازهای مشتریان بود.

در این اجلاس، اصول و مزایای ارتباط و تعامل صحیح با مشتریان مورد بحث قرار گرفت و انعکاسی از صدای مشتری به مدیران، به منظور بهبود نقاط ضعف و بهبود مدیریت روابط کارمندان و مشتریان ارائه گردید.

دریافت لوح و نشان برتر از سوی شرکت مشتریان گلدیران در چهارمین جشنواره سراسری یکصد واحد مشتری_مدار - تصویر 2

شرکت گلدیران با ماموریت ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالا و همچنین ارتقای سطح زندگی هم‌میهنان از طریق ارائه‌ی تجربه‌ی استفاده از فناوری روز دنیا در سال 1380 تاسیس شد. گلدیران بیش از 30 سال است که در خانه‌های ایرانیان حضور دارد و طی این سالیان همراه بیش از 5 میلیون خانوار ایرانی بوده است. عرضه‌ی محصولات متنوع و همراه با تکنولوژی روز دنیا در حوزه لوازم خانگی با قیمتی مناسب و شبکه‌ی توزیع گسترده و خدمات پس از فروش در 365 روز سال و در سراسر ایران تعهدی است که گلدیران همواره به آن پای‌بند بوده است.

گلدیران همواره سعی کرده است که با ارائه‌ی خدماتی با کیفیت در تامین، تولید، توزیع و پشتیبانی لوازم خانگی، ایجاد روابط پایدار با شرکای تجاری داخلی و خارجی و بهره‌وری از آخرین فناوری‌های روز دنیا سهم بازار خود را توسعه بخشیده و در نهایت با ارائه‌ی خدماتی متمایز، سریع، دقیق، مقرون به صرفه و رضایت‌محور به نیاز مخاطب خود در حوزه لوازم خانگی به شکلی مطلوب پاسخ دهد.

شرکت مشتریان گلدیران نیز با هدف ارائه‌ی خدمات باکیفیت قبل فروش دستگاه، در حین فروش و پس از فروش محصولات از سال 1380 تا امروز توانسته بستر ضمانت لوازم خانگی برندهایی همچون ال جی، جی پلاس و نکسار را در سطح بسیار رضایت‌بخشی ایجاد کند. شرکت مشتریان گلدیران در این مسیر با رویکردهای جدید و متناسب با نیازهای روز مشتریان اقدام به اجرای خدمات متمایزی نموده که بالاترین حس اعتماد را در ذهن مخاطبان ایجاد کرده است.

دریافت لوح و نشان برتر از سوی شرکت مشتریان گلدیران در چهارمین جشنواره سراسری یکصد واحد مشتری_مدار - تصویر 3

عملکرد مشتری‌محور و کیفیت محصولات، بهبود سطح رضایتمندی مشتریان، رعایت تعرفه‌های قانونی و کیفیت شبکه خدمات و دسترسی مناسب، دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را برای دوازده سال به طور متوالی برای شرکت مشتریان گلدیران به ارمغان داشته است. دریافت جایزه برترین شرکت در میان 25 کشور جهان در ارائه خدمات برتر در جشنواره شعف مشتری (MENA) نیز تاییدی بر درستی مسیری است که گلدیران در آن گام برمی‌دارد.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها