طرح «فجرانه» کالابرگ‌ها تمدید می‌شود؟

معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای ادامه طرح فجرانه کالابرگ‌ها نیازمند اعتبار مضاعفی هستیم، اما در فروردین ماه مشخص می‌شود ک این طرح را ادامه دهیم یا خیر.

طرح «فجرانه» کالابرگ‌ها تمدید می‌شود؟

علیرضا عسگریان در جمع خبرنگاران با اشاره استقبال مردم از طرح فجرانه کالابرگ‌ها اظهار کرد: نحوه شارژ طرح فجرانه در مرحله نخست به مانند مرحله اول است و دولت در این باره ۱۰ هزار کیلیارد توام هزینه کرده است.

وی افزود: برآورد‌ها نشان می‌دهد که مردم بین ۳۴ تا ۳۶ هزار میلیارد تومان به صورت آورده در طرح فجرانه هزینه کرده اند و با این تفاصیل حدود ۴۷ هزار میلیارد تومان وارد سفر مردم شده است.

عسگریان گفت: در مرحله اول ۴۶ میلیون بسته غذایی توزیع شده است و امیدواریم مردم در مرحله دوم نیز استقبال خوبی از طرح فجرانه داشته باشند.

وی درباره زمان شارژ دومین مرحله طرح فجرانه اظهار کرد: مرحله دوم هیجدهم این ماه شارژ می‌شود و ۲۲۰ هزار تومان اختصاص می‌یابد. توصیه می‌کنیم یک ماه فرصت دارند و برای خرید از فروشگاه‌ها عجله نکنند.

وی همچینن گفت: حدود ۸۷ درصد از طرح اسقبال مرده کرده اند و عمدتا دهک‌های یک تا ۳ از این طرح استقبال کرده اند.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین خاطرنشان کرد: برای ادامه طرح فجرانه کالابرگ‌ها نیازمند اعتبار مضاعفی هستیم، اما در فروردین ماه مشخص می‌شود که این طرح را ادامه دهیم یا خیر.

وی درباره برخورد با فروشگاه‌های متخلف نیز گفت: ۲۲۰ هزار فروشگاه در این طرح حضور داشتند و ۱۳ هزار فروشگاه تخلف کردند که قریب به ۵هزار فروشگاه از این میزان به چرخه خدمت برگشته اند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • احمد
    0

    چطور درصدهای استفاده شده دهک ها رو نخوندی آقای معاون وزیر دهک اول و چهارم بیشترین استفاده ازکالابرگ رو انجام دادن لطفا به زیردستانت بگو آمار رو درست بهت بدن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها