نحوه سفارش تابلو برق صنعتی سه فاز به شرکت برقستان

برای محافظت از تجهیزات و قطعات الکتریکی از یک محفظه استفاده می‌شود که به آن تابلو برق گفته می‌شود. این تابلو محفظه‌ای غیر فلزی یا فلزی است که بر روی آن انواع تجهیزات الکتریکی، کلیدها، نمایشگرهای فرکانس، ولتاژ ، جریان و...نصب می‌شود و مانع وارد شدن شوک الکتریکی به اپراتور تجهیزات می‌شود.

نحوه سفارش تابلو برق صنعتی سه فاز به شرکت برقستان

 ساخت این تابلو باید استاندارد بوده و ابعاد مختلفی برای آن در نظر گرفته می‌شود و گاهی ممکن است ابعاد آن به اندازه یک اتاق بزرگ باشد. برخی نیز در اندازه‌‌های کوچک ساخته می‌شوند و چند کلید مینیاتوری نیز بر روی آن نصب می‌شود.

برقستان؛ سفارش تابلو برق صنعتی و ساخت انواع تابلو برق‌های صنعتی را می‌پذیرد و بهترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

تابلو برق صنعتی سه فاز

شرکت برقستان در زمینه تولید انواع تابلوهای برق صنعتی، راه اندازی و طراحی آن‌ها فعالیت دارد. تیم متخصص این شرکت در زمینه تاسیسات الکتریکی در کاربرد‌های مختلف، از تجربه چندین ساله برخودار هستند و می‌توانند به راحتی مشکل شما را در این حیطه حل کنند.

اگر قصد سفارش تابلو برق صنعتی از شرکت بزرگ برقستان را دارید، می‌توانید  علاوه بر مشاهده سایت این مجموعه، با شماره‌های آن تماس و از مشاوره کارشناسان فنی در زمینه مورد نظرتان بهره‌مند شوید.

 همچنین اگر شرایط مراجعه حضوری به  فروشگاه این مجموعه  را دارید، می‌توانید ویژگی‌های تابلو برق دلخواه خودتان را از نظر شرایط مختلف بیان و در نهایت تابلوی مد نظرتان را سفارش دهید.

قیمت تابلو برق صنعتی

امروزه قیمت ساخت تابلو برق صنعتی به دلیل تنوع بالا و گستردگی فراوانی که در بازار دارد، متفاوت و به عوامل مختلفی وابسته است. ساخت تابلو برق برای شرکت‌های پیچیده و عظیم، کاری دشوار است و ممکن است ماه‌ها زمان ببرد.

زیرا این تابلو در شرکت‌های بزرگ با دستگاه‌ها و ماشین آلات عظیمی سروکار دارد. بنابراین قطعا قیمت این تابلو گران‌تر از سایر تابلوهای برق است. به طور کلی خزید تابلو برق کاملا بستگی به فعالیت شما دارد.

هرچه شناخت شما در زمینه انواع تابلوهای برق بیشتر باشد، در هزینه‌های شما نیز صرفه‌جویی خواهد شد. اما اگر از شناخت کافی در این زمینه برخوردار نیستید، پیشنهاد می‌کنیم که از یک مشاوره و یا کارشناسان با تجربه در این زمینه کمک بگیرید. همچنین می‌توانید از طریق تماس و ارتباط با کارشناسان شرکت برقستان، از قیمت انواع تابلوهای برق مورد نظرتان با خبر شوید.

نکات مهم در هنگام خرید تابلو برق سه فاز

همان‌طور که می‌دانید، پیش از خرید هر وسیله یا دستگاهی باید به یک سری نکات مهم جهت خرید راحت‌تر و چه بسا صحیح‌تر، دقت کنیم. در این‌جا نیز می‌خواهیم به ذکر برخی نکات مهم در هنگام خرید یا سفارش تابلو برق صنعتی اشاره‌ای داشته باشیم.

این نکات را قبل از خریدن تابلو برق مطالعه کنید و به هنگام خرید به این نکات توجه کنید تا از به‌وجود آمدن مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

۱_ قیمت تابلو برق:

همانطور که گفته شد، قیمت تابلو برق صنعتی به عوامل مختلفی از جمله تجهیزات، طراحی، جنس آن و... بستگی دارد. درست است که فاکتور یکی از عوامل مهم است اما توصیه می‌شود هنگام خرید این محصول، طرف تابلوبرق‌های ارزان نروید، چراکه ممکن است در آینده مشکلات جبران ناپذیری به‌وجود آورند.

۲_ نصب تابلو برق:

 علاوه بر اهمیتی که ساخت تابلو برق دارد، در بسیاری از صنایع اجرا و نصب آن نیز باید قابل توجه باشد. در این زمینه از کارشناسانی که در ساختن تابلو برق، تجربه کافی دارند و به نصب مدارهای الکتریکی بر روی تابلو آشنایی دارند، استفاده می‌شود. با اینکار مطمئن می‌شوید که محصولی که خریداری کرده‌اید به درستی عمل کرده و مشکلی ایجاد نخواهد شد.

۳_ استحکام تابلو برق:

در هنگام سفارش تابلو برق صنعتی، باید به این نکته که تابلو برق می‌بایست از استحکام کافی برخورد باشد، توجه کنید. زیرا در صورت عدم استحکام، هنگام ضربه یا آسیب در محیط‌های صنعتی، به مدارات داخلی نیز آسیب می‌رساند.

۴_ آموزش در زمینه نگهداری و تعمیر تابلو برق صنعتی:

 در هنگام سفارش تابلو برق صنعتی، حتما از شرکتی که مسئول سازنده تابلو برق است، درخواست کنید تا آموزش های لازم در جهت نگهداری و تعمیر تابلو برق صنعتی را به پرسنل ارائه دهد. زیرا در صورت توجه نکردن به نکات ایمنی، افزایش خطرات احتمالی را به دنبال دارد. ما در برقستان مشاوران مجرب و خبره‌ای استخدام کرده‌ایم تا تمامی ابهامات و سوالات شما کاربران را برطرف نمایند.

۵_ سفارش تجهیزات لازم تابلو برق از شرکت‌های معتبر:

در زمان سفارش تابلو برق صنعتی از شرکت بخواهید تا تجهیزات مرتبط با تابلو برق، از جمله کنتاکتور، کلید حرارتی، کلید مینیاتوری، بی‌متال، کلید کامپکت، کلید محافظ، چراغ سیگنال، پوش باتن، تایمر و سایر مدارات الکتریکی را فراهم کند.

عفعغعفغع

کاربرد تابلو برق سه فاز

کاربرد تابلو برق سه فاز گسترده‌تر از تابلوهای تک فاز است و در صنعت، این تابلوها عملکرد بهتری نسبت به تک فاز دارند. یکی از ویژگی‌های آن به کارگیری  به جای تابلو تک فاز است. یعنی شما می‌توانید سیستم‌های سه فاز را به گونه‌ای نصب کنید که عملکرد و کارایی  برق تک فاز را داشته باشد، درصورتی که برعکس این کار ممکن نیست.

فاکتور قیمت تابلو برق سه فاز

 قیمت تابلو برق سه فاز به فاکتورهای گوناگونی از جمله تعداد تجهیزات استفاده شده در تابلو برق، نوع تجهیزات، اجرا، نصب، طراحی تابلو و... بستگی دارد. بنابراین از آن‌جایی که قیمت این تابلو به پارامترهای مختلفی بستگی دارد، نمی‌توان به طور دقیق قیمت آن را اعلام کرد.

 لازم به ذکر است، افراد باید با نکات ایمنی این تابلوها برای جلوگیری از خطرات احتمالی، آشنا باشند. افرادی که مهارتی مبتدی در زمینه برق دارند، حتما به یک کارشناس برق نیاز دارند زیرا تمام دستگاه‌ها و تجهیزات برقی بدون داشتن تجربه، خطرناک است و ممکن است عواقب جبران ناپذیری را برای فرد داشته باشد. شما کاربران با مطالعه مطالب ذکر شده، می‌توانید با درنظر داشتن بودجه و شرایط خود، محصول مناسبی انتخاب و خریداری نمایید.

لبابلابلابلا

نحوه سفارش تابلو برق سه فاز صنعتی از برقستان

در این مطلب سعی کردیم تا تمام نکات مهم درباره ساخت تابلو برق صنعتی، نحوه سفارش تابلو برق سه فاز و قیمت تابلو برق سه فاز از شرکت برقستان را توضیح دهیم.

شرکت برقستان مجموعه بزرگی در زمینه تولید انواع تابلو برق با کیفیت است که می‌توانید با اطمینان محصول مورد نظر خود را سفارش و خریداری نمایید. این مجموعه محصولات خود را با تکیه بر دانش فراوان و تخصص کافی تولید می‌کند.

 به همین دلیل این محصولات می‌تواند کارایی لازم را برای شما داشته باشند. ویژگی ممتاز دیگری که این شرکت دارد، قیمت منصفانه محصولات آن نسبت به دیگر فروشگاه‌ها است. شما نیز می‌توانید با مشاهده سایت این مجموعه، محصول مورد نظر خودتان را انتخاب و سپس سفارش دهید‌. محصول سفارش داده شده از طریق کارشناسان فروش ثبت می‌شود و پس از ارسال شدن در کمترین زمان به دست شما می‌رسد.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها