​هزینه تفریح پینت بال در مشهد

گردشگری در شهرهای توریستی از هر منظری برای شما متفاوت تر از شهر و دیار خودتان دنبال می‌شود. از یک‌سو می‌توانید به سینماهای برگزیده در جنوب کشور بروید و مسافرت متفاوتی را با تماشای فیلم‌های جشنواره فجر دنبال کنید. از یک‌سو می‌توانید به رستوران‌های شناخته‌شده در شهر تبریز، اصفهان و مشهد بروید و از طعم و مزه غذاهای بین‌المللی و سنتی ایرانی لذت ببرید.

​هزینه تفریح پینت بال در مشهد

از سوی دیگر می‌توانید در استخر ابوذر اصفهان، پینت بال مشهد و استخر اریکه رشت لذت سفر خود را چندین برابر کنید. با ما همراه باشید چون قرار است به‌صورت مختصر از ورزش پینت بال و سپس از نرخ نامه مربوط به قیمت مصوب آن و در آخر از موقعیت مکانی که در مشهد برای بهره گرفتن از این بازی برپاشده است با شما بگویم. پس اگر همراه با خانواده خود می‌خواهید بعد از لذت بردن از سرگرمی‌های هیجان‌انگیز مشهد به باشگاه تفریحی پینت بال هم سری بزنید با ما همراه باشید.

 همه‌چیز در مورد ورزش مهیج پینت بال

 اگر بخواهیم پینت بال را به شما معرفی کنیم باید بگویم نام این ورزش از دو کلمه Paint (رنگ) و Ball (توپ) شکل‌گرفته است. این ورزش بسیار هیجان‌انگیز است و شما در کنار خانواده به‌صورت گروهی می‌توانید آن را تجربه کنید. این ورزش در زمینی به  ابعاد ۳۰ *۵۰ متر دنبال می‌شود. نیاز است شما مهارت‌های خود را در زمینه نشانه گرفتن، سریع دویدن بالباس مخصوص واکنش‌های سریع را برای برنده شدن در آن تقویت کنید.

2

 وسایل مخصوص برای بازی پینت بال

 برای این بازی همانند هر ورزش دیگری نیاز به وسایل مخصوصی است که در ادامه بخشی از آن‌ها را به جهت آشنایی بیشتر به شما معرفتی می‌کنیم.

  • گوی‌های سبک ژلاتینی: از مهمات پینت بال گوهای است که بارنگ محلول در آب در یک غشای ژلاتینی پوشانده شده است. این توپ‌های رنگی باید به حریف نشانه برود تا برای پیروزی شما مدنظر قرار داده شود.
  • سلاح‌ها: اسلحه پینت بال سلاح مخصوصی است که از یک سیلندر CO۲ با فشار بالا تشکیل‌شده است که برای تیراندازی توپ‌های پینت بال مورداستفاده قرار می‌گیرد. سلاح از چهار بخش مخزن هوای فشرده، قیف، نشانگر یا لوله تفنگ و مسدودکننده دستگاه تشکیل‌شده است.
  • لوازم محافظتی: از مهم‌ترین مواردی است که برای بازی باید مدنظر قرار داده شود. یک ماسک شبیه ماسک ضد گاز، لباس مخصوص همراه با کلاه که از پاشیده شدن رنگ به بدن و صورت مخصوصاً چشم شما جلوگیری می‌کند. جلیقه بدن، دستکش و پدهای زانو هم برای مراقبت بیشتر از شما عموماً ارائه می‌شود.

آشنایی با باشگاه پینت بال در مشهد

 در مشهد همان‌طور که رستوران، اقامتگاه و مکان‌های گردشگری زیادی وجود دارد. برای این ورزش هیجان‌انگیز هم سالن‌های بسیاری مدنظر قرار داده‌شده است که آدرس برخی از آن‌ها را با شما به اشتراک می‌گذاریم. در استخر ابوذر اصفهان و استخر اریکه رشت هم می‌توانید ورزش را در کنار سفر به شکلی متمایز تجربه کنید.

پینت بال شهراد مجموعه کوهسر

اگر می‌خواهید در یک محیط لوکس دورهمی های خود را خاص‌تر دنبال کنید حضور شما در این مجموعه در کنار بازی پینت بال بازی‌های دیگری را هم برایتان فراهم آورده است. شما می‌توانید بازی‌های نظیر گیم سنتر، بولینگ، سالن بیلیارد، اتاق فرار، زمین تنیس و سایز بازی‌های دیگر را در این مجموعه تجربه کنید. البته امکانات دیگری نظیر مرکز خرید، کافی‌شاپ و رستوران هم در این محیط برای شما در نظر گرفته‌شده است.

  • ‎ آدرس پینت بال کوهسر: مشهد، بلوار هاشمیه، بین هاشمیه ۶۰ و ۶۲ در مجموعه کوهسر

مستر پینت بال

 این باشگاه ورزشی در فضایی در حدود دو هزار متر برای این بازی هیجان‌انگیز در نظر گرفته‌شده است. شما در این سالن کلیه تجهیزات بازی نظیر لباس، گلوله و تجهیزات ایمنی را دریافت می‌کنید. بهره‌گیری از پارکینگ رایگان و کافی‌شاپ برای استراحت بعد از بازی هم از مزیت‌های حضور شما در این مجموعه محسوب می‌شود.

  • آدرس باشگاه مستر پینت بال: مشهد، قاسم‌آباد، بلوار فلاحی

 پینت بال مستر

 این باشگاه ورزشی در محیطی خانوادگی و دوستانه در زمینی با وسعت ۷۰۰ متر با نور بلک لایت طراحی‌شده است. شما در این باشگاه ورزشی هم می‌توانید از لباس مخصوص، ماسک، اسلحه، گلوله ایکس بال بدون رنگ تا سایر امکانات موردنیاز برای این بازی را دریافت کنید. هیجان این بازی وقتی برای شما بیشتر می‌شود که یک داور در زمین‌بازی حاضر می‌شود و شما برای دریافت امتیاز بیشتر حسابی به تکاپو می‌افتید.

  • ‎ آدرس باشگاه پینت بال مستر: مشهد، خیابان امام رضا، پایانه مسافربری امام رضا در شهربازی سرزمین بازی‌ها

 هزینه بازی پینت بال در مشهد

قیمت بازی پینت بال در باشگاه‌های ورزشی مشهد بر اساس خدماتی که شما دریافت می‌کنید برایتان مدنظر قرار داده می‌شود. به‌عنوان‌مثال مکان انتخابی شما، تجهیزات دریافتی توسط شما و هم‌تیمی‌هایتان، تعداد افراد شرکت‌کننده و سرشکن شدن هزینه‌ها با بیشتر شدن تعداد، وسعت زمینی بازی و سایر خدمات دیگر برای تان مدنظر قرار داده می‌شود. از صد تا سیصد هزار تومان بسته به لوازم بازی و گلوله‌های که درخواست می‌کنید قیمت این بازی برای شما متغیر است. مثلاً قیمت ۵۰ گلوله اول با یک نرخ و گلوله‌های اضافی با نرخی دیگر برای شما در نظر گرفته می‌شود.

3

کلام آخر در مورد ورزش پینت بال

همان‌طور که اشاره شد پینت بال یکی از بازی‌های مهیج است که برای سرگرم شدن شما در شهرهای توریستی مدنظر قرار داده‌شده است. هزینه این بازی هم متناسب با خدماتی که برای لذت بردن از این بازی دریافت می‌کنید برای شما تخمین زده می‌شود. در مشهد باشگاه‌های بسیاری در گوشه و کنار شهر برای این تفریح هیجان‌انگیز برای شما در نظر گرفته‌شده است.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    قیمت دادی؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها