تاثیر مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در قبولی کنکور

تاثیر مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در قبولی کنکور یکی از سوالات پر تکرار دانش آموزان این مدارس می باشد. مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی جز مدارس برتر در کشور هستند که پایه علمی و وضعیت تحصیلی دانش آموزان را تا حد بسیار زیادی ارتقا می دهند.

تاثیر مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در قبولی کنکور

در نتیجه این وضعیت شانس پذیرش در قبولی کنکور سراسری افزایش می یابد. در این مطلب به بررسی کامل تاثیر مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در قبولی کنکور می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

تاثیر مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در قبولی کنکور

مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی جز مدارس برتر در سطح کشور هستند که شرایط سخت گیرانه ای برای پذیرش دانش آموز دارند. در عوض دانش آموزان پذیرفته شده در این مدارس امکانات آموزشی بسیار عالی دریافت خواهند کرد.

یکی از مهم ترین سوالات والدین و دانش آموزان این مدارس مربوط به تاثیر مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در قبولی کنکور سراسری می باشد. مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی به روش های مختلفی بر کنکور تاثیر می گذارند که در این مطلب به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

برای مشاهده راهنما جامع ثبت نام آزمون تیزهوشان و راهنما تصویری بر روی متن کلیک کنید.

حتما بخوانید: ثبت نام آزمون تیزهوشان

 

 

رابطه قبولی در کنکور با نوع مدرسه

آمار ها نشان داده است که بسیاری از والدین و دانش آموزان ترجیح می دهند در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی ثبت نام کنند. یکی از دلایل علاقه به این مدارس افزایش شانس قبولی در کنکور سراسری می باشد.

طبق بررسی ها دانش آموزانی که در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی تحصیل کرده اند، به دلیل پایه علمی قوی تر و عادت به مطالعه بیشتر، موفقیت بیش‌تری در کنکور کسب می کنند. به همین دلیل می توان گفت که تاثیر مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در قبولی کنکور غیر قابل انکار است.

برای مشاهده راهنما جامع ثبت نام آزمون نمونه دولتی و راهنما تصویری بر روی متن کلیک کنید.

حتما بخوانید: ثبت نام مدارس نمونه دولتی

 

 

سهمیه مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در قبولی کنکور

برخی از افراد بر این باورند که مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی سهمیه مجزایی در کنکور سراسری دارند و این سهمیه منجر به افزایش شانس قبولی دانش آموزان در کنکور می شود.

این در حالیست که تاثیر مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در قبولی کنکور هیچ ارتباطی به داشتن سهمیه ندارد و سازمان سنجش سهمیه خاصی برای این مدارس در نظر نگرفته است.

این خود دانش آموزان هستند که با توجه به پایه علمی قوی که در این مدارس کسب کرده اند و ساعت های طولانی مطالعه، موفق به کسب درصد بالا در کنکور و رتبه عالی می شوند. برای دریافت برنامه درسی و قبولی در کنکور سراسری می توانید با مشاوران تحصیلی مجموعه دانتل کو مشورت نمایید.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار دانتل کو در سرچ تلگرام عبارت " مشاوره تحصیلی دانتل کو " جست و جو کرده و عضو شوید.

 

دلایل تاثیر مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در قبولی کنکور

همانطور که گفته شد مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی سهمیه خاصی در کنکور ندارند و دلایل تاثیر مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در قبولی کنکور موارد دیگری می باشد. از این دلایل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

✅ آزمون و شرایطی که برای پذیرش در این مدارس در نظر گرفته شده است، باعث می شود تا دانش آموزان با شرایط یکسان از نظر هوشی و تحصیلی در کنار هم آورده شوند و در نتیجه روند آموزش آنان با سرعت و کیفیت بیشتری طی شود.

✅ در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی امکانات آموزشی سطح بالایی مثل آزمایشگاه های مجهز قرار دارد که دانش آموزان می توانند از آن ها استفاده نمایند.

✅ دانش آموزان این مدارس توانایی بالایی در یادگیری دروس دارند.

✅ آموزش در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در سطح بالاتری نسبت به سایر مدارس است و در نتیجه دانش آموزان از وضعیت تحصیلی بهتری برخوردار خواهند بود.

✅ آزمون های مختلفی که در طول دوران تحصیل گرفته می شود، دانش آموزان را به مطالعه زیاد عادت داده و از سوی دیگر منجر به تقویت پایه علمی آن ها خواهد شد.

✅ در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی تعداد دانش آموزان محدود تر است و در نتیجه معلمان می توانند زمان بیشتری را به یادگیری هر دانش آموز اختصاص دهند.

 

مشاوره کنکور سراسری

تاثیر مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در قبولی کنکور غیر قابل انکار است اما با این حال دانش آموزان تحصیل کرده در مدارس عادی نیز به هیچ عنوان شانس کمتری نسبت به این دانش آموزان ندارند و تنها کافیست که با تلاش و کوشش زیاد و به صورت صحیح در این مسیر گام بردارند.

مشاوران تحصیلی می توانند در این روند شما را یاری کنند. شما می توانید برای دریافت مشاوره تحصیلی برای برنامه ریزی کنکور سراسری از متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو کمک بگیرید. برای دریافت مشاوره در زمینه تاثیر مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در قبولی کنکور می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  • تاثیر مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در قبولی کنکور به چه صورت است؟

این مدارس به دلیل تقویت پایه علمی دانش آموزان شانس موفقیت در کنکور را افزایش می دهند.

 

  • آیا مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان سهمیه مجزایی در کنکور دارند؟

خیر هیچ سهمیه اختصاصی برای مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در نظر گرفته نشده است.

 

  • آیا دانش آموزان مدارس عادی شانس کمتری برای قبولی در کنکور دارند؟

خیر این دانش آموزان با تلاش زیاد و کمک گرفتن از افراد متخصص می توانند در رشته و دانشگاه مورد نظر خود پذیرفته شوند.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها