سرگردانی مردم در فروشگاه‌های طرف قرارداد کالابرگ

برخی شهروندان عنوان کردند که فروشگاه‌های طرف قرارداد طرح کالابرگ و حتی فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای طرح تشویقی کالابرگ فجرانه مردم را دست به سر می‌کنند.

سرگردانی مردم در فروشگاه‌های طرف قرارداد کالابرگ

طرح فجرانه یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی که هفته قبل از سوی علیرضا عسگریان معاون رفاهی وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی اعلام شد،‌ طبق گزارشهای مردمی در شهرستانها به خوبی اجرا می‌شود و مردم استقبال خوبی از طرح داشته‌اند، اما برخی شهروندان تهران در تماس با فارس اعلام کردند، به دلیل قطع بودن سامانه‌های اسفارا و سامانه فروشگاههای طرف قرارداد و همکار کالابرگ، امکان استفاده از این طرح را پیدا نکرده‌اند.

این شهروندان عنوان کردند که برای استفاده از طرح فجرانه یارانه تشویقی دولت به فروشگاههای زنجیره‌ای‌ «ک» مراجعه کرده‌اند که متصدی فروش هم اعلام کرده، سامانه قطع است و خود ما هم توجیه نشدیم که جواب مردم را چه بدهیم.

آقای «پیام» یک متصدی فروش در فروشگاه زنجیره‌ای گفت: هر روز دهها نفر برای طرح فجرانه یارانه مراجعه می‌کنند در حالی که نمی‌توانیم به آنها خدمات بدهیم،‌ چون نرم افزار فارا قطع است و دستگاه بارکد خوان هم کار نمی‌کند،‌ مردم سرگردان هستند و ما هم به عنوان متصدی فروش توجیه نشدیم.

حتی از سر ویزیتور و عامل اصلی توزیع کل فروشگاه هم سوال کردیم، نتوانست ما را راهنمایی کند. لطفا از مدیران مربوطه وزارت رفاه بخواهید مردم و متصدیان فروشگاه زنجیره‌ای را راهنمایی کنند و آنها را از سردرگمی بیرون آورند.
همچنین برخی شهروندان برای نصب نرم افزار شبکه ملی اعتبار «شما» دچار مشکل شده‌اند و حتی کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* نیز مختل شده است.

همچنین سامانه حمایت وزارت تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی به نشانی https://sso.mcls.gov.ir برای اطلاع از دهک درآمدی خانوار و اطلاع از شمولیت یا عدم شمولیت کالابرگ و طرح فجرانه با اختلال زیاد همراه است و بعد از کلی تلاش این پیام صادر شده که دهک خانوار شما مشخص نیست.

تعدادی از شهروندان در منطقه ۱۹ تهران با مراجعه به فروشگاههای محلی همکار طرح کالابرگ توانسته بودند، از طرح فجرانه استفاده کنند و از ۱۱ قلم کالای کالابرگ استفاده کنند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    کارت من را خالی کردن .

  • ناشناس
    0

    فروشگاه ها میگن اگه از کالا برگ ۲۲۰ تومانی میخواین استفاده کنین باید ۵۰۰ تومان هم کنارش خرید داشته باشین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها