سخنگوی سازمان هدفمند سازی یارانه ها:

یارانه شهریور ماه نقدی پرداخت می‌شود

سخنگوی سازمان هدفمند سازی یارانه ها گفت: هنوز دستوری مبنی بر پرداخت کالابرگ ابلاغ نشده است و یارانه شهریور هم به صورت نقدی پرداخت می‌شود

یارانه شهریور ماه نقدی پرداخت می‌شود

طیبه حسینی در برنامه رادیویی درمورد موضوع حذف یارانه نقدی و توزیع کالابرگ اظهارکرد: صحبت‌هایی درمورد امکان اینکه یارانه از این به بعد به صورت کالابرگ تخصیص پیدا کند بوده اما تا به این لحظه ابلاغ رسمی به سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها صورت نگرفته و تا زمانی این دستور به ما داده نشود کماکان یارانه به صورت نقدی پرداخت خواهد شد.

وی افزود: اگر قرار باشد تغییری در نحوه پرداخت یارانه‌ها انجام شود قطعاً اطلاع رسانی می‌شود، اما تا به الان دستوری مبنی بر تغییر پرداخت یارانه به صورت کالابرگ برای ما وصول نشده و ما یارانه را کماکان به صورت نقدی پرداخت می‌کنیم.

سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: طبق قانون مصوب سال ۱۴۰۱ تکلیف شده که یارانه به صورت کالابرگ الکترونیک پرداخت شود، اما شرایط و زمینه‌های انجام این کار هنوز مهیا نشده و به همین علت هم تاکنون به ما ابلاغ رسمی نشده است.

سخنگوی سازمان هدفمند سازی یارانه ها گفت: هنوز دستوری مبنی بر پرداخت کالابرگ ابلاغ نشده است و یارانه شهریور هم به صورت نقدی پرداخت می‌شود

منبع: برنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    0

    سایت رسمی داخلی انگلیس یا امریکاف کدام دشمن ترند؟!// دشمن واقعی، در داخل ایران است، دشمنانی چهل سال به اسلام و جمهوریت، خیانت کردند به آبروی اسلام و معنای جمهوریت، از فسادهای عظیم اقتصادی و ایجاد باندبازی و پارتی بازی از استخدام و رانت، مافیایی که عملا همدست اجانب تحریمچی شد برای زجرکش کردن مردمان فرودست ایران! دشمن رسانه های ترسو یا منافق است که حقایق منتشر نمیکند!
    دشمن واقعی مسئولین مسئولیت گریزی است که حقوقهای نجومی میگرند و از رانت طالاعاتی برای بدست آوردن ثروت قارونی خود و فامیل و دوستان و همجناحی های شان استفاده می کنند، دشمن واقعی کسانی هستند سالی چند میلیارد دلار کالای غیر ضروری مثل آریشی و موز.. وارد میکنند، اما به اسم حمایت از تولید و جلوگیری از خروج ارزف بازار سیاه دلالی خودرو و لوازم خانگی و گوشی همراه.. درست میکنند و وادرات این کالاها ممنوع یا محدود میکنند! اینها دشمنان حقیقی ملت هستند که پشت شعارهای انقلابی ریاکارانه بهانه تارمپیستهای ملعون دادند برای لغو برجام و دو سال احیای برجام معطلل کردند تا ایران صدها میلایدر دلار خسارت به بیند برای چند ده میلیارد دلار سود و منفعت حرام! به ازای هر یک دلار حرامخوری شان، لااقل ده دلار به منافع ملی خسارت زدند این دشمنان داخلی و موجب نسل سوزی و فرا مغزها و کاهش ازدواج و خودکشی و بیماریهای روحی و جسمی برای فرودستان ایران شدند!

    نظرات شما -
    • حسنی
      0

      بسیار عالی و دقیق متشکرم

  • ناشناس
    1

    خسته نباشی دلاور

  • محمد
    0

    یعنی سیستم فشل فشل فشل

  • حلوا یی
    1

    بقول یکی، ای خاک عالم برسر من، باز ملت جناب ریسی را به زحمت انداخت.

  • امیر
    1

    اولین سوپر مارکتی که رفتی نقدی ازت پس میگیره،تازه یه چیزی هم بدهکار میشی.

  • ناشناس
    0

    گور پدر یارانه دهنده

  • مسعود
    0

    سلوات بفرس ماشالاه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها