قیمت پیشنهادی آپارتمان‌‌‌های کم‌سن تهران

بازار معاملات آپارتمان‌‌‌های کم‌سن و سال در تهران این روزها با نوعی مقاومت قیمتی از سمت گروهی از فروشنده‌‌‌ها روبه‌روست. تازه‌‌‌ترین بررسی‌‌‌ها بر اساس مشخصات قیمتی فایل‌‌‌های عرضه‌شده به بازار مسکن شهر تهران نشان می‌دهد در حالی که طی ماه‌‌‌های اخیر بخش زیادی از فروشنده‌‌‌های مسکن اقدام به کاهش بهای پیشنهادی خود کرده‌‌‌اند اما کماکان گروهی از فروشنده‌‌‌ها بر سر نرخ‌های تعیین‌شده مقاومت دارند.

قیمت پیشنهادی آپارتمان‌‌‌های کم‌سن تهران

عمده این فروشنده‌‌‌ها، مالکان واحدهای مسکونی نوساز هستند و بخشی از مالکان واحدهای مسکونی تا ۱۰ سال نیز در این گروه جای دارند. بررسی‌‌‌ها درباره علت این مقاومت نشان می‌دهد نوسانات اخیر قیمت ارز این مقاومت را تشدید کرده است؛ مالکان این واحدها که عمدتا سازنده هستند توقع دارند بتوانند از طریق فروش واحدهای نوساز با نرخ‌های پیشنهادی دلخواه، هزینه پروژه‌‌‌های جدید به اضافه حاشیه سود مدنظرشان را تامین کنند. در جدول زیر برخی از فایل‌‌‌های فروش آپارتمان با عمربنای تا ۱۰ سال که روز گذشته به بازار مسکن شهر تهران عرضه شد، آمده است.

1591489_833

منبع: دنیای اقتصاد
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    وقتی مملکت بی قانون و خر تو خر باشه شرایط همینه آمار خود کشی بالاست تا امیدی بیداد می‌کنه وقتی واحد مسکونی ساخته کلا ۱۵۰ میلیون میگه ۶ میلیارد چنین چه توقعی از جاهای دیگه داری همه چیزش همینه متاسفم نمیتونم مثل خیلی ها دروغ بنویسندحقیقت از همه چی بهتره تا بدونی وضع چیه و چه کار باید بکنم بجای چهل سال شعار و تبلیغات

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها