آپارتمان‌های نوساز تهران چند؟

واحد آپارتمان‌های نوساز، طبعاً از امکانات و طراحی‌های مدرنی برخوردار هستند؛ از سیستم‌های گرمایش و سرمایش بهینه گرفته تا امکانات امنیتی پیشرفته، همگی می‌توانند در آپارتمان‌های نوساز، مورد استفاده قرار بگیرند.

آپارتمان‌های نوساز تهران چند؟

 همچنین ارزش ملک با گذر زمان افزایش می‌یاد و البته که این افزایش ارزش، در آپارتمان‌های نوساز، بسیار بیشتر خواهد بود؛ بنابراین در این گزارش به بررسی واحد‌های نوساز سطح تهران پرداخته‌ایم.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۰۵ متری در محدوده میرداماد با توجه به ۲ خوابه بودن این واحد درحالی که این واحد نوساز باشد لازم است مبلغی معادل ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

واحد آپارتمان نوساز دیگری در محدوده ظفر با متراژ ۱۳۵ متر و ۳ اتاق خواب در روز‌های گذشته با قیمتی بالغ‌بر ۲۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.
همچنین واحد نوساز دیگری در همین محدوده با متراژ ۱۵۰ متر و همچنین ۳ اتاق خواب در روز‌های گذشته معادل ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

با سرمایه‌ای معادل ۶ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان شما میتوانید واحدی نوساز در محدوده سلسبیل با زیربنای ۹۶ متری و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید؛ و سرمایه لازم برای خرید واحدی نوساز در محله جیحون درحالی که این واحد ۸۰ متر زیربنا و ۲ اتاق خواب داشته باشد مبلغی بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

واحد آپارتمان نوساز دیگری در محدوده یوسف‌آباد با متراژ ۹۸ متر و ۲ اتاق خواب در روز‌های گذشته معادل ۱۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین بودجه لازم برای خرید آپارتمانی نوساز در محدوده امیرآباد با متراژ ۱۱۹ متر و ۲ اتاق خواب مبلغی معادل ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت آپارتمان‌های نوساز در تهرانت را مشاهده کنید: 

آپارتمان‌های نوساز تهران چند؟

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها