قیمت آپارتمان‌های ۵۰ متری شمال تهران

بررسی فایل‌های مشاوران املاک نشان می‌دهد که در منطقه یک تهران، تعداد کمی فایل‌های ریزمتراژ با مساحتی ۵۰ متری و کمتر از آن برای فروش عرضه شده است.

قیمت آپارتمان‌های ۵۰ متری شمال تهران

منطقه یک شمالی‌ترین منطقه شهر تهران محسوب می‌شود و این منطقه از شمال به رشته‌کوه البرز، از غرب به منطقه اوین، از جنوب به بزرگراه شهید چمران و بزرگراه مدرس و بزرگراه شهید صدر و از شرق به لواسانات متصل می‌شود. آمار‌ها نشان می‌دهد که در میان مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران در مهرماه سال جاری، بیشترین متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای مسکونی معامله شده معادل ۱۴۸ میلیون تومان به منطقه یک و کمترین آن با ۳۲ میلیون تومان به منطقه ۱۸ تعلق داشت.

مهر سال گذشته نیز، متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای مسکونی معامله شده در منطقه یک، معادل ۸۸ میلیون تومان بود و البته کمترین مقدار نیز، ۲۱ میلیون تومان برای هر مترمریع در منطقه ۱۸ تهران بود.

بررسی فایل‌های مشاوران املاک نشان می‌دهد که در منطقه یک تهران، تعداد کمی فایل‌های ریزمتراژ با مساحتی ۵۰ متری و کمتر از آن برای فروش عرضه شده است.

آن‌طور که به نظر می‌رسد، برای خرید یک واحد با ۵۰ مترمربع زیربنا در منطقه یک تهران، دست‌کم باید ۲ میلیارد تومان نقدینگی داشت که مربوط به آپارتمان‌های قولنامه‌ای است. البته این مبلغ متناسب با سن بنا، امکانات، موقعیت و بافت محله متغیر است و برای خرید یک واحد ۵۰ متری و با امکانات حداقل به ۵ الی ۶ میلیارد تومان بودجه نیاز است.

در محله نیاوران، آپارتمانی مدرن و با مساحت ۵۰ مترمربعی و ۱۴ سال ساخت به همراه امکاناتی از جمله آسانسور پارکینگ و انباری، ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

در محله کامرانیه، واحدی با این متراژ و امکانات و ۸ سال عمربنا، ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و در محله زعفرانیه آپارتمانی ۵۰ متری دیگر با ۱۵ سال عمربنا، ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

1534209_379

منبع: اکوایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    1

    اون وقت میگن چرا جوونا ازدواج نمیکنن!
    چرا رشد جمعیت پایینه!
    شغل (تازه اگه پیدا بشه) با حقوق وزارت کار چند قرن باید کار کنه تا یه واحد ۵۰ متری بخره 😔😭

  • ناشناس
    1

    چه حسن کچل چه کچل حسن .اونم مثل خودروهای که وارد کردند واسه عمه شون خوبه

  • 🐜
    2

    تنها راه توازن و مساوات مسکن و دارایی بین ملت شریف وفرودست ایران زمین بمباران اتمی توسط آمریکا و اسرائیل میباشد ثروت ملی وطن را تعداد کمی سرقت کردند و می‌کنند

  • یدی
    0

    طبق آماری که خودم از درآمدم دارم ۱۵۰ سال دیگه میتونم نصفشو بخرم اگه هیچی نخورم ونپوشم الان ۴۰سالمه مجردم احتمالا۱۱۰سال دیگه بتونم ازدواج کنم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها