قیمت فروش آپارتمان در تهران

همزمان با آغاز ماه محرم سایه سنگین رکود بر معاملات مسکن تابستانی شهر تهران آشکار شده و معامله‌‌‌گران این بازار مثل سنت هر ساله به خرید و فروش بی‌‌‌میل شده‌‌‌اند.

قیمت فروش آپارتمان در تهران

 هرچند همواره یک آمار حداقلی از معاملات ملکی در شهر تهران وجود دارد که مربوط به مواردی است که به هر دلیل ناگزیر باید در وقت مشخصی انجام شود، اما کف معاملات ملکی تهران به طور معمول حول و حوش۳‌‌‌هزار فقره در ماه است و انتظار فعالان بازار مسکن این است که دست‌‌‌کم در تابستان که با توجه به تعطیلی مدارس فصل طلایی نقل و انتقال ملکی به شمار می‌‌‌آید، حجم معاملات به مراتب از این رقم بیشتر باشد. با این حال همزمانی تابستان و محرم موجب شده روند متفاوتی در بازار معاملات ملکی تابستان امسال حاکم شود.

آن‌‌‌گونه که واسطه‌‌‌های ملکی می‌‌‌گویند از چند روز قبل از آغاز ماه محرم گروهی از خریداران از بازار مسکن خارج شده‌‌‌اند و تعداد تماس‌‌‌ها برای پرس‌‌‌وجوی قیمتی و اطلاع از کم و کیف فایل‌‌‌های فروش در این بازار نیز به حداقل رسیده است. هرچند پیش از شروع محرم نیز نبض معاملات در تیرماه بازار مسکن کند بود، اما احتمالا این نبض در مرداد به مراتب کندتر خواهد شد. گفته می‌شود حتی گروهی از فروشنده‌‌‌ها نیز موقتا و دست‌‌‌کم به مدت دو هفته از بازار مسکن خارج شده‌‌‌اند و حاضر نیستند به متقاضیان خرید احتمالی، وقت بازدید بدهند. به این ترتیب بررسی موتورهای جست‌‌‌وجوی ملکی حاکی از کاهش تعداد فایل‌‌‌های جدید فروش در یکی دو روز اخیر است.

قیمت فروش آپارتمان در تهران

 
 
منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • 🐜
    0

    پول ایران ارزشی ندارد هرکس بااین قیمت ها خریداری کند خوشبخت و هرکس بفروشد بدبخت دوعالم می‌شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها