گلکسی S۲۴ در پردازش گرافیکی روی آیفون ۱۵ را کم می‌کند

یک افشاگر ادعا کرده است که تراشه‌ی پرچمدار چهار نانومتری سامسونگ عملکرد گرافیکی بهتری از پردازنده‌ی آیفون ۱۵ پرو خواهد داشت.

گلکسی S۲۴ در پردازش گرافیکی روی آیفون ۱۵ را کم می‌کند

انتظار می‌رود که گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S۲۴ به تراشه‌ی Exynos ۲۴۰۰ مجهز شوند که پیشرفته‌ترین پردازنده‌ی فعلی سامسونگ است. اکنون یک افشاگر ادعا می‌کند که ممکن است تراشه‌ی اگزینوس ۲۴۰۰ از پردازنده‌ی A۱۷ Pro اپل در گوشی آیفون ۱۵ پرو مکس سبقت بگیرد.

بر اساس اطلاعاتی که از پست Revegnus در ایکس به دست آمده، تراشه‌ی اگزینوس ۲۴۰۰ سامسونگ دارای پردازنده‌ی گرافیکی پیشرفته‌ای است که با همکاری AMD طراحی شده و عملکرد بهتری نسبت‌به جی‌پی‌یو A۱۷ Pro نشان می‌دهد.

پردازنده‌ی سه نانومتری A۱۷ Pro دارای ۶ هسته‌ی گرافیکی است و در آزمون بنچمارک گرافیکی AnTuTu موفق به کسب امتیاز ۵۹۰ هزار شده است. به ادعای افشاگر ایکس، اگزینوس ۲۴۰۰ ممکن است به این امتیاز برسد یا حتی از آن عبور کند.

Revegnus اظهار می‌کند که تراشه‌ی مذکور بر اساس فرایند چهار نانومتری تولید خواهد شد و اولین تراشه‌ی سامسونگ با فناوری پیشرفته‌ی پکیجینگ تراشه‌ی FOWLP خواهد بود که باعث می‌شود ضخامت تراشه کاهش یابد و انتقال حرارت آن بهتر انجام شود.

سامسونگ می‌گوید اگزینوس ۲۴۰۰ عملکرد ۷۰ درصد سریع‌تری را در پردازنده‌ی مرکزی و سرعت پردازش هوش مصنوعی ۱۴٫۷ برابری نسبت‌به اگزینوس ۲۲۰۰ که در گوشی‌هایی مثل گلکسی S۲۳ اف ای قرار دارد، ارائه خواهد داد.

گفته می‌شود که گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۴ در دو مدل با تراشه‌های اگزینوس ۲۴۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عرضه خواهد شد. بنابراین، خریداران ممکن است هریک از این مدل‌ها را دریافت کنند. قیمت گوشی سری گلکسی S۲۴ در کانفیگ‌های مختلف آن مشخص نشده است.

منبع: زومیت
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها