با رقیب سرسخت آیفون و سامسونگ آشنا شوید!

برای کاربران معمولی گوشی‌های هوشمند و به‌ویژه آن‌هایی که به دنبال صرفه‌جویی در هزینه با کاهش سرعت ارتقاء خود هستند، پیکسل ۸ می‌تواند توصیه شود.

با رقیب سرسخت آیفون و سامسونگ آشنا شوید!

یک کارشناس گوشی هوشمند گفت:« گوگل پیکسل ۸ بر اساس ویژگی‌های شایعه شده که تاکنون منتشر شده بود، در حال تبدیل شدن به یکی از گوشی‌های مورد علاقه من در سال بود. اما اکنون پیشرفت جدیدی در راه است که می‌تواند این گوشی را به بهترین گوشی هوشمندی که می‌خرید تبدیل کند.»

تینا مزدکی_ این کارشناس طبق بررسی که انجام داده‌است می‌گوید: «همانطور که گفته شده است، Pixel ۸ و Pixel ۸ Pro جدید می‌توانند هفت سال بروزرسانی نرم افزاری را ارائه دهند. این هفت سال ممکن است شامل هفت نسخه کامل اندروید نباشد، اما به این معنی است که گوگل بهترین سازگاری رو به جلو را در بین هر گوشی موجود در بازار ارائه می‌کند و پیشرفت بزرگی نسبت به سه سال بروزرسانی کامل و پنج سال بروزرسانی امنیتی است که برای سری پیکسل ۷ وعده داده شده بود.»

برای مقایسه، سامسونگ پنج سال بروزرسانی کامل اندروید را برای چند نسل گذشته گوشی‌های خود ارائه کرده‌است. در همین حال، پنجره بروزرسانی نرم‌افزار اپل معمولاً به مدت پنج سال اجرا می‌شود، البته گاهی اوقات می‌تواند طولانی‌تر یا کوتاه‌تر از حد انتظار باشد. هر دوی این شرکت‌ها استاندارد طلایی فعلی برای بروزرسانی نرم‌افزار هستند، اما به نظر می‌رسد که گوگل آن را شکست خواهد داد.

در حال حاضر، اگر کسی خواستار گوشی جدیدی بود که برای مدت طولانی دوام بیاورد قبل از اینکه دوباره نیاز به ارتقا پیدا کند، من یک آیفون ۱۵ را توصیه می‌کنم. گوشی‌های هوشمند اپل، یعنی پول بیشتر در هنگام فروش یا معامله! در حالی که برای معامله، پیکسل‌های قدیمی به اندازه آیفون‌ها با ارزش نیستند، اما اگر واقعاً هفت سال بروزرسانی ارائه شود، دریغ نمی‌کنم که Google Pixel را به کسی که می‌خواهد خرید بلندمدت و گوشی معقولی داشته باشد، پیشنهاد کنم.

تغییرات بزرگ بین نسل‌های گوشی‌ها کند شده است و این موضوع بروزرسانی گوشی را آسان‌تر می‌کند. به علاوه، ما شاهد تغییرات زیادی هستیم که با بروزرسانی‌های نرم‌افزاری مرتبط هستند و به تلفن‌های قدیمی اجازه می‌دهند تا بیشتر شبیه به دستگاه‌های امروزی شوند و چندین سال بعد ساخته و فروخته شده است. اگرچه اندروید ۱۴ امسال یک بروزرسانی نسبتاً معمولی بوده است، اما همچنان ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه شده است که ارزش بیشتری را برای هر گوشی، به‌ویژه گوشی‌های قدیمی‌تر، به ارمغان می‌آورد.

بروزرسانی‌های امنیتی بیشتر یک مزیت آشکار دارد، ایمن نگه داشتن تلفن شما در برابر سواستفاده از داده‌ها یا سایر جزئیات شخصی شما. این به اندازه باز شدن قفل برنامه‌ها یا عملکرد‌های جدید با یک بروزرسانی کامل اندروید یا یک Feature Drop هیجان‌انگیز نیست، اما به همان اندازه مهم است.

برخلاف برخی از جنبه‌های پیکسل ۸، گوگل، آشکارا در مورد سازگاری نرم‌افزار صحبت نمی‌کند، بنابراین ما همچنان باید فعلاً با این شایعه، فقط در حد یک شایعه برخورد کنیم. اگر این افشاگری تایید شود، به این معنی است که برای کاربران معمولی گوشی‌های هوشمند و به‌ویژه آن‌هایی که به دنبال صرفه‌جویی در هزینه با کاهش سرعت ارتقاء خود هستند، پیکسل ۸ می‌تواند توصیه شود.

منبع: عصر ترکیه
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها