خرید طلا با خیال راحت :

از تازه کار تا حرفه ای با سایت طلاسی

اگر به دنبال سرمایه گذاری در بازار طلا هستید، بهترین روش سرمایه گذاری از طریق سایت های معتبر خرید و فروش طلا است. در این نوشته قصد داریم یکی از وب سایت ها در این زمینه، به نام طلاسی را بررسی کنیم.

 از تازه کار تا حرفه ای با سایت طلاسی

در این نوشته، با وب سایت خرید و فروش طلای طلاسی آشنا خواهید شد و معایب آن را بررسی خواهیم کرد. آیا طلاسی یک وب سایت قابل اطمینان است برای خرید طلا؟ با ما همراه باشید.

 

ابتدا اولین سوال درباره طلاسی را پاسخ خواهیم داد:

 

آیا سایت طلاسی برای خرید طلا معتبر است؟

بله! وب سایت طلاسی دارای نماد اعتماد از مرکز توسعه تجارت الکترونیک است. برای دریافت این مجوز طلاسی به مرکز توسعه تجارت الکترونیک تعهد داده است در صورت درخواست این مرکز، تمامی مستندات لازم را ارایه کند. علاوه بر این موضوع با بررسی صفحه نماد اعتماد طلاسی متوجه خواهیم شد که تا کنون از وب سایت طلاسی شکایتی ثبت نشده است. بنابراین میتوان نتیجه گرفت طلاسی با پاسخگویی و رفع نیازهای کاربران خود توانسته رضایت کاربران خود را جلب کند. در ادامه مطلب اگر تجربه استفاده از طلاسی را دارید نظرات خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

سایت طلاسی دارای چه مجوز هایی است؟

طلاسی داری مجوز از سازمان نصر ایران (نظام صنفی رایانه ای کشور) و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی است. می‌توانید به سادگی هر دو مجوز را استعلام بگیرید. هم چنین در نظر داشته باشید که طلاسی از پلتفرم های یک شرکت معتبر در تهران است.

 

تا اینجای مطلب مجوز ها و اعتبار سایت طلاسی را بررسی کردیم. در ادامه مطلب قصد داریم راهنمای استفاده از سایت طلاسی را برای کسانی که قصد سرمایه گذاری و پس انداز طلا را دارند، شرح دهیم.

 

2

 

 

آموزش کار با وب سایت طلاسی

برای خرید طلا در طلاسی ابتدا وارد سایت شوید. روی گزینه ثبت نام کلیک کنید و پس از ثبت شماره تماس و وارد کردن کد تایید، اطلاعات خود را تکمیل کنید. طلاسی به منظور حفظ امنیت شما، اطلاعات حساب شما را دریافت میکند و پس از آن واریز و برداشت فقط با حساب های بانکی به نام خودتان در این پلتفرم امکان پذیر خواهد بود. این مورد بنابر قوانین پلیس فتا است.

 

پس از ثبت نام در طلاسی میتوانید از همگی این امکانات استفاده کنید:

 

  • خرید و فروش 24 ساعته طلا
  • خرید و فروش طلا با قیمت مشخص
  • واریز و برداشت 24 ساعته وجه
  • کارت هدیه طلا
  • دریافت فیزیکی طلا
  • کیف پول طلا با گزارش لحظه ای سود و زیان
  • گزارشات کاربردی

 

خرید و فروش آنلاین طلا - 24 ساعته

در طلاسی میتوانید 24 ساعته و با هر مبلغی (حداقل 50 هزارتومان) اقدام به خرید و پس انداز طلا کنید. میتوانید با برنامه ریزی به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه با هر مبلغی طلا بخرید و پس انداز کنید.

 

خرید طلا به قیمت پایین، فروش به قیمت بالا

در طلاسی میتوانید سفارش خرید و فروش طلا با قیمت مشخص بگذارید. وارد منو خرید و فروش با قیمت مشخص بشوید و قیمت مد نظر خود برای خرید و یا فروش طلا به همراه وزن مورد نظرتان را وارد کنید. ربات طلاسی وقتی قیمت طلا به قیمت مد نظر شما برسد سفارش شما را تکمیل خواهد کرد.

 

3

 

 

واریز و برداشت 24 ساعته

از منو واریز و برداشت میتوانید اقدام به برداشت و واریز وجه کنید. وارد این منو شوید و گزینه واریز یا برداشت را انتخاب کنید و پس از وارد کردن مبلغ، واریز و یا برداشت وجه خود را انجام دهید. به همین سادگی! طلاسی مبالغ جهت برداشت را فقط به حساب شخص دارنده حساب واریز میکند، به این ترتیب دارایی شما در امن ترین حالت ممکن خواهد بود.

 

خرید کارت هدیه لوکس طلا

با هر مبلغی (از 100هزارتومان) میتوانید کارت هدیه طلا تهیه کنید و در مناسبت های مختلف به دوستان و نزدیکان خود هدیه ای ارزشمند از جنس طلا بدهید. با کارت هدیه طلاسی دیگر درگیر انتخاب هدیه مناسب نخواهید بود و هدیه دادن طلا به وزن مورد نظر، انتخاب طلا را هم به او هدیه میدهید.

 

4

 

دریافت فیزیکی طلا

در طلاسی پس از خرید میتوانید در خواست برداشت ثبت کنید. پس از رسیدن دارایی طلای شما به حد مطلوب، میتوانید طلای خود را به صورت فیزیکی در مراکز طرف قرارداد با طلاسی دریافت کنید.

 

سود و زیان لحظه ای

در طلاسی میتوانید سود و زیان خرید طلای خود را به صورت لحظه ای مشاهده کنید و در زمان مناسب و به سادگی اقدام خرید و فروش طلا کنید. مجموع مبالغ واریزی و برداشت را به صورت لحظه‌ای می‌توانید در کیف پول خود مشاهده کنید.

 

گزارشات کابردی

در طلاسی میتوانید تاریخچه تمام معاملات، سفارشات، واریز و برداشت ها و ... را مشاهده کنید، عملکرد خود را تحلیل کنید و برنامه ریزی معاملاتی یا پس اندازی خود را بهبود دهید.

 

تا اینجا با ویژگی های طلاسی آشنا شدیم. در ادامه مطلب قصد داریم موارد کاربردی طلاسی را بررسی کنیم.

 

پس انداز طلا با مبلغ کم

در طلاسی میتوانید به راحتی به هر مبلغی (از 50 هزارتومان) طلا خرید و فروش کنید. به این ترتیب حتی مبالغ کم خود را نیز میتوانید تبدیل به طلا کنید. با اینکار ارزش پس انداز شما در طول زمان حفظ خواهد شد و از سود بازار طلا نیز بهره مند خواهید شد.

 

خرید آنلاین طلا

با خرید آنلاین طلا و نگهداری در طلاسی به راحتی میتوانید در هر ساعتی خرید و فروش طلا انجام دهید و به سادگی مبالغ خود را به طلا تبدیل کنید و یا طلای خود را بفروشید و تبدیل به تومان کنید. با گذر زمان و تغییرات سبک زندگی، خرید آنلاین تبدیل به یکی از مهمترین نیازها شده است. طلاسی با فراهم کردن خرید طلای خام به صورت آنلاین نیاز سرمایه گذاری آسان در طلا را نیز تبدیل به امری ساده و آسان کرده است.

 

پس انداز برای آینده فرزندان

در طلاسی میتوانید برای فرزند خود حساب کاربری ایجاد کنید و در طول زمان این پس انداز را افزایش دهید و در آینده برای فرزند خود پشتوانه ای از جنس طلا فراهم کنید که بتواند زندگی خود را راحت تر شروع کند. اگر برای آینده فرزند خود قصد برنامه ریزی مالی دارید یکی از بهترین گزینه ها خرید طلا از طلاسی است.

 

خرید طلای خام

در طلاسی طلای خام معامله می‌شود. یعنی شما هیچ اجرتی بابت خرید طلا پرداخت نمیکنید. برای همین با ویژگی های دیگر از جمله معاملات 24 ساعته، بهترین گزینه برای سرمایه گذاری در طلا، طلاسی است. تهیه طلای خام با مبالغ کم در بازار های سنتی به راحتی انجام نخواهد شد. اما در طلاسی به راحتی میتوانید با هر مبلغی طلای خام خریداری کنید.

 

خرید طلای آب شده

طلای آب شده در واقع همان طلای خام محسوب می‌شود. برای تحویل طلا از طلاسی، طلاسی طلای شما را در قالب پلاک طلا یا مصنوعات دیگر طلا با قابلیت رهگیری و استعلام اصالت تحویل خواهد داد. طلاسی میتواند یکی از وب سایت هایی باشد که روزانه به آن سر بزنید و به جمع آوری طلای خود ادامه دهید.

 

سعی کردیم سایت طلاسی را به صورت کامل برایتان تشریح کنیم تا توانسته باشیم برای خرید طلا به شما راهکار مناسبی ارایه کنیم. از شما درخواست داریم در صورتی که در سایت معتبر طلاسی فعالیت داشته اید از تجربه خود در ادامه مطلب برای سایر کاربران بنویسید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    2

    من باهاش کار کردم
    خوبه
    پس انداز کنید توش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها