کنترل گستر:

فروش و راه اندازی فتوسل مشعل و دمپر موتور

کنترل گستر مفتخر است طی سال ها تلاش، تجربه و بهره گیری از دانش فنی روز دنیا و با در اختیار داشتن پرسنل با تجربه و مجرب و با رعایت استاندارد های کیفی، جایگاه خود را در حوزه خدمات فنی و مهندسی تاسیسات مکانیکی و الکترنیکی، سیستم های کنترل و ابزار دقیق ارتقاء دهد.

فروش و راه اندازی فتوسل مشعل و دمپر موتور

ارائه بهترین و به روز ترین خدمات مهندسی، برگزاری دوره های آموزشی مشعل و دیگ بخار و تامین قطعات با کیفیت همچون فتوسل مشعل، دمپر موتور، تله بخار، فشارشکن و ... از برترین برندها و در سریع ترین زمان ممکن از ویژگی های بارز کنترل گستر می باشد.

 

دمپر موتور چیست؟

دمپر هوای مشعل، وظیفه تنظیم مقدار هوای ورودی به مشعل را دارد که این عمل به وسیله دمپر موتور قابل تنظیم می باشد. این عمل در مشعل ها، قبل از تشکیل شعله، وظیفه پاکسازی گرد و غبار درون محفظه احتراق را دارد.

پس از پاکسازی اولیه با تنظیم مجدد میزان باز بودن دمپر هوا توسط موتوردمپر و ترکیب میزان مناسب هوا و سوخت (گاز و گازوئیل) باعث تشکیل شعله و احتراق می شود.

2

انواع دمپر موتور مشعل

موتور دمپر دارای فنر برگشتی :

این دمپر موتور ها ، علاوه بر تنظیم میزان هوای ورودی به مشعل در شرایطی مانند قطع شدن برق ، فنر تعبیه شده در موتور دمپر باعث بسته شدن کامل دمپر موتور می شود.

دمپر موتور های سه حالته :

این مدل موتور دمپر دارای دوحالت چپگرد و راستگرد می باشد که در شرایط بحران برعکس عمل کرده و دمپر را می بندد.

دمپر موتور های تدریجی :

در این سری از موتور دمپر ، کنترلر دما با موتور دمپر در ارتباط هستند و با توجه به سیگنال های ارسالی ، دمپر را بصورت تدریجی باز و بسته می کند.

در این دسته بندی از دمپر موتور وبسایت کنترل گستر، انواع برند های معتبر شامل : زیمنس SIEMENS  ، هانیول HONEYWELL ، ساترونیک SATRONIC ، کروم شرودر KROM SCHRODER و … همراه با مشخصات فنی هر قطعه به صورت مجزا جهت بررسی و انتخاب را در وب سایت رسمی شرکت دارا می باشد.

شرکت مهندسی کنترل گستر، علاوه بر فروش انواع دمپر موتور مشعل، امکان تعمیرات تخصصی انواع دمپر موتور با ضمانت کارکرد را نیز برای مشتریان خود فراهم نموده است.

همچنین وب سایت شرکت کنترل گستر به منظور بالا بردن اطمینان مشتریان از خرید خود ، دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد.

فتوسل مشعل یا چشم الکترونیک چیست ؟

فتوسل مشعل  و یا چشم الکترونیک ها، تجهیزات حساس به نور هستند که با برخورد هرگونه نور به سلول های فتوالکتریک واقع در لامپ شیشه ای چشمی با فرستادن سیگنال الکتریکی به رله کارکرد صحیح مشعل با توجه به نوع شعله 1 و 2 را به دنبال دارد.

3

عملکرد فتوسل مشعل

زمانی که مشعل خاموش می شود ، فتوسل با ارسال سیگنالی که به رله ارسال میکند ، پس از گذشت حدود 15 الی 20 ثانیه دستور بسته شدن جریان سوخت از شیربرقی از رله را صادر میکند. در صورت کثیف شدن حباب شیشه ای چشمی و یا وجود هرگونه نور خارجی در جایی که چشمی نصب شده است ، عملکرد صحیح مشعل را مختل می کند.

نکات ایمنی و نگهداری استفاده از فتوسل مشعل

لامپ شیشه ای چشمی مشعل همیشه و به طور مداوم تمیز باشد.

نورهای متفرقه در اطراف نقطه ای که چشمی نصب شده است وجود نداشته باشد.

بالاترین دمای کارکرد صحیح چشمی 60 درجه سانتیگراد می باشد.

در مکان هایی با درجه حرارت بالاتر از 60 درجه سانتیگراد از کلاهک آلومینیومی بر روی فتوسل باید استفاده شود.

از اتصال سیم های فاز و نول در چشمی جلوگیری شود و جهت کارکرد صحیح فتوسل از خدمات سرویس های دوره ای مشعل توسط شرکت مهندسی کنترل گستر استفاده نمایید.

در این دسته بندی از چشم الکتریک وبسایت شرکت مهندسی کنترل گستر ، انواع برند های معتبر شامل : زیمنس SIEMENS   ، ساترونیک SATRONIC ، کروم شرودر KROM SCHRODER و … همراه با مشخصات فنی هر قطعه به صورت مجزا جهت بررسی و انتخاب را دارا می باشد.

کنترل گستر، امکان فروش انواع فتوسل و چشمی مشعل با ضمانت کارکرد را نیز برای مشتریان خود فراهم نموده است.

همچنین وبسایت شرکت کنترل گستر به منظور بالابردن اطمینان مشتریان از خرید خود ، دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد.

 

خدمات فنی مهندسی و فروشگاه کنترل گستر

 

کنترل گستر، در زمینه نصب، اجرا و راه اندازی انواع بویلر های بخار ،روغن داغ و آب گرم، تعمیر قطعات بویلر و مشعل، طراحی و نقشه کشی سیستم های piping بخار، اورهال اساسی و رفع عیب انواع مشعل های صنعتی، تعمیرات تخصصی انواع بویلر های بخار، ساخت ، اجرا و به روز رسانی انواع تابلوهای برق مشعل و بویلر و طراحی و ساخت تجهیزات موتور خانه بخار و روغن داغ ( شامل دی اریتور، مخزن کندانس، سپراتور، مخزن بلودان، سختی گیر، انواع مبدل های صنعتی) فعالیت داشته و با بهترین شرکت ها در این زمینه ها کار کرده است.

می توانید برای تهیه و تامین قطعات و تجهیزات سیستم های بخار از این مجموعه مشاوره دریافت کرده و قطعات مورد نیاز خود را در سریع ترین زمان ممکن پیدا کرده و در محل مورد نظر خود دریافت کنید.

فروش، تامین و ارائه تجهیزات سیستم های بخار، آب ، گاز و تجهیزات کنترلی و فروش، تامین و تجهیز قطعات یدکی انواع مشعل های ایرانی و خارجی از برندهای معتبر دنیا در کنترل گستر آسان ترین روش موجود در ایران است.

می توانید برای برگزاری دوره های آموزشی مشعل و دیگ بخار با کنترل گستر از طریق شماره های  ۰۲۱۷۷۶۷۸۲۱۹ ، ۰۲۱۷۷۶۷۸۵۷۲ ، ۰۹۱۲۴۳۳۸۸۷۴ و یا ۰۹۱۲۶۱۴۴۷۸۹ تماس حاصل نمائید یا به صورت حضوری به آدرس تهران - خیابان طالقانی - پاساژ روشن - طبقه اول - پلاک ۱۴ مراجعه کنید.

برای مشاهده تصویر و ویدیو پروژه های انجام شده توسط کنترل گستر می توانید به وب سایت این مجموعه به نشانی tasisatcg.ir با فیلتر شکن خاموش مراجعه نمائید .

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها