فریت بار چیست؟

اگر قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید یا می خواهید صادرات انجام دهید حتما کلمه فریت بار به گوشتان خورده است. فریت بار یک روش برای ارسال بار به خارج از کشور است که معمولا برای انتقال وسایل حجیم و سنگین استفاده می‌شود.

فریت بار چیست؟

 فریت بار به خارج از کشور به سه روش زمینی، هوایی و دریایی انجام میشود که هر کدام مزیت های خاص خود را دارند و شما می توانید متناسب با شرایط خودتان یکی از این سه روش را انتخاب کنید.

هزینه کم، امنیت بالا، امکان حمل کالاهای سنگین از جمله مزایای فریت بار دریایی هستند اما باید به این نکته توجه داشته باشید که سرعت حمل بار دریایی در مقایسه با روش های دیگر کندتر است و تمامی کشورها دسترسی به آب های آزاد را ندارند.

اگر برای ارسال کالای خود به خارج از کشور عجله دارید، فریت بار هوایی بهترین گزینه است. به دلیل دسترسی تمامی کشورها به فرودگاه و نبود مانع در مسیر، این روش در مقایسه با روش های دیگر سریع تر خواهد بود. هزینه بالاتر و محدودیت میزان بار از جمله معایب فریت بار هوایی هستند.

هزینه ارسال بار به خارج از کشور

قیمت ارسال بار به خارج از کشور به عوامل متعددی بستگی دارد. که در ادامه هر کدام از این عوامل را بررسی خواهیم کرد.

وزن و حجم بار

وزن و حجم بار یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت گذاری است. هر چه وزن و حجم بار شما بیشتر باشد هزینه ارسال بار نیز افزایش می یابد.

روش ارسال بار

نوع روش ارسال بار یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار است. همانطور که در ابتدا گفته شد سه روش کلی برای ارسال بار به خارج از کشور وجود دارد، فریت بار هوایی، زمینی و دریایی. هزینه ارسال فریت بار هوایی نسبت به دو روش دیگر بیشتر خواهد بود و هزینه فریت بار دریایی از روش های دیگر کمتر است.

فاصله مبدا و مقصد

فاصله مبدا و مقصد نیز در قیمت ارسال بار موثر است و هر چه این فاصله بیشتر باشد قیمت ارسال بار به خارج از کشور نیز بیشتر خواهد بود.

نوع بار

نوع بار نیز در تعیین قیمت تاثیرگذار است اگر بار شما جز کالاهای خاص یا خطرناک باشد هزینه بیشتری برای ارسال بار باید پرداخت کنید.

شرکت فریت بار

انتخاب شرکت فریت بار مناسب یکی از مهم ترین عوامل در کاهش یا افزایش هزینه های ارسال بار است. هر چه شرکت فریت بار تخصص و تجربه بیشتری در حوزه فریت بار داشته باشد و فناوری های پیشرفته برای حمل بار استفاده کند، هزینه بیشتری برای ارسال بار دریافت خواهند کرد. همچنین برای فریت بار به کانادا حتما باید شرکت فریت بار مناسبی را انتخاب کنید تا از سلامت بار خود اطمینان داشته باشید.

خدمات اضافی

استفاده از خدماتی مانند بیمه، بارنامه و انبارداری هزینه ها را افزایش خواهد داد. تهیه بیمه به شما این امکان را می دهد تا در صورت هر گونه خسارت به کالا، بیمه هزینه آن را بپردازد. بارنامه نیز قرارداد بین شرکت فریت بار و صاحب بار است که هزینه آن متناسب با مقصد، وزن و حجم بار متغیر خواهد بود.

 

2

 

چگونه هزینه ارسال بار به خارج از کشور را کاهش دهیم؟

در قسمت قبل با عوامل موثر با هزینه های ارسال بار به خارج از کشور آشنا شدیم. در این قسمت به این موضوع می‌پردازیم که چطور می‌توان هزینه های ارسال بار را کاهش داد؟

کاهش وزن و حجم بار

همانطور که گفته شد هر چه بار شما وزن و حجم بیشتری داشته باشد هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود. برای کاهش هزینه، تا حد امکان وزن و حجم بار خود را کاهش دهید تا هزینه کمتری پرداخت کنید.

چیدمان و بسته بندی درست بارو استفاده از تمامی فضا برای قراردادن وسایل و همچنین استفاده از بسته‌بندی های سبک اما مقاوم، می تواند تا حد امکان هزینه های شما را کاهش دهد.

استفاده از فریت بار دریایی

از آنجایی که فریت بار دریایی ارزانترین روش ارسال بار به خارج از کشور است، اگر برای ارسال بار خود عجله ای ندارید فریت بار دریایی می تواند هزینه های شما کاهش دهد.

انتخاب شرکت فریت بار

شرکت های فریت بار مختلف، قیمت های متفاوتی را برای ارسال بار به شما ارائه خواهند داد. قبل از ارسال بار بهتر است با چندین شرکت حمل و نقل بین المللی تماس بگیرید و قیمت های آنها را مقایسه کنید.

استفاده نکردن از خدمات اضافی

همانطور که گفته شد استفاده از بیمه و بارنامه و انبارداری هزینه ها را افزایش خواهد داد. برای کاهش هزینه ها شما می توانید از خدماتی که برای شما ضروری هستند استفاده کنید. برای مثال اگر کالا شما ارزش قیمتی زیادی ندارد می توانید از بیمه بار صرفه نظر کنید.

ارسال بار در فصل های شلوغ، مسیرهای پرتردد، روزهای تعطیل و ساعات شلوغ نیز از عواملی هستند که هزینه ارسال بار را افزایش خواهند داد. با رعایت این نکات می توانید تا حد امکان هزینه های خود را مدیریت کنید.

بهترین شرکت فریت بار هوایی

انتخاب بهترین شرکت فریت بار به شما کمک خواهد کرد تا با کمترین هزینه و با بهترین خدمات، بار خود را به خارج از کشور ارسال کنید. تخصص و تجربه، داشتن شبکه و روابط بین المللی قوی، هزینه و تعرفه ها و قابلیت پیگیری مرسولات و ارائه اطلاعات به مشتریان در مورد وضعیت بار از جمله عوامل مهم در انتخاب شرکت فریت بار است.

شرکت فریت بار راه سان کالا rahsankala.co به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های فریت بار هوایی در کشور شناخته می‌شود. شرکت فریت بار راه سان کالا با داشتن سال ها تجربه در حوزه ارسال بار به خارج از کشور می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشد. این شرکت با داشتن تیم متخصص و با تجربه از فرایند بسته بندی تا ارسال بار همراه شما خواهد بود تا بار شما در سلامت و ایمنی کامل به مقصد مورد نظرتان ارسال شود.

برای دریافت مشاوره رایگان از طریق شماره تماس های زیر می توانید با این شرکت در ارتباط باشید.

09121158432

02155677969

09192361082

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها