چت GPT اختصاصی سایت خود را در 10 دقیقه ایجاد کنید

فرقی نمی‌کند صاحب یک کسب و کار باشید، سازمانی را مدیریت کنید، مرکز آموزشی داشته باشید و یا یک اینفلوئنسر یا بلاگر باشید. کاربران زیادی هر روزه به وب‌سایت شما مراجعه می‌کنند و پرسش‌های زیادی برای پرسیدن دارند.

چت GPT اختصاصی سایت خود را در 10 دقیقه ایجاد کنید

خیلی از این پرسش‌ها نیز پرتکرار و پیش‌بینی‌پذیر هستند. اگر راهی باشد که بتوان به صورت خودکار و هوشمند به این پرسش‌ها پاسخ داد و بخش پشتیبانی مجموعه را درگیر نکرد، هم در هزینه و زمان عملیاتی صرفه‌جویی می‌شود و هم در رضایتمندی کاربران و افزایش فروش تاثیر چشمگیری خواهد داشت. چاتا جی پی تی، ابزار هوش مصنوعی جدید شرکت هوش مصنوعی دلفین، پاسخی کاربردی و جذاب به این نیاز شماست. ما در اینجا توضیح می‌دهیم چاتاجی پی تی چیست، برای وب‌سایت شما چه ارزش افزوده‌ای می‌آفریند و چگونه می‌توانید از آن استفاده کنید.

جی پی تی چیست؟ 

در این روزها که عبارت «chatGPT» بسیار شنیده می‌شود، شاید بد نباشد بیشتر درباره آن بدانیم و عمیق‌تر آن را بشناسیم. عبارت GPT مخفف Generative Pre-trained Transformer است. این یک نوع از ابزارهای هوش مصنوعی است که در آن ماشین‌ها (نرم‌افزارها) روش یادگیری انسان را شبیه‌سازی می‌کنند. ابزار جی پی تی، یک مدل تولید محتوا (Generative) است که بر اساس آموزش‌های اولیه (Pre-trained)، در یک زمینه خاص فعالیت می‌کند. GPT ها بر اساس آنچه به صورت اولیه به آن‌ها عرضه می‌شود، با ساختاری شبیه انسان، به پرسش‌ها و درخواست‌های بعدی، پاسخ می‌دهند. 

چاتا جی پی تی چیست؟

چاتا، چت بات هوشمند ساخته شده توسط شرکت هوش مصنوعی دلفین است و آنچه اکنون درباره‌اش سخن می‌گوییم چاتا جی پی تی یک نسخه ویژه از این چت‌بات هوش مصنوعی است. چاتا جی پی تی، یک افزونه پاسخگو و تعاملگر برای وب‌سایت شما خواهد بود که بر اساس آنچه شما به صورت داده و اطلاعات در اختیارش می‌گذارید، آموزش می‌بیند و بر اساس آن به کاربران شما پاسخ می‌دهد. 

شاید در همین ابتدا این پرسش برایتان پیش آمده باشد که یک چت‌بات مجهز به هوش مصنوعی چه ویژگی و قابلیتی دارد که باید از آن استفاده کرد. ویژگی کلیدی چت‌بات‌های هوش مصنوعی اینست که بر خلاف چت‌بات‌های ساده قدیمی، این قابلیت را دارند که اشکال گوناگون زبانی و نگارشی که توسط کاربر مطرح می‌شود را متوجه شده و با درک منظور کاربر، پاسخی متناسب بر اساس داده‌های آموزش داده‌شده ارائه کنند. به عبارتی یک چت بات هوشمند مانند چاتا جی‌پی‌تی، هم پرسش و پاسخی که به او آموزش داده می‌شود را به خوبی درک می‌کند و هم پاسخ کاربر را صرف نظر از محاوره‌ای یا رسمی بودن، متوجه می‌شود. 

فرض کنید شما یک فروشگاه لوازم ورزشی دارید. شماری از کاربرانی که به وب‌سایت شما می‌رسند می‌خواهند بدانند که آیا کفش‌های ویژه کودکان هم در فروشگاه شما عرضه می‌شود یا نه. اگر چاتا جی پی تی را در اختیار داشته باشید، از قبل اطلاعات کاملی درباره گروه‌های سنی که محصولات متناسب با آن‌ها در فروشگاه‌تان عرضه می‌شود را به پایگاه داده‌اش وارد کرده‌اید. وقتی کاربر در سایت این پرسش را از چاتاجی‌پی‌تی می‌پرسد، این ابزار، بر اساس اطلاعات شما، پاسخ متناسب را به کاربر می‌دهد. 

2

استفاده از چاتا جی‌پی‌تی فرایند دشواری دارد؟

نکته کلیدی درباره چاتا جی‌پی‌تی اینست که استفاده از آن هم خیلی ساده است و هم خیلی سریع. به عبارتی شما در عرض 10 دقیقه می‌توانید چاتا جی‌پی‌تی وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنید! شما پس از نام‌نویسی در وب‌سایت چاتا جی‌پی‌تی، پرسش و پاسخ‌های متناسب را وارد می‌کنید و همین اطلاعات شما، مبنای پاسخگویی چت‌بات هوشمند وب‌سایت شما خواهد بود. چاتا جی پی تی با اطلاعات شما آموزش می‌بیند و کد افزودن آن (اسکریپت ویجت) در اختیار شما خواهد بود که در ساختار سایت‌تان وارد کرده و از قابلیت‌های آن استفاده کنید. به همین سادگی!

استفاده از چاتا جی‌پی‌تی چه قدر هزینه دارد؟

استفاده اولیه برای تست و آزمایش چاتا جی پی تی رایگان است و می‌توانید آن را روی وب‌سایت خود به سادگی نصب و استفاده از آن را آزمایش کنید. اما اگر بخواهید نسخه پیشرفته‌تر و تخصصی‌تر چاتا جی‌پی‌تی را در اختیار داشته باشید، متناسب با قابلیت‌های افزوه‌ای که مد نظر دارید، باید پنل ویژه‌ای را خریداری کنید. این قابلیت‌های افزوده شامل حجم آموزش گسترده‌تر و بیشتر (بر اساس تعداد کاراکتر)، امکان بارگزاری لوگوی سازمان، امکان اتصال به چت آنلاین (صحبت با کارشناس انسانی)، تشخیص هوشمند و اجرای سرویس بر اساس درخواست کاربران است. 

چند نکته دیگر درباره چاتا جی‌پی‌تی که باید بدانید

اگر دغدغه محافظت از اطلاعات و حریم خصوصی کاربرانتان را دارید، لازم است در این باره اطمینان خاطر داشته باشید که بر اساس استانداردهای امنیتی به کار گرفته شده، هر کاربر یک مکالمه شخصی‌سازی‌شده و انحصاری با چت‌بات شما خواهد داشت و هیچ کس دیگر به این مکالمات دسترسی پیدا نمی‌کند.

چاتا جی‌پی‌تی برای اینکه بتواند با اطلاعات شما آموزش ببیند و همچنین با کاربر ارتباط برقرار کرده و منظور او را بفهمد باید به کمک اینترنت از chatGPT استفاده کند. بنابر این باید از چاتا جی‌پی‌تی در فضای وب و آنلاین استفاده کنید.

شما برای آموزش چاتا جی‌پی‌تی می‌توانید از امکان بارگزاری فایل استفاده کنید. این ابزار قابلیت دریافت و پردازش محتوای فایل پی‌دی‌اف متنی و فرمت‌های دیگری مانند docx , .txt، .csv را دارد. 

 

برای استفاده از چاتا جی پی تی از کجا باید شروع کنیم؟

همانگونه که پیشتر گفتیم، استفاده از چاتا جی‌پی‌تی بسیار سریع و ساده است. کافی است به وب‌سایت چاتا جی پی تی بروید و پس از نام‌نویسی، فرایند آموزش چت‌بات اختصاصی خودتان را آغاز کنید. اگر برای اختصاصی‌سازی چاتا جی پی تی خود پرسشی داشتید کارشناسان ما آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره رایگان به شما هستند. 

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها