لیست بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید

یکی از مهم‌ترین ابزارها برای نگهداری، سرمایه‌گذاری و معامله‌گری ارزهای دیجیتال، والت یا کیف پول ارز دیجیتال است. در حال حاضر بسیاری از افرادی که قصد ورود به دنیای رمز ارزها را دارند، دنبال یک کیف پول موبایلی امن، جذاب، کارآمد و با کاربرد آسان می‌گردند.

لیست بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید

 

استفاده از کیف پول امن، جلوی بسیاری از کلاهبرداری‌ها و خطرات دنیای رمز ارزها را می‌گیرد. اگر مایل به اطلاع از بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید هستید، در این مطلب 4 مورد از بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال اندروید را آورده‌ایم. فقط کافی است چند دقیقه از وقتتان را به خواندن مقاله پیش‌رو اختصاص دهید.

1. اکسودوس؛ اولین مورد در لیست بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید

کیف پول ارز دیجیتال موبایلی exodus، از نظر بسیاری از متخصصان حوزه رمز ارز، بهترین کیف پول ارز دیجیتال اندروید است و امنیت و کارایی تحسین‌برانگیزی دارد. در حال حاضر این کیف پول، بیش از 100 ارز دیجیتال را پوشش می‌دهد و بسیاری از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران حرفه‌ای کریپتو در جهان، پس از خرید ارز دیجیتال، دارایی خود را در این کریپتو والت نگهداری می‌کنند.

یکی از دلایل تبدیل شدن اکسودوس به بهترین کیف پول برای ایرانیان، رابط کاربری زیبا و ساده آن است. کاربران مبتدی صنعت کریپتو، به‌راحتی می‌توانند با این کیف پول کار کنند. ادغام شدن این والت با «ShapeShift» باعث آسان و ناشناس شدن مبادلات در اکسودوس شده است. یکی از معایبی که برخی از کارشناسان ارزهای دیجیتال برای این کیف پول بیان می‌کنند، شخصی‌سازی کارمزدها فقط برای بیت‌کوین است. همچنین احراز هویت دومرحله‌ای هنوز برای این کریپتو والت معروف فراهم نشده است.

4

2. تراست والت؛ امن ترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایران

در چند سال اخیر، کیف پول تراست والت، جای پای خودش را به‌عنوان بهترین کیف پول برای ایرانیان محکم کرده است. با دانلود کیف پول ارز دیجیتال تراست والت و نصب آن روی گوشی اندروید، می‌توانید به‌راحتی برای ذخیره‌سازی امن و انتقال ارز دیجیتال از این کیف پول ارزشمند و درجه یک استفاده کنید. بسیاری از متخصصان ارز دیجیتال، تراست والت را به‌عنوان بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانیان می‌شناسند.

امنیت عالی، متن باز بودن، استفاده رایگان، پشتیبانی از انواع و اقسام ارز دیجیتال، جزو مهم‌ترین مزایای کیف پول اندرویدی تراست والت هستند. این کیف پول در کنار مزایای مهم، معایبی نیز دارد. امنیت این کیف پول، هرگز به پای یک کیف پول سخت‌افزاری نمی‌رسد. به‌علاوه نسخه کامپیوتری این والت هنوز به بازار عرضه نشده است. مدیران و توسعه‌دهندگان این کیف پول، اخیرا افزونه تراست والت را برای نصب روی مرورگرها در اختیار کاربران و مخاطبان قرار دادند. با استفاده از کیف پول تراست والت، می‌توانید موجودی ارز دیجیتال خود را به کیف پول اختصاصی تریتکس منتقل و خرید و فروش ارز دیجیتال را آغاز کنید.

3. متامسک؛ بهترین کیف پول ارز دیجیتال اندروید در ایران

کیف پول متامسک، شایستگی و صلاحیت کافی برای قرار گرفتن در لیست بهترین کیف پول ارز دیجیتال اندروید در ایران و جهان را دارد. با دانلود نسخه اندروید کیف پول ارز دیجیتال متامسک و نصب آن روی گوشی، امکان ذخیره و نگهداری انواع مختلف رمز ارزها برای کاربران فراهم می‌شود. رابط کاربری ساده و آسان کیف پول متامسک و امنیت فوق‌العاده آن، دو مورد از اصلی‌ترین مزایای این کریپتو والت محبوب هستند.

کیف پول متامسک، فقط برای ذخیره‌ کردن کلیدهای عمومی و خصوصی مربوط به ارزهای دیجیتال مبتنی بر بلاک چین اتریوم و توکن‌های مبتنی بر ماشین مجازی اتریوم مثل بایننس چین (استاندارد BEP20) مناسب است؛ به همین دلیل این کیف پول برای کاربران و تریدهای شامل ارزهای دیجیتال متنوع و گسترده، مناسب نیست و طیف گسترده‌ای از رمز ارزها را پشتیبانی نمی‌کند. درصورت تمایل به یادگیری استفاده از این کیف پول معتبر برای نگهداری و خرید و فروش ارز دیجیتال، ویدیوهای آموزشی تریتکس را در اینستاگرام و آپارات مشاهده کنید.

2

4. کوینومی؛ یکی از پرطرفدارترین کیف پول‌های ارز دیجیتال اندروید

کیف پول کوینومی، در سال‌های اخیر به یکی از بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال اندروید تبدیل شده است. برخی از کارشناسان، کوینومی را به‌عنوان بهترین کیف پول ارز دیجیتال اندروید در ایران معرفی می‌کنند. این کیف پول امکان دریافت و ارسال بیش از 125 کوین و بیش از 1770 توکن ارز دیجیتال را برای کاربران فراهم کرده است. امنیت عالی این کیف پول، جذابیت آن را در چشم متخصصان چندبرابر کرده است.

منبع باز نبودن کیف پول کوینومی و ناتوانی کاربران برای خرید مستقیم ارز دیجیتال با ارز فیات، معایب کیف پول اندروید کوینومی هستند. درصورت تمایل به آشنایی با شیوه کار کردن با کیف پول‌های ارز دیجیتال و یاد گرفتن سایر فعالیت‌های مربوط به دنیای رمز ارزها، پیشنهاد می‌شود ویدیوهای آموزشی پلتفرم معاملاتی تریتکس در اینستاگرام و آپارات را مشاهده کنید.

کیف پول تریتکس؛ بهترین کیف پول ارز دیجیتال ایرانی اندروید و iOS

در این مقاله تلاش کردیم با لیست بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید آشنا شویم. کیف پول‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم از نظر امنیت، اعتبار و محبوبیت، همگی بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال در ایران و جهان هستند. یکی از دغدغه‌های کاربران ایرانی پس از تهیه کیف پول ارز دیجیتال مطمئن، خرید و فروش آسان، سریع و امن ارزهای دیجیتال است.

در حال حاضر صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال در جهان مثل بایننس، اجازه خرید و فروش ارز دیجیتال را به کاربران ایرانی نمی‌دهند. صرافی‌ها و بازارهای معاملاتی ایران، تلاش کرده‌اند که امکان خرید و فروش ارز دیجیتال با استفاده از کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب را برای ایرانیان فراهم کنند.

تریتکس یکی از پلتفرم‌های بازار معاملاتی معتبر برای خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران محسوب می‌شود. پس از ثبت نام و احراز هویت کاربران ایرانی در این پلتفرم، یک کیف پول اختصاصی، امن و حرفه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. امکان نقل و  انتقال ارز دیجیتال بین کیف پول تریتکس و بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال جهان وجود دارد. کاربران گوشی‌های اندروید، iOS، لپ‌تاپ و تبلت به‌راحتی می‌توانند از کیف پول اختصاصی تریتکس استفاده کنند. درصورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد پلتفرم معاملاتی تریتکس و کیف پول اختصاصی آن، کافی است به وب‌سایت تریتکس به آدرس  3tex.ioمراجعه کنید. 

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها