خریداران از بازار مسکن فرار کردند

قیمت و فروش مسکن سکته کرد؟

یک کارشناس بازار مسکن گفت: به دلیل سنگین شدن بار قیمتی واحدهای مسکونی که این را می‌شود به هر منطقه تسری داد، قیمت‌ها به قدری برای کسانی که در آن منطقه زندگی می‌کنند، سنگین شده که بعضا انگیزه ورود به بازار مسکن را از دست داده‌اند.

قیمت و فروش مسکن سکته کرد؟

داود بیگی‌نژاد در پاسخ به این پرسش که آماری دارید که میزان قراردادها چه تغییری کرده است؟ با توجه به ریزش شدید قدرت خرید مردم، کاهش قراردادهای خرید مسکن را شاهد بودیم یا خیر؟ افزود: ما از ابتدای سال دچار رکود در حوزه خرید و فروش شده‌ایم و این به وضوح ملموس است.

وی تصریح کرد: ما شاهد هستیم که به دلیل سنگین شدن بار قیمتی واحدهای مسکونی که این را می‌شود به هر منطقه تسری داد، قیمت‌ها به قدری برای کسانی که در آن منطقه زندگی می‌کنند، سنگین شده که بعضا انگیزه ورود به بازار را از دست داده‌اند و حتی اگر نیاز و یا تمایلی برای جابه‌جایی و اضافه کردن متراژ و یا خرید یک خانه داشته باشند، نمی‌توانند، بنابراین این تمایل و انگیزه از دست رفته است. خود همین موضوع می‌تواند به عمیق‌تر شدن رکود بازار مسکن دامن بزند.

وی در پاسخ به این پرسش که میزان ریزش معاملات و قراردادها چقدر بوده است؟ عنوان کرد: نمی‌توانیم این‌گونه آمار بدهیم، چون هر کدام از ماه‌های سال یک شرایط ویژه‌ای نسبت به تنظیم قرارداد، تمایل افراد نسبت به انعقاد قرارداد و انجام امور ملکی دارد.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    قیمت املاک و مسکن متأسفانه در کشور ما از قیمت زمین و اخذ جواز ساخت و مصالح ساختمانی تبعیت نمی کند بلکه از قیمت دلار تبعیت می کند!

  • ناشناس
    0

    قطعا خواهد مرد چون تخت خالی نیس

  • ناشناس
    0

    یک خونه ۲۰۰میلیون تومانی رو کردن ۲میلیارد تومان،
    مردم باکدام پول و درآمدخونه بخرن،
    تورم و گرانی در کشور بایدکاهش پیداکنند، تا قیمت‌ها به قبل برگردد،
    یاعلی مدد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      تو که ۲۰۰ تومن داری پاشو گمشو برو دهات تو شهر چه غلطی میکنی

    • 0

      متاسفانه لغات بازیچه و شاید هم بهتر گفت لغات باعث حامی دولتمردان شده

  • ب غ
    0

    فروشندگان هرلحظه دردیوار قیمت دلبخواهی میلیاردی ثبت ورقابت ومسابقه ثبت افزایش قیمت اجرامیکنند انگار مردم پول چاپ می‌کنند اگرهم چاپ کنیم بازم به پای اینها نمیرسیم هرکی هرکی شده

  • ب غ
    0

    من بچه متولد شهرهستم ازگرانی مسکن درروستا اجاره رفتم روستاها هم فروش مسکن۲۰برابرشده فرقی باشهرندارند اینجا هم نمیشه خرید دردیوارمسابقه ثبت افزایش قیمت گذاشتند دلبخواهی وبرای یک خانه چه درشهروچه درروستا قیمتی ثبت می‌کنند که قیمت ۱۰تا۲۰تاخونه بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها