اعطای « نشان ملی تراز » به گروه صنایع گیتی پسند

نخستین جشنواره ملی صنعت ساختمان و صنایع وابسته با نام «جشنواره ملی تراز»، یکشنبه 15 مرداد ماه 1402 و هم‌زمان با اختتامیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران، در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

اعطای « نشان ملی تراز » به گروه صنایع گیتی پسند

در این رویداد که به همت اتاق تعاون تهران و با حضور و مشارکت سازمان‌ها و نهادهای دولتی و عمومی، شرکت‌های تولیدی و پیمانکاری، متخصصین و کارشناسان و انجمن‌های علمی و صنفی صنعت ساختمان برگزار شد، آخرین دستاوردهای این حوزه در سطح ملی مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست « نشان ملی تراز » به علیرضا جنتی مدیرعامل گروه صنایع گیتی پسند به‌عنوان برگزیده حوزه نوآوری در صنعت ساختمان اعطا شد.

2

گفتنی است از نخستین ساعات آغاز به کار بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان ، غرفه گیتی کالا (شبکه فروش محصولات گروه صنایع گیتی پسند) به لطف استفاده از تمهیدات مدرن بصری و ایده‌های خلاقانه و هوشمندانه مانند استودیو خبر و نمایشگر پخش مستقیم از خطوط تولید کارخانه‌های هلدینگ گیتی پسند در شهرک صنعتی مورچه‌خورت اصفهان و پرسش و پاسخ بازدیدکنندگان غرفه با مدیران کارخانه، با استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان همراه بود.

 

3

4

 

بر اساس نظرسنجی‌های صورت‌گرفته از بازدیدکنندگان، غرفه گیتی کالا از بهترین غرفه‌های بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان بوده است.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها