چگونه یک آرایش طبیعی داشته باشیم؟

میکاپ نچرال این روزها یکی از پرطرفدارترین ترندهای دنیای زیبایی است.

چگونه یک آرایش طبیعی داشته باشیم؟

فراگیر شدن سبک آرایش طبیعی به گونه‌ای است که بین تمام رده‌های سنی جایی برای خودش دست و پا کرده است؛ فرقی نمی‌کند قصد شرکت در مراسم‌های مجلل را دارید یا قرار است دور همی روزانه داشته باشید. آرایش طبیعی، انتخابی فوق العاده برای همه موقعیت‌ها به شمار می‌رود. این مدل آرایش با برجسته‌تر کردن زیبایی‌های طبیعی، ظاهری شیک و مدرن به استایلتان هدیه می‌دهد.

 

همه چیز درباره اجرای آرایش طبیعی

میکاپ نچرال
 

هنگامی که درباره آرایش طبیعی صحبت می‌کنیم، عموم مردم نوعی میکاپ مختصر و ساده را متصور می‌شوند. این درحالی است که سبک میکاپ نچرال، مجموعه‌ای از ترفندهای حرفه‌ای است که اجرای آن به مهارت و همچنین تجربه زیادی احتیاج دارد. این مدل آرایش، به نوعی طراحی شده است که عیوب و نواقص چهره‌تان را بپوشاند و زیبایی‌های طبیعی آن را برجسته‌تر کند. اگر قصد دارید آرایش طبیعی را امتحان کنید، بهتر است با ترفندها و محصولات آرایشی مخصوص این ترند آشنا شوید:

آماده سازی پوست با محصولات مراقبتی

داشتن پوست سالم و شفاف، بزرگترین قدم برای اجرای این نوع میکاپ است. پایبندی به روتین روزانه پوستی و مصرف محصولات مراقبتی مانند تونر، آبرسان، مرطوب کننده و ضد آفتاب، سلامت و شفافیت پوست شما را در طول میکاپ تضمین می‌کنند. همچنین با تامین آب و مواد مغذی مورد نیاز سلولی، مانع از ماسیدن آرایش، و دهیدراته شدن پوست می‌شوند.

فوندانسیون‌های سبک، بهترین گزینه زیرسازی آرایش طبیعی

بعد از آماده‌سازی پوست، نوبت به استفاده از پرایمر می‌رسد. یک لایه از پرایمر را روی پوست صورت بزنید و حدود ۵ دقیقه صبر کنید تا کاملا جذب شود. پرایمر به عنوان نوعی لایه بافری وارد عمل می‌شود و به این ترتیب از ترکیب محصولات مراقبتی و آرایشی روی سطح پوست جلوگیری می‌نماید. علاوه بر این با ایجاد بیس مناسب، ماندگاری لایه‌های آرایشی را در طول روز افزیش می‌دهد. حالا می‌توانید از فوندانسیونی با فرمولاسیون سبک و قدرت پوشانندگی بالا برای کاور کردن سطح پوستتان استفاده نمایید. انواع BB کرم، کوشن و CC کرم‌ها گزینه مناسبی برای آرایش نچرال به حساب می‌آیند.

معجزه‌ای به نام تینت لب

میکاپ نچرال

 

برای تکمیل مراحل نهایی میکاپ نچرال، گزینه‌های متنوع و تخصصی بسیاری وجود دارد که یکی از پرکاربردترین آنها، تینت لب است. تینت لب از نظر قیمت، پالت رنگ و برند انواع مختلفی دارد و دنیایی از تنوع را در اختیارتان قرار می‌دهد. با توجه به نتایج کیفیت سنجی و نظر مصرف کنندگان، برندهای اتود، بنفیت و گلدن رز به عنوان بهترین مارک تینت لب معرفی شده‌اند. با خرید انواع تینت لب درواقع با یک تیر، چند نشان می‌زنید.

این محصول فرمولاسیون مایع دارد و بر پایه آب، الکل و رنگدانه تولید می‌شود. قدرت جذب بالای پیگمنت‌های تینت لب، ظاهری طبیعی و جذاب روی پوست ایجاد می‌نماید. این فراورده نوین آرایشی را می‌توانید به عنوان رژگونه و رژ لب استفاده نمایید. کافی است مقداری از آن را روی پوستتان بزنید؛ چند دقیقه صبر کنید تا خشک شود. همچنین می‌توانید به کمک بلندر یا براش آرایشی، مایع تینت را روی سطح گونه کاملا محو نمایید تا ظاهری طبیعی‌تر روی چهره به وجود بیاید. البته در این تکنیک، باید سرعت عمل بالایی داشته باشید تا بتوانید پیش از خشک شدن مایع تینت، آن را بلند کنید.

ترفندهای کلیدی برای میکاپ طبیعی چشم و ابرو

چشم‌ها، کانون مرکزی چهره ما هستند و ابروها نیز قاب صورت به حساب می‌آیند. در آرایش طبیعی، مهم است که میکاپ چشم و ابرو در سطح استانداردی اجرا شود. به این معنی که در عین سادگی، جذابیت‌های منحصر به فرد چشم و ابرو با توجه به فرم صورت برجسته‌تر شود و در هماهنگی با رنگ لب باشد.

  • ابتدا سیاهی و گودی زیر چشمانتان را با کانسیلر اصلاح کننده نارنجی محو کنید. سپس به کمک کانسیلر معمولی، سطح پلک را به صورت کاملا یکدست بپوشانید.
  • در ادامه، مقداری سایه نود با ته رنگ کرم متوسط را روی پلک بالا بزنید و به سمت انتهای ابروها امتداد دهید.
  • مداد چشم روان و ضد آبی انتخاب کنید و آن را زیر مژه‌های پلک بالا قرار دهید. مداد را به صورت رفت و برگشتی بین مژه‌ها حرکت دهید تا ناحیه بن مژه کاملا پر شود. در صورت تمایل، می‌توانید خط مژه پلک پایین را نیز به صورت محو مداد بکشید.
  • برای حالت دادن مژه‌ها، از ابزار فر مژه استفاده نمایید. سپس از ریمل سبک و مناسبی استفاده کنید تا مژه‌هایتان پر و بلند شود.
  • در نهایت به کمک ژل یا صابون ابرو، تار ابروهایتان را مرتب کنید و به سمت بالا حالت دهید.

بادی اسپلش، تیر نهایی آرایش طبیعی

بعد از تمام شدن مراحل میکاپ، این عطرها هستند که استایل شما را تکمیل می‌کنند. در بین محصولات عطری موجود، بادی اسپلش یکی از بهترین پیشنهادات در زمینه استایلینگ آرایش طبیعی است. بادی اسپلش بر خلاف اسپری بدن و دئودورانت، ترکیبی جدید از مقدار زیادی آب و درصد پایین اسانس عطر است که با هدف آب‌رسانی و حفظ طراوت بدن تولید شده است. این محصول از نظر رایحه تنوع بسیار بالایی دارد و در انواع ساده، اکلیلی و شاین دار تولید می‌شود. از خوشبوترین و بهترین بادی اسپلش های زنانه و مردانه ایرانی می‌توان به برندهای شون، سی گل، لدورا، مای و کالیستا اشاره کرد. توجه داشته باشید که بادی اسپلش در مقایسه با دیگر انواع عطر، حجم بالاتر و قیمت کمتری دارد. در نتیجه از نظر ارزش خرید و کارایی، گزینه‌ای مقرون به صرفه محسوب می‌شود.

به این ترتیب استایل شما تکمیل است؛ با به کاربردن و انتخاب لوازم آرایش مناسب، سبک آرایش طبیعی را انتخاب و اجرا کرده‌اید، که کاملا بزازنده شما است. همه چیز در نهایت طبیعی بودن، انتخاب شده است و ردی از میکاپ سنگین و پر زرق و برق نیست. فراموش نکنید که استفاده به جا از مواد آرایشی و ترکیب رنگ‌های انتخابی رمز طبیعی بودن این سبک آرایش است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها