میوه های خوشمزه بهار و تابستانی را برای دفع بیماری نوش جان کنید!

میوه‌ها در فصول مختلف سال تنوع فراوانی دارند و در فصل بهار و تابستان نیز انواع مختلف میوه‌ها در طعم‌های متنوع روانه بازار می‌شوند.

میوه های خوشمزه بهار و تابستانی را برای دفع بیماری نوش جان کنید!

یکی از فواید مصرف میوه های فصل بهار و تابستان پیشگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها و همچنین کمک به درمان آن‌هاست. مواد مغذی موجود در میوه‌ها ساختار سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند تا در مقابله با عوامل بیماری‌زا بهتر عمل نماید. در ادامه درباره میوه های بهار و تابستان، خواص این میوه‌ها و شیوه‌های خرید میوه توضیح داده‌ایم.

میوه های فصل بهار و تابستان

مصرف میوه، آبمیوه طبیعی و یا اسموتی ترکیبی از میوه‌های مختلف بهاری و تابستانی، بهترین انتخاب ممکن برای یک عصرانه دلچسب و فرار از گرمای هوا است. با استفاده از میوه‌های این فصل می‌توانید انواع سالاد میوه خوشمزه و مقوی را نیز تهیه کنید. مصرف میوه جایگزینی مناسب برای تنقلات مضر و شیرینی‌های مصنوعی است که علاوه بر طعم‌های لذیذ، به حفظ سلامت بدن کمک می‌کند.

میوه‌های گوجه سبز، چاقاله بادام، آلبالو، هلو، گیلاس، طالبی، توت فرنگی، تمشک، بلوبری، هندوانه، شاتوت، خیار، شلیل، زردآلو، سیب و غیره سوغات روزهای گرم سال هستند. برای آشنایی بیشتر با میوه‌های بهاری و خواص آن‌ها مطلب معرفی میوه بهار؛ دنیایی رنگارنگ و خوش عطر را در بلاگ اسنپ فود مطالعه کنید.

خواص میوه های فصل بهار و تابستان

Picture2

در روزهای گرم سال خوردن میوه یا آبمیوه طبیعی، علاوه بر رفع تشنگی و فرار از گرمای هوا خواص مختلفی برای بدن خواهد داشت. البته همانطور که هر میوه عطر و طعم متفاوتی دارد، خواص آن‌ها نیز یکسان نخواهد بود؛ اما به طور کلی می‌توان خواص میوه های فصل بهار و تابستان را در دسته‌بندی‌های زیر قرار داد:

  • وجود ویتامین‌ها و مواد مغذی موجود در میوه‌ها، به ویژه ویتامین C باعث می‌شود تا سیستم ایمنی بدن قوی‌تر شده و به طور مطلوب‌تری با عوامل بیماری‌زا مقابله کند.
  • در اثر فعالیت سلول‌های بدن و برخی عوامل محیطی مانند آلودگی هوا، مولکول‌هایی به نام رادیکال‌های آزاد در بدن ایجاد می‌شوند که تجمع آن‌ها موجب آسیب به سلول‌ها شده و احتمال ایجاد تومورهای سرطانی و دیگر بیماری‌ها را افزایش می‌دهد. مصرف میوه‌ها به دلیل وجود ترکیبات آنتی اکسیدان، سطح رادیکال‌های آزاد را کاهش داده و از ابتلا به بیماری‌‌های مختلف پیشگیری می‌کند.
  • در روزهای گرم سال به دلیل افزایش تعرق، بدن انسان مقدار بیشتری آب از دست می‌دهد و مصرف میوه‌ها به جبران آب از دست رفته بدن کمک می‌کند. ابتلا به برخی بیماری‌های ویروسی مانند روتا ویروس که نوعی ویروس اسهال استفراغ است، موجب افزایش خشکی بدن می‌شود. در این مواقع مصرف میوه و آبمیوه‌های طبیعی بدون قند برای مبارزه با کم آبی بدن اهمیت بیشتری می‌یابد.

خرید میوه آنلاین

برای خرید میوه دو روش کلی یعنی خرید حضوری و آنلاین وجود دارد. خرید حضوری در روزهای گرم سال به دلیل گرمای هوا کاری سخت و پردردسر است، به ویژه اگر پس از یک روز کاری بخواهید به خرید میوه بروید. گاهی نیز ممکن است وقت کافی برای خرید میوه نداشته باشید. پس خرید آنلاین میوه انتخاب مناسب‌تری است.

در اسنپ فود امکان خرید میوه آنلاین فراهم شده است تا شما بتوانید میوه‌ها و حتی دیگر محصولات مورد نیاز خود را از نزدیک‌ترین هاپیر میوه به محل زندگی خود تهیه کنید. برای این کار می‌توانید به سایت یا اپلیکیشن اسنپ مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید.

خرید آنلاین میوه در تهران

در شهر تهران میوه فروشی‌های فراوانی در نقاط مختلف شهر وجود دارند که امکان خرید آنلاین را برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند، پس شما در هر نقطه از شهر که زندگی می‌کنید، امکان خرید غیرحضوری را خواهید داشت. با سفارش از هایپر میوه‌های موجود در اسنپ فود، می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین میوه‌ها را در مدت زمانی کوتاه در محل آدرس خود تحویل بگیرید.

هایپر میوه سبز

Picture3

آدرس: خیابان شریعتی، خیابان میرزاپور، خیابان نظامی، هایپر میوه سبز

هایپر میوه سبز یکی از بهترین میوه فروشی‌ها در شهر تهران است که موفق شده تا با ارائه بهترین میوه‌ها و دیگر محصولات امتیاز خوبی را از سوی کاربران دریافت کند. این میوه فروشی از شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 8 صبح تا 23 و جمعه‌ها از ساعت 8 صبح تا 20:30 دقیقه فعالیت دارد. در هاپیر میوه سبز علاوه بر میوه، محصولات دیگر مانند خشکبار و عسل نیز ارائه می‌شود که در ادامه لیست اقلام این فروشگاه را مشاهده می‌کنید.

  • میوه: گوجه سبز، کیوی، ملون، لیمو شیرین، گلابی جنگلی، آناناس، گریپ فروت، طالبی شاه پسند و...
  • میوه خاص: فیسالیس، بلوبری، آووکادو، کیوانو یا خربزه شاخ دار و...
  • صیفی جات: هویج، گوجه زیتونی، بادمجان دلمه، فلفل تند سبز، زنجبیل، کدو حلوایی و...
  • سبزیجات: کاهو رسمی، کاهو فرانسوی، برگ مو، کلم سفید، کلم بروکلی، جوانه گندم، تره فرنگی و...
  • محصولات خانگی: لوبیا سبز خرد شده، بادمجان سرخ کرده، پیاز داغ، سرکه سیب طبیعی و...
  • ادویه و چاشنی: زردچوبه، پودر کاری، پودر سماق، لیمو عمانی، خاکشیر و...
  • آبمیوه و کمپوت: آب هندوانه، آب گریپ فروت، آب سیب، کمپوت هفت میوه، کمپوت آناناس و...
  • خشکبار: کشمش پلویی، انجیر خشک، تخمه آفتابگردان، مغز گردو، گردو با پوست و...
  • خوار و بار: نخود سفید آبگوشتی، لپه، لوبیا قرمز، لوبیا چیتی، عدس و...
  • ترشیجات و شوریجات: آلوچه ترش، ترشی فلفل، زیتون پرورده، ترشی هفت بیجار و...
  • عرقیجات و شربت‌ها: عرق نعنا، عرق بومادران، عرق چهل گیاه، شربت بیدمشک، شربت به لیمو و...
  • عسل: عسل گون، عسل کنار، عسل آویشن، عسل اردبیل، عسل خمین و...
  • خرما: خرما مضافتی بم، خرما عسلی، خرما خاصویی و...
  • کنسرو: تن ماهی
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ماشاالله😍
    0

    به به چقدر جوره جنسها😍
    کارگر نمیخواید😢

  • بینام
    0

    این سبدمیوه هایی که نشون دادید باحقوق یکماه یک بازنشسته نیروی مسلح نمیشه خریددولت اسلامی عمارت اسلامی راستی اسمهاچه قشنگندولی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها