بهترین مناطق زیبادشت برای خرید ویلا

امروزه مردم به دلیل متحمل شدن استرس‌ها و تنش‌های فراوان در طول روز علاقه‌مند هستند تا از شلوغی‌ها و دغدغه‌های شهری به دور باشند و لحظه شماری ‌می‌کنند تا آخر هفته سر برسد تا بتوانند خارج از شهر به دور از هیاهو و آلودگی با خانواده خود چند ساعتی را به تفریح بپردازند.

بهترین مناطق زیبادشت برای خرید ویلا

خرید ویلا در بهترین نقاط زیبادشت برای این افراد یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها خواهد بود. به دلیل نزدیکی به استان تهران و تقاضای بالای خرید ویلا برای دور شدن از این کلان شهر، برخی از مناطق کرج همچون زیبادشت، دهکده فردیس، شهرک ناز، ملارد و... از شرایط خوب و مساعدی برای خرید ویلا برخوردار هستند. برخی از مناطق همچون زیبادشت، دهکده فردیس، شهرک ناز، ملارد و... از شرایط خوب و مساعدی برای خرید باغ ویلا در کرج برخوردار هستند. 

باغ ویلا در زیبادشت

یکی از بهترین و آرام‌ترین مناطق استان البرز، منطقه ویلایی نشین زیبادشت نام دارد که دارای طبیعتی زیبا و دلنشین و سرشار از انواع گیاهان سرسبز است. این منطقه پذیرای گردشگرانی است که از نقاط مختلف کشور به این منطقه سفر ‌می‌کنند.

منطقه زیبادشت با وسعت بسیار و جمعیت 12 هزار نفری خود قدمتی چند هزار ساله دارد. افرادی که به دنبال خرید ویلا هستند به دلیل قدمت چندین هزار ساله، امکانات، طبیعت بکر و سرسبز و آب و هوای معتدل و خوب، به این منطقه که یکی از بهترین مناطق برای خرید ویلا به شمار ‌می‌رود مراجعه ‌می‌کنند. همچنین این منطقه از امنیت و کیفیت بالایی برخوردار است.

01

موقعیت جغرافیایی منطقه زیبادشت

این منطقه از شمال به شهر مشکین دشت کرج، از جنوب به شهر یوسف آباد قوام که از توابع شهر صفادشت در استان تهران بوده، از غرب به منطقه عباس آباد از توابع کرج و از شرق به منطقه خوشنام از توابع شهرستان ملارد محدود ‌می‌شود.

اطراف این منطقه درختان و باغ‌های بسیاری قرار دارند که همین امر سبب شده تا مردم این ناحیه به شغل کشاوری روی بیاورند و درآمد زندگی خود را با نان حلال کشاورزی تامین نمایند؛ همچنین در این منطقه باغ‌های میوه زیادی به چشم ‌می‌خورند که حاصل آن‌ها میوه‌هایی مانند آلبالو، زردالو، سیب و... هستند.

از مهم‌ترین محصولات کشاورزی در منطقه خوش آب و هوای زیبادشت می‌توان به مواردی همچون زردآلو، گوجه سبز، سیب، گیلاس، گلابی، خرمالو و… اشاره کرد. همچنین از دیگر محصولات خوب این منطقه ‌می‌توان مواردی همچون خیار، گوجه فرنگی، کاهو و انواع کلم را نام برد. 

طبیعت روستای زیبادشت

تابستان، بهار گردشگران بسیاری به منطقه سرسبز زیبادشت می‌روند و اوقات خوشی را در این منطقه با خانواده‌های خود سپری خواهند می کنند؛ زیرا این منطقه جزء ناب‌ترین مناطق از نظر آب و هوا، امنیت، موقعیت مکانی و منظر زیبا به شمار ‌می‌رود که ‌می‌توان ساعاتی طولانی را بدون خستگی سپری کرد.

02

خرید باغ ویلا در زیبادشت

شهرک زیبادشت به دو دسته مرکزی و شمالی تقسیم ‌می‌شود که به شرح زیر هستند:

شهرک زیبادشت شمالی

این شهرک دارای عرض 20*18 متر است که نگهبانی 24 ساعته در آنجا حضور دارد که یکی از زیباترین و حاصلخیزترین زمین‌ها با 18 قطعه زمین با امنیت و کیفیت بالا به حساب ‌می‌آید. عرض خیابان‌های زیبادشت حدودا 20 متر بوده و کوچه‌های فرعی و جدول کشی‌های این منطقه با یک نظم و دقت خاصی قرار گرفته‌اند که رفت و آمد را برای مردم راحت‌تر کرده است.

دهیاری این منطقه برای هر متراژ حدودا 350 متر ویلا در نظر گرفته که کوچه‌هایی فرعی با درختانی در میان آن‌ها، چنان زیبایی و آرامشی را به این خیابان بخشیده‌اند که مانند آن را نخواهید یافت.

زیبادشت مرکزی

زیبادشت مرکزی وسعت بسیار بیشتری نسبت به زیبادشت شمالی دارد و دارای 400 قطعه زمین است که بناها و ساختمان‌های قدیمی‌ و خاطره انگیزی در آن‌جا قرار دارد که هر بیننده ای را مجذوب خود ‌می‌کند. این منطقه به دلیل آب و هوای معتدل، طبیعت بکر و سرسبز، موقعیت جغرافیایی خوب و امنیت بالا به یکی از بهترین نقاط زیبادشت برای خرید ویلا تبدیل شده که این مزایا سالانه افراد زیادی را به این سمت از جاده ‌می‌کشانند. 

باغ ویلا در ملارد

یکی دیگر از مناطق زیبادشت برای خرید ویلا، منطقه با صفای ملارد نام دارد. این شهرستان خوش آب و هوا و سرسبز در غرب تهران با باغ ویلاهای لوکس و با کیفیت و قیمت مناسب به یکی از بهترین نقاط خرید تبدیل شده است. مزایای خرید باغ ویلا از شهرستان ملارد مسافت کم از تهران، آب و هوای عالی، امکانات رفاهی کامل و همچنین زمین‌های کشاورزی با خاک حاصلخیز و مرغوب است که ‌می‌توان آخر هفته خوشی را در کنار اعضای خانواده در این منطقه برای خود رقم زد.

سخن پایانی 

علاوه بر توجه به موقعیت مکانی امکانات رفاهی، قیمت و سند یک ویلا، باید به انشعابات آن ویلا نیز توجه کرد؛ زیرا تا انشعابات نباشند شرایط سکونت در آن ویلا وجود نخواهد داشت، در نتیجه این نکته را به هنگام خرید در نظر داشته باشید. خوشبختانه تمام ملک‌های زیبادشت از انشعابات کامل و با کنتور قانونی برخوردار هستند و شما ‌می‌توانید با یک خرید مطمئن و بدون دردسر با عزیزان خود روزها و شب‌های خوب و خوشی را دور از سر و صدا و آلودگی کلان شهرها پشت سر بگذارید.

برای خرید باغ ویلا در زیبادشت و همچنین در غرب تهران می‌توانید انواع باغ ویلا را در وبسایت melkbin.com مشاهده نمایید و درصورت نیاز به مشاوره با شماره‌های ۰۹۱۲۷۶۶۱۰۶۶ و ۰۲۱۶۵۴۱۰۱۴۰ تماس حاصل فرمایید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • پارسا
    0

    سلام واقعا با افزایش قیمت شدید اپارتمان در تهران و الودگی هوا و شلوغی مهاجرت به شهرهای استان تهران افزایش داشته از طرفی با پول آپارتمان 50 متری تهران به راحتی می توان در صفادشت یک ویلا تهیه کرد و ویلایی زندگی کرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها