شرور وحشت آور و قمه به دست خیابان را بست

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: فردی که با استفاده از سلاح سرد اقدام به بستن خیابان، عربده کشی و برهم زدن نظم و امنیت عمومی در میدان کرج کرده بود، توسط پلیس دستگیر شد.

شرور وحشت آور و قمه به دست خیابان را بست

 سرهنگ پیمان گودرزی ظهر امروز سه شنبه با اعلام این خبر گفت: در پی تماس چندین شهروند با مرکز فوریت های پلیسی 110 و اعلام این خبر که فردی  قمه  به دست اقدام به بستن خیابان و قدرت نمایی می کند، بلافاصله عوامل  گشت ضربتی  پلیس کرج برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: به محض رسیدن ماموران مشاهده کردند که یک فرد قمه به دست اقدام به بستن خیابان و قدرت نمایی می‌نماید که بلافاصله وارد عمل شده و در یک اقدام ضربتی این شخص را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به اینکه متهم به سمت ماموران حمله ور شده و جراحت جزئی به آنها وارد کرده، خاطرنشان کرد: این اوباش قمه به دست با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده است.

سرهنگ گودرزی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با این افرادی که با قدرت نمایی اقدام به برهم زدن نظم و امنیت شهروندان می‌کنند به هیچ وجه مماشات نخواهد کرد و به شدیدترین نحو ممکن با آنها برخورد خواهد شد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    یک قهرمانه حرف حسابش چی
    بود

  • ناشناس
    0

    شناسنامه دار می شود و بعد؟

  • به ناشناس
    1

    حالا فکر کنین همچنین شخصی به یکیم اسیب میزد وچند نفرم میکشت ،میدونستین اگه پلیس میخواست اعدام کنه چندین نفر(از جمله بعضی مردم ایران)هشتگ میزدم نه به اعدام؟الان همه میگن اعدام کنید ولی اون موقع ....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها