فهرستی از برترین فروشگاه های اینترنتی ایران و بررسی مزایای آنها

فهرستی از برترین فروشگاه های اینترنتی ایران و بررسی مزایای آنها

سایت دیجی کالا را می توان یکی از معروف ترین فروشگاه اینترنتی به شمار آورد. این فروشگاه اینترنتی از سال 1385 با فروش محصولات الکترونیک کار خود را آغاز کرد. اما به مرور زمان محدوده گسترده ای از کالاها را در خود جای داده و افراد در این فروشگاه اینترنتی می توانند به خرید و فروش آنلاین بپردازند. 

یکی از مزایای رقابتی اصلی در دیجی کالا ارائه حوزه گسترده ای از محصولات مختلف با برندهای متنوع است. دیجی کالا تمامی محصولات خود را در دسته بندی اصلی کالای دیجیتال، خانه و آشپزخانه، مد و پوشاک، کالاهای سوپرمارکتی، کتاب و لوازم التحریر، اسباب بازی، زیبایی و سلامت، ورزش و سفر، ابزار و لوازم ساختمانی، خودرو و موتورسیکلت و محصولات بومی و محلی طبقه بندی می کند. 

مزیت دیگری که دیجی کالا برای خریداران از فروشگاه اینترنتی خود تدارک دیده است، ارائه تخفیفات و پیشنهادات شگفت انگیز است. افراد می توانند در این قسمت کالاهای مختلفی را با تخفیفات ویژه مشاهده نمایند که تفاوت زیادی با قیمت های خرده فروشی خواهد داشت.

سابقه فروشگاه اینترنتی دیجی کالا و اعتماد مشتریان مختلف به این فروشگاه اینترنتی از دیگر مزایای آن به شمار می رود. دیجی کالا این اطمینان خاطر را در مشتریان خود فراهم آورده است، که اگر پس از تحویل کالا، کالای مورد نظر دچار نقصان و خرابی باشد، خریداران به راحتی می توانند کالای خریداری شده را عودت داده و هزینه پرداختی را بازپس گیرند.

اطلاع از نظر مشتریان در خصوص هرکدام از کالاها از دیگر مزایای اسن فروشگاه اینترنتی است. متقاضیان خرید کالا می توانند پیش از سفارش خرید، نظرات خریداران پیشین در خصوص هر کدام از محصولات و امتیازدهی آنها به محصول مورد نظر را مشاهده کرده و پیش از خرید از تمامی معایب و مزایای کالای مورد خریداری آگاه شوند.

تحویل سریع کالا، مشخص کردن بازه زمانی و ساعت تحویل توسط خریدار و رایگان بودن هزینه حمل و نقل برای خریدهای بالای 100 هزار تومان از دیگر مزایای این فروشگاه اینترنتی است.

 

ارس خرید

12

سایت ارس خرید، مرجع فروش کالاهای منطقه آزاد ارس به شمار می رود. این فروشگاه اینترنتی محصولات خود را به دسته های آرایش و زیبایی، سلامتی و بهداشت، مد و پوشاک، محصولات غذایی و خانه و آشپزخانه دسته بندی کرده است. 

تحویل سریع کالا به مشتری، پشتیبانی 24 ساعته مشتریان، پرداخت در بستری امن و راحت، ضمانت اصالت کالای فروخته شده در بازه زمانی 7 روزه و ضمانت اصل بودن کالا از مزایایی است که فروشگاه اینترنتی ارس خرید برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

یکی از مزایای جالب این فروشگاه اینترنتی امتیازدهی به مشتریان و تبدیل امتیازات به کد تخفیف است. اگر خریداران نظرات خود در خصوص کالای خریداری شده را در این فروشگاه اینترنتی ثبت نمایند و یا نظرات خود در خصوص کالایی که هنوز خریداری نکرده اند ولی درباره آن تجربه دارند، در این فروشگاه اینترنتی ثبت کنند و یا صفحه یا مشخصات شخصی خود در این فروشگاه اینترنتی را کامل نمایند، ارس خرید برای هرکدام از این موارد امتیازی مشخص کرده و مجموع امتیازات را به صورت کد تخفیف جهت خرید ارزان تر و بهتر در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. همچنین مشتریان می توانند در هر لحظه پس از سفارش خرید محصولات خود را از طریق شماره موبایل، شماره سفارش یا آدرس ایمیل رهگیری نمایند.

 

موتن رو

13

سایت موتن رو از فروشگاه های اینترنتی معتبر و شناخته شده ای است که در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی به فعالیت میپردازد. این فروشگاه اینترنتی محصولات محدود اما متنوع خود را در دسته بندی های لوازم آرایشی، محصولات پوستی، محصولات مو، محصولات مراقبت و بهداشت بدن، مادر و کودک، بهداشت شخصی، لوازم شخصی برقی، لوازم سالن آرایش و عطر و ادکلن دسته بندی کرده است.

فروشگاه اینترنتی موتن رو برای ایجاد مزایای رقابتی و جذب مشتریان بیشتر ارسال سریع محصولات خود به سراسر ایران، مشاوره تخصصی و رایگان با مشتریان، بازه زمانی 7 روزه برای بازگشت کالا و تضمین اصالت کالا را به عنوان مزایای خود قرار داده است. همچنین این فروشگاه آنلاین محصولاتی باکیفیت از برندهای متنوعی را ارائه می دهد. 

این فروشگاه آنلاین برای هر کدام از محصولات قابل فروش خود، شرح محصول، مشخصات محصول و نظرات کاربران و خریداران قبلی را قرار داده است. قرار دادن تخفیفات و پیشنهادات شگفت انگیز بر برخی از محصولات موتن رو به صورت دوره ای سبب شده است تا متقاضیان خرید محصولات زیبایی و آرایشی بسیاری از محصولات مورد نظر خود را از این فروشگاه اینترنتی خریداری نمایند.

 

عسل بانو

14

سایت عسل بانو فروشگاه اینترنتی است که اغلب محصولات پوستی و لوازم آرایشی را عرضه می کند. این فروشگاه اینترنتی ارسال سریع محصولات، امکان تعویض کالای خریداری شده، پرداخت آنلاین در بستری امن و ضمانت اصالت کالا را به عنوان مزایای خود جهت مشتریان قرار داده است. 

فروشگاه اینترنتی عسل بانو در دسته های محصولات پوستی محصولاتی شامل پاک کننده، مراقبت صورت، مراقبت چشم و مراقبت بدن و در حوزه لوازم آرایشی محصولاتی شامل محصولات آرایش صورت، چشم، ابرو و لب و محصولات مو و عطر و ادکلن و ... محصولات مختلفی از برندهای مختلف را ارائه کرده است. 

این فروشگاه اینترنتی برای برخی از محصولات خود تخفیفات لحظه ای جهت جذب مشتریان بیشتر را در قرار داده است. این فروشگاه از سال 1395 فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده است و محصولات خود را به صورت حضوری یا غیرحضوری به مشتریان ارائه می دهد.

 

خانومی

15

سایت خانومی از دیگر فروشگاه های اینترنتی جهت فروش محصولات آرایشی و بهداشتی با برندهای مختلف و متنوع است. این فروشگاه اینترنتی نیز محصولات خود را در حوزه های آرایشی، مراقبت پوست، مو، بهداشت شخصی، عطر و ادکلن و ... دسته بندی کرده است. 

ضمانت اصالت کالا و ضمانت پذیرش کالای مرجوعی تا 7 روز پس از تاریخ تحویل کالا، ارسال رایگان محصولات، پرداخت آسان در بستری امن و ...را به عنوان مزایا برای فروشگاه اینترنتی خود در نظر گرفته است. خریداران می توانند علاوه بر مشاهده تصویری از محصول در این سایت اینترنتی، معرفی محصول و نحوه استفاده از محصول را مشاهده نمایند.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها