بومی سازی صنعت ابزار با افتتاح بزرگترین کارخانه تولید ابزار آروا

در تاریخ 14 اردیبهشت 1402 مدیران، کارگران و پرسنل شرکت آروا در مراسمی با عنوان شکوه آروا افتتاح بزرگترین کارخانه تولید ابزار ایرانی را جشن گرفتند.

بومی سازی صنعت ابزار با افتتاح بزرگترین کارخانه تولید ابزار آروا

در این مراسم که در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما بزرگرار شد، 683 نفر از پرسنل این شرکت بزرگ گرد هم آمدند و با ارزش ها، استراتژی ها و اهداف پیش روی آروا در آینده آروا آشنا شدند.

این مراسم در دو بخش برگزار شد. در بخش اول این مراسم آقایان امین مصلائی؛ مؤسس و مدیرعامل شرکت آروا و حمید مصلائی؛ قائم مقام شرکت آروا سخنرانی کردند و مطالبی را ایراد کردند. بخش دوم مراسم با حضور تمام میهمانان در کارخانه بزرگ آروا واقع در شمس آباد برگزار شد.

جناب آقای امین مصلائی سخنرانی خود را با تشکر از کارگران حاضر در همایش آغاز کرد و از تمامی اعضای تیم بزرگ آروا درخواست کردند که برای تشویق کارگران عزیز شرکت آروا قیام و آن ها را تشویق کنند. ایشان در ادامه از ورود خود به بازار ابزار صحبت کردند و گفتند: مغازه پدری آغازی بود برای وارد شدن به صنعت ابزار؛ با گذشت اهداف بلندپروازانه ای در ذهنم شکل گرفتند. رؤیای کارآفرینی را در سر پروراندم و تمام فکرم اشتغال زایی و درآمدزایی برای جوانان ایرانی بود.

به دنبال عمده فروشی رفتم؛ سپس واردات ابزار را شروع کردم. آرزوی بزرگتری در من شکل گرفت و تصمیم گرفتم در ایران تولیدکننده باشم. با ساخت اینورتر جوشکاری به عنوان تولیدکننده ابزار وارد عرصه تولید و ساخت ابزارآلات ایرانی شدیم.

11

5 سال گذشت و تولیدات کارگاه آروا با ساخت کارخانه ای به مساحت 1500 متر مربع افزایش پیدا کردند. این پایان بلندپروازی هایم نبود چون اهل کسب و کار هستم؛ تصمیم گرفتم وسعت کارخانه و به طبع آن تولیدات و تنوع محصولات آروا را افزایش دهم. امروز به شما افتخار می کنم که در این مسیر پر پیچ و خم با مجموعه آروا همراه هستید تا کارخانه 20 هزار متر مربعی را افتتاح کنیم و تنوع و کیفیت تولیداتمان را بالا ببریم تا ابزار موفقیت تمام ذینفعان باشیم. می خواهیم با یکدیگر نمی توانم و نمی شود را حذف کنیم و امید را به ایران برگردانیم.

در ادامه مراسم حمید مصلائی توضیحاتی را درباره پیشگامی در تولید، تأمین قطعات و توزیع ابزارآلات ارائه دادند.

قائم مقام شرکت آروا فرمود: کیفیت همیشه اولویت اول ما بوده و همچنان اولویت ماست. برای اینکه بتوانیم کیفیت محصولاتمان را تضمین کنیم، در تمام مراحل پیش از تولید، حین تولید و محصول نهایی کیفیت تمام ابزارآلات توسط مهندسان آروا بررسی می شود. همین اقدامات و فرآیندها موجب شدند تا بتوانیم نشان استاندارد ملی ایران را برای اینورترهای خود کسب کنیم.

ایشان در سخنرانی خود درباره اهمیت خدمات پس از فروش و گارانتی های بلندمدت و همچنین رضایت مشتریان خود صحبت کردند. دغدغه مهم دیگری که آروا به دنبال آن است، وارد کردن صنعت ابزار و بومی سازی می باشد که تا این لحظه توانستیم خطوط تولیدمان را افزایش دهیم.

12

ما برای بزرگ شدن تیم مان موفقیت کارکنان و مشتریان را به موفقیت آروا پیوند زدیم و خانواده کاری را تشکیل دادیم تا بتوانیم با ارزش هایی مشابه، برای موفقیت های بیشتر گام برداریم. راه اندازی سیستم ERP برای اولین در حوزه ابزار ایران از کارهای بزرگی بود که برای پیشتازی در این صنعت، انجام دادیم. می خواهیم تمام افرادی که در آروا در کنار ما هستند، بیش از پیش برنامه ریزی و دقت داشته باشند و با آموزش های مناسب در جهت رسیدن به ارزش ها و چشم اندازها و روبرو شدن با چالش ها آمادگی لازم را کسب نمایند.

یکی از اتفاقات بزرگی که در مراسم شکوه آروا رخ داد، از مدیرانی که مدیریت عملکرد داشتند، نفرات برتری که به ارزش های آروا جامه عمل پوشاندند و همچنین افرادی که در طول همکاری با آروا ارتقاء شغلی  یافته اند، تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

این مراسم با حضور در کارخانه بزرگ آروا و افتتاح به دست کارگران آروا ادامه یافت و با بازدید از تمامی بخش ها مانند خطوط تولید ابزارآلات مختلف و مراحل ساخت آن ها به پایان رسید. 

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها