بهترین متد آموزش زبان ترکی استانبولی در آموزشگاه ملل

آموزش زبان ترکی استانبولی این روزها رواج بسیاری دارد و می توان گفت که تب آن در درجه بالایی قرار دارد.

بهترین متد آموزش زبان ترکی استانبولی در آموزشگاه ملل

آموزشگاه زبان ملل با اساتید برجسته و کادر مجرب با بهترین متد این زبان را به زبان آموزان عزیز آموزش داده و مطمئنا نتیجه آن را مشاهده خواهید کرد. شعبه های ما همیشه آماده پاسخگویی به شما عزیزان خواهند بود.

یادگیری زبان ترکی استانبولی در آموزشگاه زبان ملل

زبان ترکی استانبولی را در جدول رده بندی برترین زبان های دنیا قرار داده اند و مطمئنا در آینده ای نزدیک افراد زیادی این زبان را یاد می گیرند‌. در ایران نیز آموزش زبان ترکی استانبولی طرفداران زیادی دارد و بسیاری برای مهاجرت این زبان را فرا می گیرند‌. در آموزشگاه زبان ملل می توانید زیر نظر اساتید برجسته می توانید به شیوه ای درست و در مدت زمان کوتاه این زبان را یاد بگیرید. زبان ترکی استانبولی یک زبان آوایی بوده و با آموزش حروف می توانید به راحتی کلمات را تلفظ نمایید. نکته مهم این است که حروف به همان شکلی که مشاهده‌ می شوند تلفظ خواهند شد و نیازی به تغییر ندارند‌. برای یادگیری و آموزش زبان ترکی استانبولی سطوح مختلی در نظر گرفته شده است که در موسسه ما می توانید تمام این سطوح را با متدهای بسیار عالی و به روز و زیر نظر اساتید برجسته فرا بگیرید. این سطوح کاملا طبق جاستانداردهای بین المللی هستند.

سطح A1 در آموزش زبان ترکی استانبولی

با ثبت نام در سطح A1، جهت آموزش زبان ترکی استانبولی از ابتدا در آموزشگاه زبان ملل، زبان آموزان این توانایی را پیدا می کنند که کلمات و عبارت های ساده را به راحتی خوانده و درک نمایند. حتی در این سطح می توانند قدرت شنیداری کلمات و عبارت ها را کسب نمایند. در واقع شروعی برای تقویت مهارت شنیداری می باشد. زبان آموزان باید در این سطح نگارش جملات ساده و کوتاه را آغاز نمایند. به عنوان مثال باید این توانایی را داشته باشند که خود را معرفی نمایند‌. این سطح کاملا مقدماتی بوده و آغاز مسیر یادگیری زبان ترکی استانبولی است‌.

2

سطح A2 جهت آموزش زبان ترکی استانبولی

در این سطح، دانش زبانی زبان آموزان عزیز فراتر رفته و انتظار می رود بتوانند بروشورهای تبلیغاتی، آدرس ها و مطالب روی تابلوها و همچنین منوی رستوران ها را به راحتی خوانده و معنای آن‌ را درک نمایند. این زبان آموزان قادر هستند که نامه‌ های کوتاه و البته غیر رسمی را به نگارش در بیاورند‌. با اتمام این سطح، زبان آموزان وارد سطح متوسط خواهند شد و سطح مقدماتی را پشت سر می گذارند.

آشنایی با سطح B1

برای آموزش زبان ترکی استانبولی در آموزشگاه زبان ملل بعد از اتمام دوره مقدماتی، وارد سطح متوسط خواهید شد. زبان آموزان در سطح B1 این توانایی را پیدا می کنند که اتفاقات اطراف خود را به راحتی توصیف نمایند. همچنین می توانند در گفتار و صحبت های دیگران یک درک نسبی از مفهوم اصلی داشته باشند. افرادی که قصد دارند به کشور ترکیه سفر داشته باشند، با گذراندن این سطح قادر خواهند بود نیازهای اصلی خود را مرتفع سازند و شاید در برخی موارد بتوانند به راحتی مکالمه برقرار سازند و منظور خود را برسانند.

سطح B2 چگونه است؟

زبان آموزانی که در مسیر یادگیری آموزش زبان ترکی استانبولی به سطح B2 می رسند و آن‌ را سپری می نمایند، کاملا آمادگی دارند که به این کشور سفر کنند. نکته مهم و جالب دیگر این است که قادر هستند در کنفرانس ها و سخنرانی های رسمی نیز حضور پیدا کنند و مطالب را به خوبی متوجه شوند‌. این افراد در این سطح مهارت شنیداری بسیار قوی دارند و به راحتی مطالب را درک می نمایند. این سطح در واقع پایان  دوره متوسط است و زبان آموزان وارد مرحله پیشرفته و رویارویی با چالش های دیگر می شوند.

سطح C1 را بشناسیم

سطح C1 شروع مرحله پیشرفته می باشد. زبان آموزانی که به این سطح رسیده اند، قادر خواهند بود متون پیچیده ادبی، فلسفی و علمی را مطالعه نموده و به راحتی درک کنند. این افراد توانایی این را دارند که به اخبار رادیویی و تلویزیونی گوش فرا داده و آن ها را به راحتی متوجه شوند. از دیگر مهارت ها در این سطح، نگارش نامه ها و متن های پیچیده و رسمی می باشد.

سطح C2 و توانایی های آموزش زبان ترکی استانبولی

زبان آموزانی که در مسیر آموزش زبان ترکی استانبولی به سطح C2 می رسند در واقع در بالاترین سطح یادگیری این زبان قرار دارند. درک کامل از متون پیشرفته و پیچیده هنگام مطالعه از توانایی های زبان آموزان در این سطح است. این افراد قادر هستند در موضوعات پیشرفته و پیچیده شرکت نمایند و با دلایل کافی به بحث و گفتگو بپردازند‌. در آموزشگاه زبان ملل شما قادر خواهید بود پس از طی این دوره ها به راحتی بر زبان ترکی استانبولی تسلط پیدا کرده و به راحتی ارتباط برقرار سازید.

3

هزینه یادگیری ترکی استانبولی در ملل

در این قسمت از مقاله سعی داریم درباره هزینه های مورد نیاز برای آموزش زبان ترکی استانبولی در آموزشگاه زبان ملل صحبت نماییم. شما با کمترین هزینه می توانید این زبان را فرا گرفته و در سفرهای خود به این کشور به راحتی صحبت نمایید. در صورتی که قصد مهاجرت دارید و می خواهید در زمینه تحصیل، تجارت و هر کار دیگری فعالیت داشته باشید، با آموزشگاه ما به اهداف خود خواهید رسید. حتی می توانید در ایران مانده و با تدریس این زبان کسب درآمد کنید. برای شرکت در دوره های آموزشی موسسه ملل باید برای کتاب Yeni İstanbul  برای سطوح A1 و A2 مبلغ ۱۷۰.۰۰۰ تومان و جهت خرید کتاب Yeni İstanbul برای سطح B1 مبلغ  ۱۳۵.۰۰۰ تومان پرداخت نمایید‌. برای ثبت نام در دوره ها نیز هزینه های مورد نیاز را به عرض شما خواهیم رساند‌:

  • برای سطح A1 در دوره های 1a، 1b، 2a و 2b باید مبلغ ۸۶۸.۰۰۰ پرداخت شود.
  • برای سطح A2 در چهار دوره گفته شده باید مبلغ ۸۹۵.۰۰۰ تومان پرداخت شود.
  • هزینه ثبت نام برای سطح B1 در چهار دوره مبلغ ۹۴۵.۰۰۰ تومان نیاز است.
  • ثبت نام سطح B2 در هر چهار دوره حدود ۱.۰۸۵.۰۰۰ تومان هزینه دارد.

بهترین راه برای یادگیری زبان ترکی استانبولی به صورت خودآموز

آموزش زبان ترکی استانبولی را می توانید به صورت خودآموز و در منزل نیز یاد بگیرید. اما آموزشگاه زبان ملل در همین مدت زمان یادگیری نیز شما را تنها نمی گذارد. ترفندهایی که در این قسمت برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد، مسیر را برای شما بسیار هموار می سازد. آموزش زبان ترکی استانبولی و هر زبان دیگری تحت تاثیر عوامل زیادی قرار دارد. قبل از اقدام به آموزش نکات زیر را در نظر بگیرید.

·تعیین هدف و داشتن انگیزه

برای آموزش زبان ترکی استانبولی و هر زبان دیگری باید در قدم اول برای خود انگیزه و هدف داشته باشید. زمانی که برای خود هدفی تعیین نمایید، راه برای شما هموارتر خواهد شد. اگر برای مهاجرت و تحصیل یا کار اقدام به آموزش می کنید، مسیرتان مطمئنا متفاوت تر از زمانی خواهد بود که صرفا برای علاقه این زبان را یاد می گیرید. پس فراموش نکنید که با این کار در مسیر دلسرد نخواهید شد و ثابت قدم و استوار ادامه خواهید داد.

·انتخاب یک روش مناسب برای آموزش زبان ترکی استانبولی

برای آموزش زبان ترکی استانبولی روش های زیادی وجود دارد. هر فرد باید با توجه به هدف خود روشی درست را در نظر گرفته و ادامه دهد‌‌.

·انتخاب آموزشگاه زبان

یکی از اقدامات مهم در فرآیند آموزش زبان ترکی استانبولی این است که به دنبال یک موسسه خوب باشید که بتواند برای انگیزه و هدف شما پاسخگو باشد. در آموزشگاه زبان ملل یادگیری این زبان با بهترین متدها انجام خواهد شد به جرات می توان گفت که بهترین موسسه برای آموزش این زبان در تهران می باشد. پس از این کار و انتخاب بهترین موسسه باید برای خود برنامه ریزی مناسبی داشته باشید.

4

·یادگیری حروف و لغات زبان ترکی استانبولی

برای این که تمام مراحل آموزش زبان ترکی استانبولی را با موفقیت سپری نمایید، باید از یادگیری حروف آغاز نمایید. این حروف را کامل یاد گرفته و نحوه نگارش و تلفظ آن ها را به خوبی فرا بگیرید. پس از آن باید به یادگیری لغت ها و کلمات بپردازید. خوبی زبان ترکی استانبولی در این است که کلمات همان گونه که نوشته می شوند، خوانده نیز می شوند. به همین دلیل آموزش آن ها راحت تر از زبان های دیگر است. اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید که برخی از کلمات در زبان ترکی  شبیه به هم نوشته می شوند اما در معنا و شیوه تلفظ متفاوت هستند. برای تشخیص حتما باید به متن توجه کنید. همچنین باید در مورد آموزش زبان ترکی استانبولی به مسئله گرامر نیز زیاد توجه داشته باشید.

·دیدن فیلم و سریال

یکی از ترفندهای مهم برای آموزش زبان ترکی استانبولی مشاهده فیلم و سریال های زبان اصلی است. همچنین گوش‌ دادن به موسیقی و اخبار نیز برای یادگیری این زبان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

توصیه های مهم برای یادگیری و آموزش زبان ترکی استانبولی

همان گونه که گفته شد در مسیر آموزش زبان ترکی استانبولی حتما باید مشاهده فیلم و سریال های زبان اصلی و گوش دادن به موسیقی و اخبار را در دستور کار خود قرار دهید. در کل باید محیط را برای خود ترکی سازید. پادکست ها نیز نقش زیادی در یادگیری این زبان دارند‌. سعی کنید با افرادی که ترک زبان هستند زیاد معاشرت نمایید و با آن ها صحبت کنید. توصیه مهم ما این است که در فرایند آموزش زبان ترکی استانبولی حتما باید تکرار و تمرین مداوم را در برنامه خود قرار دهید. از کتاب های گرامر و دیکشنری زیاد استفاده نمایید و سعی کنید روزانه چند کلمه جدید را یاد بگیرید و حتما آن ها را به کار ببرید. به کار بردن کلمات در جمله باعث می شود که ملکه ذهن شما شوند و فراموش نشوند. با این راهکارها می توانید یادگیری این زبان را به شیوه صحیح و در مدت زمان کوتاهی انجام داده و به نتیجه مطلوب برسید.

سخن پایانی

گفتنی است که امروزه آموزش زبان ترکی استانبولی طرفداران زیادی پیدا کرده است. دلیل این امر هر چه که باشد، باید برای یادگیری تلاش کرد. روش های درست آموزش می تواند مسیری بسیار هموار برای شما به وجود بیاورد. اگر تصمیم دارید برای یادگیری این زبان از دوره های آموزشی حضوری استفاده نمایید، آموزشگاه زبان ملل بهترین موسسه در تهران به شمار می رود. اساتید تحصیل کرده و مجرب این موسسه در تمام زمینه ها به شما کمک خواهند کرد.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها