جزئیات تورم در ۳۱ استان؛ یزد رکورد تورم را زد

بررسی نرخ تورم در اردیبهشت ۱۴۰۲ به تفکیک ۳۱ استان کشور نشان می دهد، استان تهران با نرخ تورم ۴۴.۴ درصد پایین ترین و استان یزد با ۵۹.۱ درصد رکورددار بالاترین نرخ تورم است.

جزئیات تورم در ۳۱ استان؛ یزد رکورد تورم را زد

مرکز آمار ایران گزارش نرخ تورم در اردیبهشت 1402 را منتشر کرد که بر این اساس، تورم نقطه به نقطه اردیبهشت ماه 1402 در مقایسه با ماه قبل، 0.9 واحد درصد کاهش یافته و به 54.6 درصد رسید. نرخ تورم 12 ماهه هم با رشد 1.5 درصدی به 49.1 درصد افزایش یافت.

بررسی نرخ تورم در اردیبهشت 1402 به تفکیک 31 استان کشور نشان می دهد، استان تهران با نرخ تورم 44.4 درصد پایین ترین و استان یزد با 59.1 درصد رکورددار بالاترین نرخ تورم است.

 

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    یزد که شده افغانستان!

  • رابی
    1

    در آلمان و سایر کشورهای اروپایی شما اگر یک بیسکویت را از یک مغازه در دورافتاده ترین روستای آنجا بخرید قیمتش با قیمت پایتخت آن کشور یک ریال فرق ندارد.در ایران دو تا مغازه کنار همدیگر هستند یک جنس را با دو قیمت می فروشند.
    وقتی مدیریت و نظارت در کشور نباشد وضعیت می شود این هرج و مرجی که شاهد آن هستیم.
    کار هر کس نیست خرمن کوفتن
    گاو نر می خواهد و مرد کهن
    مملکت داری و اداره کشور کار هر آدم بی سواد و بی تجربه و سست بنیادی نیست.

  • ناشناس
    1

    تف بر ذاتتان بدبخت کردین مارومرزها را باز کنید که بریم از کشور

  • ناشناس
    0

    جالبه :بهترین مجلس انقلابی داشتیم ...

  • ناشناس
    0

    وقتی نظارت نیست هرکی براساس انصاف و وجدان خودش قیمت میذاره.اعتراضم کنی میگن دلار رفته بالا

  • ناشناس
    0

    تورم هشتاد درصد است

  • علی
    0

    آقایون مسعول نمیتونیدمملکتوبچرخونیدلطفان جانه ناموستون جم کنیدبریدخسته شدیم ازاین همه گرانی خجالت بکشیدگفتیدامسال ساله مهارتورم هست پس چیشدفقط دروغ بلدهستیدبگیدشماهاسیرهستیدمردم چیکارکنندحقوق کارگر۲۷درصدرفته بالاقیمتهاروبریدببیندکارگربا۴ماه کارکردیه پرایدمیخریدالان۴سال هیچ نخره هیچی نپوش ونخوره میتونه یه پرایدبخره نمیتونه که ازگشنگی خودشوبکشه نمیتونه برای زن وبچه چیزی نخره آقای مسعول خجالت بکش شرم کن حیاکن ای کسی که صف اول نماز،نمازتوباپول میخوانی بفکرمملکت باش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها