خبر خوش نماد «دابور»:

شرکت داروسازی ابوریحان «دانش‌بنیان» شد

مدیرعامل شرکت داروسازی ابوریحان گفت: به لطف خدا و تلاش و پیگیری همکاران، موفق شدیم در آستانه‌ی ۶۰سالگی داروسازی ابوریحان تاییدیه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص دانش‌بنیان شدن شرکت داروسازی ابوریحان را دریافت کردیم.

شرکت داروسازی ابوریحان «دانش‌بنیان» شد

دکتر زهرا قلن‌بر افزود: بی‌شک این توفیق، آغاز مسیری است که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم طی یک برنامه میان مدت، ابوریحان به عنوان یک شرکت داروسازی تحقیقات‌محور و پژوهش‌مبنا شناخته شود و در توسعه‌ی دانش و فن آوری صنعت داروسازی کشور موثر باشد.

به‌همین بهانه، دکتر زهرا قلن‌بر از واحدهای تحقیقات‌وتوسعه و برنامه‌ریزی‌استراتژیک شرکت تقدیر کرد.

این‌درحالیست که ابوریحان چندروز پیش هم میزبان تعدادی از منتخبان و نخبگان ‌نام داروسازی در دانشگاه و صنعت بود تا اتفاقی نو و نوآورانه را در این حوزه‌ی استراتژیک و حیاتی رقم بزنند. جمعی از روسای دانشکده‌های داروسازی، مدیران گروه‌ها، استادان دانشگاه، مدیران عامل شرکت‌های بزرگ داروسازی، سندیکای دارویی و متخصصان که دغدغه‌ی آتیه‌ی این رشته/صنعت مهم را دارند و به‌دنبال پیوند زدن علم و عمل هستند.

رویدادی نو و خلاقانه تعریف و ارائه شد که با موافقت حداکثری حاضران، اجرای آن مصوب، و بنا شد با هدایت و حمایت جمع حاضر و در قالب شورای سیاستگذاری، این اتفاق مانا و موثر، به پیش برود. بنا به کسوت هم دکتر محسن امینی، رئیس خوش‌نام و متواضع و پرطرفدار دانشکده‌ی داروسازی تهران نیز به ریاست این شورا انتخاب شد.

حجم ویدیو: 25.34M | مدت زمان ویدیو: 00:01:14 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • مریم
    0

    خدا رو شکر به امید موفقیت روز افزون مرحبا زنده و سربلند باشید

  • وحید
    1

    دوسال پیش در بورس همین سهم داروسازی ابوریحان رو گرفتم پولم نصف شده و حق تقدم شده از طرفی ،دیگ نمیشه پولمو بردارم دوساله پولمو خوردین سهم رو از حق تقدم بیرون بیارین اون پولم که نصف شده بعد از دوسال بتونم برش دارم بعدشم نمیخاد با پول چندین نفر مثله من دارو بسازین حرومه

  • ناشناس
    0

    مگر قبلاً چه نوع شرکت داروسازی بودید که الآن تبدیل به دانش بنیان شده باشید؟! تمامی علوم پزشکی و داروسازی امروزه بر مبنا و مدار دانش و علم بنیان شده است و این پدیده جدیدی نیست!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها