مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان خبر داد:

افزایش ۲ برابری شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه تخصصی نفت خوزستان نسبت به سال گذشته

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با تاکید بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان از حضور ۲ برابری این شرکت‌ها در سیزدهمین‌ نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان نبست به سال گذشته خبرداد.

افزایش ۲ برابری شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه تخصصی نفت خوزستان نسبت به سال گذشته
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، مهندس عبدالله عذاری اهوازی در حاشیه اولین روز نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما اظهار کرد: در سیزدهمین دوره این نمایشگاه ساخت تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در نمایشگاه نسبت به سال گذشته ۲ برابر شده و به تعداد ۱۰۸ شرکت رسیده است؛ افزود: در مجموع ۲۸۰ شرکت از ۱۶ استان در نمایشگاه حضور دارند که نسبت به سال گذشته افزایش ۲۵ درصدی داشته است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان بر توجه بیشتر به شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری نیز بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان بارها تاکید داشته چرا که پیشرفت در این حوزه کشور را نه تنها خودکفا کرده‌ بلکه مولد حرکت دیگر شاخص های مهم اقتصادی در کشور نیز خواهد بود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه شرکت نفت و گاز اروندان ۳ تفاهم‌نامه همکاری با جهاد دانشگاهی خوزستان، گروه ملی صنعتی فولاد ایران و پارک علم و فناوری خوزستان و یک قرارداد پژوهشی به امضا خواهد رساند؛ همچنین چندین تفاهم‌نامه پژوهشی با شرکت های دانش بنیان و رویدادهای مختلف رونمایی از دستاوردهای ساخت داخل نیز از برنامه های حاشیه این نمایشگاه خواهد بود.

عذاری اهوازی همچنین از رونمایی از یک قرارداد پژوهشی در حوزه رفع رسوبات از دهانه چاه به کمک امواج فراصوت و چندین قطعه ساخت داخل دیگر در این نمایشگاه خبرداد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    دانش بنیان ، در ایران یک گزافه گویی غیر عملیاتی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها