واقعیت‌های شوکه‌کننده در مورد حفظ ارزش پول در ایران

در حال حاضر اوضاع نابسامان اقتصادی کشور و بی‌ثباتی قیمت کالاها یکی از مباحث مهم در تحلیل کشور محسوب می‌شود. در این میان هر کس با توجه به دانش و انگیزه خود تحلیلی را برای این وضعیت ارائه می‌دهد اما ای کاش این تحلیل تنها توسط افراد حرفه‌ای و کاربلد صورت بگیرد.

واقعیت‌های شوکه‌کننده در مورد حفظ ارزش پول در ایران

شایعاتی که در این بحران وارد ذهن افراد می‌شود خطرات بسیار جدی هم برای نظام خانواده و هم برای کل جامعه می‌توانند داشته باشند. این روزها همه با مفهوم حفظ ارزش پول و راه‌های آن تا حدودی آشنا هستند تا زیر آوار تورم له نشوند. در این مطلب سعی بر این داریم تا راهکارهای حفظ ارزش پول نظیر سرمایه‌ گذاری در مسکن را برای شما بیشتر شرح دهیم.

 

حفظ ارزش پول یعنی چه؟

این موضوع شاید در دهه‌های گذشته چندان اهمیتی برای افراد نداشت اما در اوضاع کنونی برای هر فرد دانستن آن لازم است.

با یک تامل دقیق مشخص می‌شود که انجام سرمایه ‌گذاری باعث کسب سود در این جامعه نمی‌شود بلکه ارزش پول حفظ می‌شود. افرادی که پول نقد در حساب خود داشته باشند با گذشت زمان قدرت خرید و سرمایه ‌گذاری کمتری خواهند داشت و بدون تردید متضرر می‌شوند.

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اینکه بتوان ارزش پول خود را حفظ کرد، سرمایه ‌گذاری در مسکن است. در ادامه در مورد روش‌های مختلف و همچنین بهترین راه برای افزایش قدرت خرید باهم بحث خواهیم کرد.

دلایل کاهش ارزش پول در ایران

افرادی زیادی با سرمایه‌ گذاری در ملک در بحران‌های اقتصادی توانسته‌اند ارزش پول خود را نگه دارند و در هر زمان مناسب نیازهای خود را برطرف کنند. به نظر شما دلیل وضعیت موجود چیست و چه عواملی در این بحران دخالت دارند؟

یکی از عوامل مهم در این رابطه تورم است که همه افراد در مکان‌های مختلف در مورد آن بحث می‌کنند. در ساده‌ترین تعریف می‌توان تورم را افزایش نامنظم قیمت‌ها با روند صعودی عنوان کرد.

دلیل دیگری که می‌توان در این حوزه عنوان کرد رکود تولید است. با اینکه در سال‌های گذشته تمرکز زیادی بر روی تولید در کشور انجام گرفت اما هنوز بیکاری و مواردی مانند کمبود منابع مصرف نشانگر این است که هنوز با رکود تولید همراه هستیم.

افرادی که قادر به سرمایه ‌گذاری در مسکن هستند بهتر است بدون ریسک کار خود را شروع کنند. مستر امتیاز می‌تواند به شما در این مسیر کمک کند تا با گزینه‌ها و پروژه‌های فوق‌العاده‌ای آشنا شوید.

راه‌های حفظ ارزش پول

به احتمال زیاد شما نیز به این فکر هستید که چگونه می‌توان در وضع حاضر ارزش سرمایه خود را حفظ کرد. بدون شک با توجه به تجربه و همچنین گفته‌ها و شنیده‌ها شما نیز ایده‌هایی در ذهن خود دارید که می‌خواهید از صحت آنها اطمینان حاصل کنید.

در این مجال می‌خواهیم روش‌هایی مانند سرمایه ‌گذاری در مسکن را باهم حلاجی کنیم که چه روشی برای چه کسی مناسب است. سرمایه‌ گذاری در ملک را می‌توان بهترین گزینه در نظر گرفت که باز هم باید مورد بررسی قرار داد. در ادامه به چند راهکار کاربردی در ایران برای حفظ ارزش پول اشاره می‌کنیم.

بورس

به عقیده برخی از متخصصین با سرمایه ‌گذاری در بورس می‌توان تهدید‌های زیادی را از سرمایه خود دور نگه داشت. با این حال این مورد نیز ریسک مخصوص خودش را دارد و همچنین افرادی که دانش کافی برای فعالیت در آن را ندارند، ممکن است متضرر شوند.

در چند سال اخیر بورس نیز وفایی به ملت نداشت و اکثر افراد برای همیشه خوب و بد آن را کنار گذاشتند. پیش خرید آپارتمان در تهران گزینه بسیار بهتری نسبت به این نوع سرمایه‌ گذاری است و اکثر افراد آن را تایید می‌کنند.

طلا

گزینه دیگری که می‌توان ارزش پول را با آن حفظ کرد، خرید طلا است. قطعا در اطراف شما افرادی هستند که با این کار اقدام به سرمایه ‌گذاری کرده‌اند و بدون تردید این کار بهتر است سپرده‌گذاری در بانک است. با این حال خطر سرقت، سقوط قیمت جهانی و ... از تهدیدات این روش هستند.

برای کسانی که نمی‌توانند در پیش فروش آپارتمان در تهران شرکت کنند و سرمایه کمتری دارند، این روش توصیه می‌شود. اکثر افراد روزانه قیمت ارز و طلا را استعلام می‌کنند تا از سود و ضرر خود مطلع شوند یا در فرصت‌های مناسب خرید جدید داشته باشند.

ارز دیجیتال

از 15 سال پیش بازار جدیدی با عنوان کریپتوکارنسی به کل کره خاکی معرفی شد که باید گفت توانست خودش را ثابت کند. امروزه مجموعه‌های بزرگی در این زمینه در حال فعالیت هستند و در ایران نیز صرافی‌های ارز دیجیتال کار قانونی خود را ادامه می‌دهند.

افرادی که با قوانین این حوزه آشنا نیستند بهتر است خودشان را درگیر نوسانات این بازار نکنند. با این حال سرمایه ‌گذاری در ملک کم‌ریسک‌تر، آسان‌تر و مطمئن‌تر از این راه است.

مسکن

بهترین و مطمئن‌ترین راه برای فرار از تورم و چاله‌های اقتصادی کشور سرمایه ‌گذاری در املاک است. از مزایای آن می‌توان به عدم سرقت، رشد معقول، نیاز داخلی و ... اشاره کرد که البته اکثر افراد به این مطالب اشراف دارند. همیشه بازار مسکن در ایران داغ بوده و هست و تقاضای بالا دلیلی است که شما را نیز قطعا به این روش سوق خواهد داد.

شاید شما نیز به این نتیجه رسیده‌اید و به دنبال پروژه‌ای هستید که پیشرفت خوبی در آینده داشته باشد. برای شرمایه‌گذاری در مسکن بهتر است با افراد باتجربه و کاربلد مشورت کنید. مدیران مستر امتیاز می‌توانند راهکارهای خوبی به شما نشان دهند تا شما در بهترین پروژه‌ها با کمترین قیمت حضور داشته باشید.

 

واقعیت‌های شوکه‌کننده در مورد حفظ ارزش پول در ایران

پیش خرید آپارتمان در چیتگر

این روزها تهران پر هرج‌ومرج‌تر از ایام گذشته شده و اکثر افراد ترجیح می‌دهند در یک منطقه خوش آب‌وهوا و آرام‌تر استقرار داشته باشند. به احتمال زیاد شما نیز با پروژه‌های مختلف منطقه 22 تهران آشنا شده‌اید و می‌دانید که این منطقه جای پیشرفت بسیار زیادی دارد.

وجود پارک و جنگل چیتگر، مراکز خریدی مانند ایران‌مال، مراکز تفریحی و تجاری دیگر در کنار آب‌وهوایی عالی باعث شده تا برج‌های مختلفی در آن ساخته شوند. پیش فروش آپارتمان در چیتگر توسط بسیاری از تعاونی‌ها و شرکت‌های خصوصی ارائه می‌شود که اگر شما نیز علاقه‌مند باشید می‌توانید از این فرصت بهره لازم را ببرید.

مستر امتیاز

اگر به این نتیجه رسیده‌اید که برای سرمایه‌ گذاری در مسکن به منطقه 22 بروید، بهتر است یک مشاور زبده و همچنین با روابط کاری عالی آشنا شوید. شاید پیش خرید آپارتمان در چیتگر کار سختی به نظر نرسد، اما اگر تحقیق میدانی داشته باشید متوجه می‌شوید که قیمت‌های مختلفی برای شما داده خواهد شد.

مجموعه مستر امتیاز با به‌کارگیری افراد کار بلد در این حوزه می‌تواند شما را با بهترین‌های چیتگر آشنا کند. برای اطمینان می‌توانید قیمت‌های ارائه شده را باهم مقایسه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مستر امتیاز در تماس باشید.

جمع بندی

با وجود مشکلات اقتصادی فراوان در ایران ارزش پول در حال کاهش است و برای اینکه قدرت سرمایه خود را حفظ کنید باید راهکار مناسبی را انتخاب نمایید. در این مطلب سعی کردیم تا شما را با بهترین راهکار حفظ ارزش پول یعنی سرمایه ‌گذاری در مسکن آشنا کنیم.

منطقه 22 تهران پتانسیل بالایی دارد و بهترین فرصت برای سرمایه ‌گذاری در این بخش است. مسئولین مستر امتیاز می‌توانند شما را با پروژه‌هایی مانند خاتم آشنا کنند تا شما از مزایای آنها بهره‌مند شوید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • فقط مغازه
    0

    مغازه از همه بهتره
    کم هزینه
    بدون خرابی خوردن
    بدون نیاز به نقاشی و تعمیرتت و کولر و پکیج و حمام و لوله کشی آب و ...
    مغازه هرگز کلنگی نمیشه که باارزش تر هم میشه هر چی از عمرش بگذره چپن شناخته میشه و حتی میشه اون مغازه رو برند کرد در کسب و کار خودش
    مغازه به مراتب نسبت به خونه سودش بیشتره هرساله و اگر روی خونه صدمیلیون سود کنی روی مغازه حتما دویست تومن سود میکنی
    طلا و دلار و بورس و...سود چندانی نداره،فقط ملک،فقط مغازه،بدون دردسر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها