اختلال شدید در اینترنت کشور

اختلال سراسری در اینترنت کشور برای چندمین بار است که در طول ماه‌های گذشته رخ می‌دهد.

اختلال شدید در اینترنت کشور

بر اساس گزارش کاربران و نت‌بلاکس، اینترنت بسیاری از کاربران شاتل قطع یا با اختلال شدید روبرو شده است، اپراتور شاتل علت این اختلال را قطعی بزرگ برق عنوان کرد.

شاتل اعلام کرد که یک اختلال بزرگ برق در دیتاسنتر این شرکت منجر به بروز اختلال در شبکه اینترنت این شرکت شده است. شاتل همچنین اعلام کرد که هم‌اکنون توانسته این مشکل را حل کند و ابراز امیدواری می‌کند که دیگر کاربران این شرکت با چنین مشکلی روبه‌رو نشوند.

طی ساعت اخیر نت‌بلاکس از اختلال شدید اینترنت شرکت شاتل خبر داد. در همین حین همزمان رادار ابرآروان وضعیت اینترنت دیتاسنترهای ایران را بحرانی نشان می‌دهد.

بر اساس گزارش کاربران و اطلاعات رادار آروان، اینترنت بسیاری از کاربران قطع، یا با اختلال شدید روبرو شده است. 

برخی کاربران از باز نشدن حتی سایت های داخلی با پسوند ir گلایه دارند.

photo_2023-04-27_22-51-58از ابتدای بهمن ۱۴۰۱، سایت مرکز تبادل ترافیک تهران از دسترس خارج شده است. از طریق داده‌های این سایت امکان رصد وضعیت اینترنت در کشور وجود داشت.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • مازیار
    1

    اگر سالم باشه تعجب داره

  • ناشناس
    0

    دارند اینترنت ملی و قطع دسترسی به اینترنت جهانی را یواش یواش پیش می برند.

  • امیرکبیر
    1

    بالاخره جنگ ستارگان از راه رسید.

  • رابی
    0

    حتما یک جایی یک گند تازه زده اند و برای اینکه بویش درنیاید اینترنت را قطع کرده اند.

  • بی اینتر
    0

    زمانی برنامه تلویزیون را آنقدر محدود کرده بودند که اکثرا به گیرنده های ماهواره ای روی آوردند.

  • ناشناس
    1

    چارش اینکه سرعتش کم کنید چون در اثر سرعت بالا داغ می کنه فشار میار فیوزش میسوزه برق قطع می‌شود سرعت بالاست خخخخخ

  • عاشق جعبه جادویی
    0

    چون صدا و سیما در این مورد هنوز افاضه کلام نفرموده اند بنده آنرا باور نمیکنم اگر چه دو سه روزیست که اینتر نتم دچار اشکال است ما فقط حرف بیست و سی و خانم ذبیح پور را قبول داریم و به این نوع شایعات تو دهنی دندان شکن میدهیم

  • ناشناس
    0

    این عیسی زارع پور چه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات است که اینترنت ثابت و موبایل تحت مدیریت او هر از گاهی قطع می شود؟! ما در دوره وزارت عیسی زارع پور بدترین وضعیت خدمات اینترنتی را در کشور شاهد بودیم! در دوره وزارت او سرعت اینترنت و پهنای باند اینترنت نه تنها افزایش پیدا نکرد بلکه با قطعی و کاهش کیفیت هم همراه بود! مدت بسته های بلند مدت اینترنتی از یکسال به ۴ ماه کاهش پیدا کرد و قیمت آن هم دو برابر شد! پلفترم های پیام رسان اجتماعی محبوب خارجی در دوره او یکی پس از دیگری فیلتر شدند! این آقای وزیر حتی جهت جبران قطع اینترنت موبایل در ناآرامی های سال گذشته بسته های اینترنتی جبرانی برای کاربران در نظر نگرفت و از کاربران بابت قطع اینترنت موبایل و کاهش کیفیت خدمات اینترنت عذرخواهی نکرد! او یکی از مستحق ترین اعضاء کابینه دولت سیزدهم برای استیضاح و برکناری یا استعفاء است!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها