چگونه به مرورگر mi اجازه دسترسی به فضای داخلی را بدهیم؟

همان‌طور که می‌دانید، مرورگر معروف تلفن‌های همراه شیائومی، mi نام دارد. این مرورگر قابلیت‌های مختلفی داشته که باعث شده در حال حاضر به یک موتور جستجوی پرطرفدار تبدیل شود.

چگونه به مرورگر mi اجازه دسترسی به فضای داخلی را بدهیم؟

اکثر برنامه‌های تلفن همراه برای دسترسی به فضای داخلی گوشی موبایل شما اجازه به تأییدیه تلفن همراه دارند. به این معنی که شما می‌توانید به انواع اپلیکیشن ها و یا حتی مرورگر تلفن همراه خود اجازه دهید که می‌توانند به حافظه داخلی دسترسی داشته باشند یا خیر؟ همان‌طور که می‌دانید، مرورگر معروف تلفن‌های همراه شیائومی، mi نام دارد. این مرورگر قابلیت‌های مختلفی داشته که باعث شده در حال حاضر به یک موتور جستجوی پرطرفدار تبدیل شود. اما سوالی که برای اکثر کاربران تلفن‌های همراه شیائومی پیش می‌آید این است که چگونه باید به مرورگر اجازه دسترسی به فضای داخلی را بدهیم. اگر می‌خواهید به این پرسش خود دست پیدا کنید تا پایان این مقاله با آسیا نیوز همراه شوید.

نحوه کنترل و حذف اجازه دسترسی به حافظه داخلی به مرورگر mi

هر برنامه در تلفن‌های همراه بسته به نیاز خود به یک قسمت مشخصی از تلفن‌های همراه برای دسترسی احتیاج خواهد داشت. در برنامه‌ای مانند مرورگر این دسترسی شامل گالری، لوکیشن، تماس‌ها، حافظه داخلی و... می‌شود. با این حال خوشبختانه نکته مهمی که وجود دارد این است که این برنامه بدون تایید شما نمی‌تواند به قسمت‌های داخلی تلفن همراهتان دسترسی داشته باشد. به طوری که در این زمان با پیامی به همراه دو گزینه Allow برای اجازه دادن و Deny برای رد کردن مجوز (Permission) روبرو می‌شوید. به همین خاطر اگر علاقه‌ای نداشته باشید تا به مرورگر خود اجازه دسترسی به فضای داخلی را بدهید، می‌توانید گزینی رد کردن را انتخاب کرده و یا اگر قصد دارید به مرورگر mi اجازه دسترسی دارید می‌توانید گزینه اجازه دادن را انتخاب کنید.

انواع مجوزهای قابل دسترسی برای مرورگر

همان‌طور که قبلاً هم به آن اشاره کردیم، مرورگر تلفن‌های شیائومی با نشان دادن مجوز و درخواستی به شما این تقاضا را دارند که آیا اجازه دسترسی به برنامه‌ها و یا فضای داخلی تلفن همراه را می‌دهید یا خیر؟ با این حال قبل از تغییر دسترسی برنامه‌ها بهتر است با انواع مجوزها آشنا شوید. از جمله انواع مجوزهای قابل دسترسی برای مرورگر عبارت‌اند از:

Camera: این مجوز برای ضبط ویدیو و گرفتن عکس با تلفن همراه شما توسط برنامه است.

Contacts: این مجوز برای خواندن، نوشتن و ویرایش کردن لیست مخاطبان و همچنین دسترسی به لیست اکانت های مورد استفاده در تلفن همراه شما است.

Location: یکی از مجوزهای بسیار مهم در مرورگرها دسترسی به موقعیت مکانی لوکیشن است که از طریق جی پی اس فراهم می‌شود. اگر دوست ندارید که موقعیت مکانی شما توسط مرورگر مشخص شود این اجازه را به مرورگر تلفن همراه خود ندهید.

Microphone: این مجوز برای ضبط کردن صدای شما استفاده می‌شود. از طرفی دیگر برای ضبط ویدیو هم می‌توانید از آن استفاده کنید.

Phone: این مجوز برای دسترسی به اطلاعات شبکه، شماره تلفن‌ها، برقراری تماس، خواندن تماس‌ها و... است.

Storage: اگر می‌خواهید به مرورگر تلفن همراه شیائومی و دیگر برندهای تلفن همراه اجازه دسترسی به حافظه داخلی را بدهید این مجوزی است که به آن نیاز خواهید داشت. با استفاده از این مجوز، مرورگر شما می‌تواند اقدام به خواندن و نوشتن فایل‌ها در حافظه داخلی و خارجی تلفن همراه شما کند.

مدیریت و تنظیمات دسترسی فضای داخلی به مرورگر mi

اگر قصد دارید تا به مرورگر mi اجازه دسترسی به فضای داخلی تلفن همراه خود را بدهید مراحل ساده‌ای را پیش رو خواهید داشت. برای انجام این کار ابتدا به تنظیمات تلفن همراه خود بروید. پس از آن قسمت Apps & Notifications را باز کرده و روی Advanced ضربه بزنید. پس از آن بر روی گزینه App permissions ضربه بزنید. برنامه یا سرویس مورد نظری را که می‌خواهید به آن اجازه دسترسی بدهید را انتخاب کنید. در اینجا مرورگر mi را باز کرده و گزینه Storage را انتخاب کنید. با کلیک بر روی گزینه اجازه دادن می‌توانید به این مرورگر اجازه دهید تا به فضای داخلی تلفن همراه شما دسترسی داشته باشد.

سخن پایانی

کاربرانی که تازه تلفن همراه شیائومی را خریداری کرده‌اند، ممکن است خیلی بلد نباشند که با مرورگر آن کار کنند و یا اجازه دسترسی فضای داخلی را به مرورگر بدهند. به همین خاطر ما در این مقاله درباره نحوه دسترسی فضای داخلی به مرورگر mi صحبت کردیم. در پایان لازم است به این نکته اشاره کنیم که اگر قصد خرید انواع تلفن‌های همراه و لوازم جانبی مربوط به آن‌ها را دارید و به دنبال یک فروشگاه اینترنتی معتبر هستید می‌توانید به سایت فرنا مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی فرنا در زمینه فروش انواع گوشی شیائومی، سامسونگ، هواوی، آیفون و... فعالیت می‌کند که می‌توانید این تلفن‌های همراه را بسته به بودجه و نیاز خود و با مقرون به صرفه‌ترین قیمت تهیه کنید. علاوه بر تمامی نکات گفته شده، برای استعلام قیمت تلفن‌های همراه هم سایت فرنا می‌تواند به شما کمک کند. به طور مثال می‌توانید قیمت گوشی a۱4 4G ۱۲۸ گیگ رم ۴ که یک گوشی مقرون به صرفه است را از طریق این سایت مشاهده کرده و اقدام به خرید کنید‌

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • آزاده
    0

    با سلام تنظیمات گوشیه من (شیائومی)apps&notificationsرا ندارد لطفا راهنمایی کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها