رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران اعلام کرد

اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت ماه

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران در خصوص علت پرداخت نشدن حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بر اساس رقم جدید در فروردین‌ توضیح داد.

اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت ماه

علی دهقان کیا با اشاره به پرداخت حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: طبق روال گذشته حقوق بازنشستگان از بیستم هر ماه بر اساس حروف الفباء آغاز می‌شود و تا پایان هر ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: نخستین حقوق بازنشستگان این سازمان امسال از بیستم فروردین‌ماه آغاز شده است و این روند تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

دهقان‌کیا در پاسخ به این پرسش که آیا حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در فروردین‌ماه افزایش یافته است یا خیر، گفت: بازنشستگان در فروردین‌ماه، همانند سال گذشته حقوق خود را دریافت کردند.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران در خصوص چرایی عدم پرداخت حقوق بازنشستگان بر اساس مصوبه جدید شورای عالی کار ادامه داد: باید ابلاغ حقوق جدید بازنشستگان از سوی دولت و سپس مدیرعامل سازمان صادر شود و با توجه به اینکه تا پانزدهم‌ماه جاری همه جا تعطیل بود و تکلیف بازنشستگان سایر سطوح مشخص نبود به همین جهت سازمان تامین اجتماعی احکام حقوقی جدید بازنشستگان را صادر نکرده است و حقوق بازنشستگان بر اساس رقم سال گذشته پرداخت شده است.

وی بیان کرد: در اردیبهشت‌ماه، حقوق بازنشستگان بر اساس مصوبه جدید شورای عالی کار به بازنشستگان پرداخت خواهد شد به‌طوری که حقوق بازنشستگان حداقل‌بگیر ۲۷ درصد و سایر سطوح ۲۱ درصد به اضافه ۲۵۰ تومان امسال افزایش پیدا خواهد کرد و این افزایش از اول فروردین‌ماه خواهد بود به‌طوری که مابه‌التفاوت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان نیز در اردیبهشت‌ماه پرداخت می‌شود.

دهقان‌کیا گفت: احکام جدید حقوق بازنشستگان در اردیبهشت‌ماه صادر خواهد شد.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 22
  • ناشناس
    2

    توی این یکماه تاخیر غیر قانونی تورم هم بالاتر میره و افزایش حقوق بنام بازنشستگان و به کام از ما بهتران رقم خواهد خورد لابد این مسئله هم در چارچوب شعار سال میباشد.....

  • ناشناس
    2

    چقدر ما بازنشسته ها تحقیر شده هستیم از سه ماه مانده به سال جدید تا ۵ ماه بعد از سال برای افزایش دوزار دهشاهی سر تیتر خبرگزاری ها هستیم ،

  • ناشناس
    3

    نمایندگان مخالف پلکانی انشالله به روز ما دچار شوند تا فقط فکر خودشان نباشند

  • به: دولت بی خیال!
    1

    پس لطفاً به قیمت کالاها و خدمات در بازار هم دستور بدهید از ابتدای خرداد ماه سال جاری افزایش قیمت داشته باشند چونکه ما مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی هنوز که هنوز است مستمری سال ۱۴۰۱ را دریافت می کنیم!

  • ناشناس
    0

    چطور برای افزایش حقوق خودتون تعطیلی مانع نبود؟!!
    برای افزایش قیمتها تعطیلات معطلتون نکرد؟
    چطور افزایش قیمت خودرو توی یه جلسه تندو سریع بدون نگرانی تعطیلات تصویب شد؟

  • رضا
    2

    کاری به اضافه حقوق کمتر از تورم ندارم!
    فقط گیر ۲۵۰ تومان هستم!
    یعنی چه معنائی دارد؟!
    ۲۵۰ تومان؟!
    یک قوطی کبریت هم نمیشه!

    نظرات شما -
    • بازنشسته
      0

      مبلغ ثابت 250هزار تومان نه 250هزاااااااار تومان است.علی برکته الله

  • ناشناس
    5

    افزایش حقوق خوبه، بشرطیکه گرانی و تورم ایجاد نکند
    افزایش حقوقی که باعث تورم و گرانی بیشتر در کشور شود دردی از کارگر وبازنشسته دوا نمیکند،یاعلی

  • ناشناس
    1

    دلا بسوز بحال بازنشستگان کشوری که با رتبه مشابه حداقل ۵ میلیون کمتر از تامین اجتماعی میگرد علی الغم تمام وعده های اصلاح!!!!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      علی رغم... نه علی الغم!!!
      با این سوادت رتبه ات 5 بوده؟؟؟ کشوریها تو بهترین حالت دیپلم ردی دارند ظاهرا!!!
      همونی که بهت میدن از سرت خیلی خیلی زیادتره

  • ناشناس
    4

    سلام دست بوس بازنشستگان هستیم و امیدواریم بجای مال دنیا به معنویات بیشتر فکر شود بعد از بازنشسته می شود درگذشته داریم به پایان دنیای فعلی و ورود به دیار باقی ملکوت نزدیکمی شویم نترسید مرگ حق است . مال دنیا یعنی مهر محبت بخشش / لطفا کمی حوصله خرج دهید فکر زیارت سوریه مکه مدینه و قم مشهد شیراز و زیارت عراق انشاالله بس انقدر زیاد شد نشد / دلارها و سکه ها را از منزل خارج و بفروشید تا ریال با ارزش شود وقت نیست نگذاریو وارث بخورد و سیبلش را چرب کند / برو کار نیک کن مثلا دست بگیر ای ثروتمند این یعنی دست کسی که نیاز دارد جوان است سرمایه اولیه ندارد دست بگیر عین جان سیاهان هم مهم اس است تا دیر نشده برخیز برو کار نیک بزرگ بکن

    نظرات شما -
    • 0

      به روانپزشک حتما مراجعه کن نیاز شدید داری

  • یاور
    2

    ر دانا تر با سواد تر با فهم مندسی پزشکی خدمات هست حقوق بیشتر حتی قران می فرماید "وَأَنْ لَيْسَ لِلْإِنْسَانِ إِلَّا مَا سَعَى " پلکانی یعنی مرگ تلاش / زحمت بکش در طول 5 الی 35 سال رشد کن تخصص پیدا کن حقوق بیشتر بگیر قرار نیست هر کاری بکنی در 5 الی 35 سال و درس نخوانی فن یاد نگیری بعد پول بیشتر طلب کنی افزایش حقوق باید از روی شاخص باشد نه تنبلی مثل پارسال

  • مانا
    2

    چرا سن بازنشستگی 3 الی 5 سال عین کشورهای موفق دنیا افزایش نمی یابد تا دنبال شغل دوم نروند و بیکاری کم شود در خانه ای یک بازنشسته بس است دو نفر زن و مرد کار کنند فقط یکی باید بازنشستگی بگیرد پس از مرگ هم نصف بازنشستگی به ورراث برسه تا طلاق سوری شکل نگیرد حرام خواری شکل نگیرد بیت المال ؛ بیت الحال تنبلها نشود خوردن خوابیدن با یک طلاق سوری پول بازنشستگی پدر مادر می خورند الله اکبر از این نامسلمانها نه به خدا ن به قیامت اعتقاد دارند حداقل صدها میلیارد این گونه هدر رفت داریم / این از اختلاس و زنا هم بدتر است .

  • ناشناس
    0

    تورم حدود 43 درصدی که خورشان اعلام داشتند و برای کارهای پیمانکاری در فهرست بهای 1402 اعمال شده دولت محرومان؟؟؟

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    ترکیه به قول شماها لائیک و سکولار !!!! را ببینید که چگونه بدون سروصدا و هیاهو و بدون تبلیغات حقوق کارگران و بازنشستگان را با توجه و هماهنگ با عدد تورم افزایش میدهد و خجالت بکشید که هر سال اینگونه اقشار ضعیف مخصوصا بازنشستگان تامین اجتماعی را بازی می دهید و با روح روان اونها و خانواده آنان بازی می کنید.....!!!
    پارسال هم با یک ویرگول مسخره بازی و اغفال شروع شد و ۵ ماه بعد فریاد بازنشستگان در کف خیابون مجبور به افزایش شدید !!!

  • سازمان حمایت: خودروسازان حق افزایش قیمت ندارند/ باز هم ۱۰۰ درصد فقط دروغ است
    0

    سازمان حمایت: خودروسازان حق افزایش قیمت ندارند/ باز هم ۱۰۰ درصد فقط دروغ است

  • 0

    قیمت‌های نجومی خودرو صدای مردم را درآورده است

  • 0

    سال گذشته یک میلیون و ۳۵۰ هزار دستگاه خودرو تولید شد| ولی متاسفانه هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ندارد و تاکنون هم نداشته است چون به خاطر که قیمت خودرو در کشور غیر قانونی بوده است و هنوز هم غیر قانونی است چرا؟

  • 0

    مسئولان علت گرانی‌ها را شفاف به مردم بگویند
    و این در حالی است که مسئولان خودشان ۱۰۰ درصد فقط عامل اصلی علت گرانی هستند.

  • بازنشسته تأمین اجتماعی
    0

    با چه منطقی حقوق بازنشستگان فقط ۲۰ درصد افزایش می‌یابد؟
    قیمت تمامی کالاها و خدمات دولت به مردم از سال گذشته تا امسال ۱۰۰ تا ۱۵۰ درصد افزایش داشته و به تازگی قیمت کارخانه‌ای خودروهای داخلی نیز حدود ۴۰درصد افزایش یافته است، در چنین شرایطی و با توجه به نرخ بالای تورم و گرانی‌های لجام گسیخته در کشور افزایش ۲۰درصدی حقوق بازنشستگان که متأسفانه هنور هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، برچه اساس و منطقی تعیین و محاسبه شده است؟ کرایه خانه‌ای که سال گذشته ۲ میلیون تومان بوده حالا چرا به ۴ میلیون افزایش یافته است؟ چرا با روح و روان بازنشستگانی که حداقل حقوق را می‌گیرند و بعد از ۳۰ سال خدمت نمی‌توانند حق و حقوق خود را دریافت کنند، این گونه بازی می‌شود؟ آیا مسئول و مدیری در شرایط فعلی با حقوق‌های ۸ تا ۱۰ میلیون تومان در ماه می‌تواند روزگار بگذراند؟
    بازنشسته تأمین اجتماعی

  • امروز شنبه ۱۴۰۲/۰۲/۰۲ هست متاسفانه هنوز معومات تیر و مرداد ماه سال ۱۴۰۱ به برخی بازنشستگان تامین اجتماعی سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه را واریز نکردند چرا؟ و هیچ کسی هم متاسفانه پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟ دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم سکوت کرده اند چرا؟
    0


    امروز شنبه ۱۴۰۲/۰۲/۰۲ هست متاسفانه هنوز معومات تیر و مرداد ماه سال ۱۴۰۱ به برخی بازنشستگان تامین اجتماعی سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه را واریز نکردند چرا؟
    و هیچ کسی هم متاسفانه پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
    دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم سکوت کرده اند چرا؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها