لیستی از بهترین کولر گازی های موجود در بازار

گرمای غیرقابل تحمل تابستان قطعا بسیاری از ما را به فکر خرید کولر گازی انداخته است، اما با وجود برند های متعدد و مختلفی که در بازار موجود می باشند قطعا انتخاب را برای همگی ما سخت کرده و باعث سردرگمی شده است.

لیستی از بهترین کولر گازی های موجود در بازار

در بین برند ها و مدل های مختلف دسته ای از آن ها، پرطرفدار تر و بازدهی بهتری نست به سایر برند ها داشته و در این مقاله سعی داریم که این برند ها را معرفی کنیم.

راهنمای خرید انواع کولر گازی ها

هر چند برند در این دستگاه ها بسیار مهم می باشد اما قبل از انتخاب برند، نکاتی مهم برای خرید بهتر انواع کولر گازی ها وجود دارد که لازم است آن ها را بدانید تا در نهایت بهترین دستگاه را با توجه به متراژ، محل مورد استفاده، نوع کارایی و کاربری خریداری کنید.

به طور کلی 4 دسته کولر گازی در بازار موجود می باشد، که به شرح زیر می باشند:

کولر گازی های مدل پنجره ‌ای

در این مدل از کولر گازی ها، کمپرسور و فن کولر در یک قسمت قرار گرفته اند. این دسته از کولر گازی ها در مکان هایی مانند پنجره یا کانال تعبیه و قرار داده می شوند. 

کولر گازی های مدل پرتابل

این مدل تنها از یک بخش تشکیل شده و تجهیزات بسیار کمی برای نصب نیاز دارد چرا که دارای چرخ های مخصوص بوده که در نهایت قابلیت جابجایی را برای دستگاه شما بسیار آسان تر و راحت تر می کند.

کولر گازی های مدل ایستاده

 این دسته از کولر گازی ها دارای دو بخش بوده که بخش پنل اصلی، در زمین تعبیه شده و کندانسور های کولر گازی، بیرون از محل مورد نظر. 

کولر گازی های مدل اسپیلت:

 این مدل نیز مانند کولر گازی های ایستاده دارای دو قسمت بوده با این تفاوت که یک بخش در محیط و بخش موتور دستگاه بیرون از محل مورد نظر نصب می گردد. یکی دیگر از تفاوت های اسپیلت با کولر گازی های ایستاده در کم صدا بودن و سرمایش بالای آن ها می باشد. 

با توجه به چه فاکتور هایی ظرفیت کولر گازی را مشخص کنیم؟

قطعا مورد بعدی که پس از انواع کولر گازی باید برای خود مشخص کنید ظرفیت کولر گازی با توجه به فاکتور های زیر می باشد:

میزان آفتاب موجود در محل موردنظر

تعداد دستگاه های گرما زای موجود در محل (مانند دستگاه هایی برای پخت و پز)

ارتفاع سقف محل موردنظر

متراژ محل موردنظر

تعداد افراد 

1

بهترین کولر گازی ها با مصرف انرژی بسیار پایین

با توجه به اطلاعات داده شده، حال می توانیم به برند های کولر گازی که از کیفیت، قیمت و همچنین مصرف انرژی پایینی برخوردار می باشند بپردازیم: 

کولر گازی هایسنس مدل HRH-24TQ 24000

اولین برندی که آن را برای خریداری پیشنهاد می کنیم، کولر گازی هایسنس به علت دارا بودن مصرف انرژی A، استفاده و بهره مندی از کمپرسور های روتاری و اینورتر، قابل استفاده به منظور سرمایش و گرمایش محیط، سازگار با آب و هوای معتدل می باشد. این دستگاه از ظرفیت 24000 برخوردار می باشد که شما با توجه به محیط و نکاتی که بالاتر به آن ها اشاره کردیم می توانید ظرفیت موردنظر خود را انتخاب و کنید. معمولا افرادی که از انواع کولر گازی های هایسنس به خصوص این مدل استفاده و خریداری کرده اند از قدرت بالای پرتاب باد و سرمایش بالای آن رضایت کامل را داشته اند. اما پس از قیمت و کیفیت، قطعا صدای کم کولر گازی هایسنس به علت تعبیه کردن موتور اینورتر، دلیل محبوبیت آن در بین مصرف کنندگان می باشد.

کولر گازی ال جی مدل M13AJH-SJ2

همگی ما می دانیم که یکی از برند های معروف و البته دارای کیفیت بالا، ال جی می باشد و برخلاف دیدگاه منفی افراد نسبت به برند های ایرانی، این برند امروزه به دلیل استفاده از فناوری های روز دنیا، هم رده ی برند های خارجی می باشد. علت محبوبیت این کولر گازی و قرار گیری در لیست ما به دلیل دارا بودن مصرف انرژی A، کمپرسور روتاری و اینورتر دار، قابل استفاده برای سرمایش و گرمایش و سازگار با نوع آب و هوا های گرم و شرجی است. این مدل دارای ظرفیت 12000 بوده اما شما با توجه به موارد گفته شده می توانید ظرفیت موردنظر خود را از برند ال جی خریداری کنید. یکی از دلایل محبوبیت کولر گاز های ال جی به خصوص این مدل به علت، استفاده از نشانگر برای نشان دادن میزان مصرف انرژی و برق بوده و به دلیل دارا بودن موتور اینورتر، از صدای پایین و بسیار کمی نیز برخوردار می باشد.

کولر گازی ایران رادیاتور مدل ICA-09CH-A

قطعا یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین برند ها ایرانی در زمینه تولید انواع رادیاتور ها، برند ایران رادیاتور می باشد که امروزه در حوزه ی کولر گازی نیز فعالیت خود را بسط و گسترش داده و دارای شهرت نیز می باشد. مانند مدل های بالاتر، این مدل از کولر گازی ایران رادیاتور نیز به علت دارا بودن مصرف انرژی کم و قرار گیری در رده ی A، استفاده از کمپرسور روتاری و قابل استفاده برای سرمایش و گرمایش و سازگار با شرایط آب و هوایی معتدل به شهرت رسیده است. از دیگر شاخص های پیشنهاد ما برای خرید انواع کولر گازی های ایران رادیاتور، امکان تصفیه هوا نیز می باشد.

کولر گازی گرین مدل GWS-H12P1T1/R1

اگر بیشتر طرفدار برند های خارجی می باشید برند چینی گرین که از سال 1375 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لوازم برقی خانه و آشپزخانه آغاز نموده و امروزه دارای یکی از بهترین کولر گازی های روز دنیا می باشد، می تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد. به نسبت مدل هایی که بالاتر به معرفی آن ها پرداختیم کمی مصرف انرژی این دستگاه بالا بوده در رده ی B قرار دارد اما از کمپرسور روتاری برخوردار است و قابل استفاده به منظور سرمایش و گرمایش می باشد همچنین این دستگاه سازگار با آب و هوای معتدل و گرم بوده و از ظرفیت 12000 برخوردار است.

کولر گازی جی پلاس مدل GAC-HV12MN1

آخرین برندی که می خواهیم آن را معرفی کنیم برند ایرانی جی پلاس است که این مدل از کمپرسور های روتاری بهره مند شده و قابل استفاده در آب و هوای معتدل می باشد و همچنین برای سرمایش و گرمایش مورد استفاده قرار می گیرد این مدل کولر گازی جی پلاس دارای مصرف انرژی A نیز می باشد.

2

جمع بندی

با وجود معرفی مختصر ما از برند های متعدد برای خرید انواع مدل های کولر گازی و مدل هایی که در این مقاله نتوانستیم به آن ها بپردازیم ممکن است نگرانی ها و سوالات متعددی برای خرید در این رابطه برای شما وجود داشته باشد، به همین منظور برای افزایش رضایتمندی خریداران، مجموعه آنلاین انتخاب سنتر دارای مشاوره های رایگان و البته تخصصی در زمینه ی فروش هر نوع لوازم خانه و آشپزخانه می باشد و این تنها گوشه ای از ارائه خدمات ما به همراهان و خریداران خود می باشد. گفتنی است که مجموعه انتخاب سنتر دارای نمایندگی رسمی از برند های دوو، اسنوا، تکنوگاز و بست بوده و علاوه بر ارائه ی خدمات آنلاین از 5 فروشگاه حقیقتی در تهران نیز برخوردار می باشد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    0

    لطفا قیمتها رو هم بگذارید .بعدش چرا در بازار نمایندگی فعال برای اجناس الکترونیکی ساخت ایران کم هست؟؟

  • کامبیز
    0

    من یک کولر گرفتم تو انزلی مارک آیوا اولش تردید داشتم که کارایی خوبی داشته باشه ولی خیلی عالی و صدای خیلی کمی هم داره فکرشو نمیکردم آیوا کولر هم تولید کند

  • محمد جعفری
    0

    سلام
    کولرگازی فقط مارک گری وال جی کیفیت عالی

  • منتقدیان
    0

    از طرز نوشتاریتون ،مشخصه فقط خواستین یه چیزی سمبل کنین بدین به خورد مخاطب...
    خخ

  • رائف
    0

    جالبه هرچی کولر بونجول بازار رو که کسی زیر بارشون نمیره رو معرفی کردید که فروش برن ،ما خوزستان ساکنیم وانواع کولرها رو به سبب شرجی بودن هوا وپوسیدگی زود به زود رادیاتور ویا سوختن موتور به دلیل گرمای بیش از حد ناچار به تعویض کولر در هر چند سال هستیم وکولر هایی که امتحان خودشون رو پس دادن ،وقابل اعتمادن اینها هستند ،به ترتیب ،ٱجنرال -گری-وستینگ هاوس-فوجیتسو -جنرال گلد-هیتاچی-جدیدا هم میگن میدیا جواب داده کولر فقط متور پیستونی T3

  • علی سلیمی
    0

    اتفاقا بدترین کولر گازی و اسپیلت رو نام بردی این کولرها اصلا بدرد نمیخوره کولر دایکین واوجنرال و گری و پاناسونیک فقط من تعمیر کارم و اینها عالین

  • حاج حسین
    0

    دقیقا آشغال ترین برند های کولر معرفی کردید

    بهترین ها الان westpoit, gary,supergeneral, evoli هستن

  • رحیمی
    0

    سلام دوستان . بهترین نوع کولر اسپلیت و پنجره ای نوع موتور آن مهم است . اگر نوع موتور آن پیستونی باشد بهترین کیفیت و بهترین سرما را دارد و نوع دوم موتورهای روتوری است که ضعیفتر است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها