تعیین دستمزد کارگران در جلسه امروز شورای عالی کار

سیصد و چهاردهمین نشست شورای عالی کار با حضور نمایندگان کارفرمایی، کارگری و دولت بعد ازظهر امروز به منظور تعیین حداقل دستمزد سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

تعیین دستمزد کارگران در جلسه امروز شورای عالی کار

سیصد و سیزدهمین نشست شورای عالی کار با حضور وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اقتصاد، صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان گروه کارگری و کارفرمایی برگزار شد. در این نشست میزان هزینه سبد معیشت کارگران و تعیین حداقل دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۲ میان نمایندگان کارفرمایی، کارگری و دولت مورد بحث و مذاکره قرار گرفت و مقرر شد میزان حداقل حقوق و دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۲ در  سیصد و چهاردمین نشست شورای عالی کار بعد از ظهر نهایی شود.

نشست قبلی شورای عالی کار ۲۶ اسفند ماه برگزار شد و علیرغم آنکه پیش بینی می شد رقم دستمزد در ساعات پایانی شب تعیین شود به دلیل برخی اختلاف نظرها در خصوص افزایش میزان دستمزد بدون نتیجه پایان یافت.

نشست شورای عالی کار برای تصمیم گیری نهایی در خصوص رقم دستمزد ۱۴۰۲ عصر امروز با حضور شرکای اجتماعی برگزار می شود و آخرین چانه زنی های مزدی گروه‌های کارگری و کارفرمایی برای تعیین دستمزد پیش از پایان سال رقم خواهد خورد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    این فیلم را سالهاست تماشا کرده ایم و آخرش را همه میدانند فقط تعداد سانسها را بیشتر کنید که نمایش تا دیر وقت طول نکشد....

  • راحیل
    0

    یا خدا بدادمون برس

  • ناشناس
    0

    یه جوری میگید با حضور وزرای کار و رفاه و....انکار این وزرا تا حالا کار مثبتی برای کارگران انجام دادن این وزرا یا خانواده هاشون همشون یا کارخونه دارن یا سهام دار کارخونه ها هستن بعداز این جلسات هم هیچ تغییری تو زندگی کارگر ها یا بهتر بگم برده ها حاصل نمیشه

  • ناشناس
    0

    کم کم داریم از نظر طبقه بندی اجتماعی عملا شبیه اواخر دوره ساسانیان میشویم بخصوص از نظر اقتصادی.......

  • ابوالفضل
    0

    چطوربرای ولخرجی ههای خودتان اثرتورمی ندارد وبای حقوق کارگر دارد

  • علی
    0

    وزیرکارداره حق هزاران کارگررومیخوره خداازش نگذره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها