بهترین گوشی آیفون چیست؟

طبق آمار، بیش از ۹۰ درصد کاربران اپل، کاربران وفاداری هستند که حتی در بدترین شرایط بازار نیز فروش چشمگیری را برای اپل رقم می ‌زنند.

بهترین گوشی آیفون چیست؟

در سال ۲۰۰۷ با ورود اولین سری‌ جدید گوشی ‌های آیفون، عصر جدیدی در انتخاب گوشی‌ های هوشمند در سایه پلتفرم‌ های IOS رقم خورد. شانزدهمین نسل این گوشی‌ های شگفت ‌انگیز نیز در نیمه دوم ماه سپتامبر ۲۰۲۲ با معرفی خانواده گوشی آیفون ۱۴ وارد بازار شد. در این مطلب، به معرفی ۵ نمونه پرکاربرد گوشی آیفون پرداختیم. پس از خواندن این مطلب انتخاب دقیق ‌تری نسبت‌ به بهترین گوشی آیفون خواهید داشت.

گوشی موبایل آیفون ۱۳؛ بهترین گوشی آیفون در سال ۲۰۲۱

میان طراحی شیک و زیبای گوشی های اپل، گوشی ایفون ۱۳ با تراشه  A15و طراحی چشمگیری وارد بازار شد. از دوربین‌ های عالی و با کیفیت تا طراحی فوق‌ العاده زیبا، در کنار پشتیبانی‌ نرم ‌افزاری و قدرت سخت‌ افزاری، ارزش خرید بالایی برای علاقه‌ مندان اپل ایجاد کرده است.

 گوشی همراه iPhone 13 با تراکم پیکسلی ۴۶۰ در هر اینچ، جزئیات با کیفیت را در هر نوع محتوای تصویری یا متنی به شما نشان خواهد داد. سری ۱۳ iPhone، با حافظه رم ۴ گیگابایت و در سه مدل فضای ذخیره سازی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت ارائه شده است. دوربین اصلی بالای قاب گوشی، ۱۲ مگاپیکسل و دو دوربین دیگر با لنز ۱۲ مگاپیکسلی، مجموعه دوربین‌ گوشی آیفون ۱۳ را تشکیل دادند.

2

گوشی موبایل آیفون ۱۳ پرو؛ گوشی اپل با کیفیت دوربین حرفه‌ای

گوشی آیفون ۱۳ پرو با صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی، نسخه با کیفیت ‌تری از سری قبلی خود یعنی iPhone 13 به نمایش گذاشته است. حافظه رم در این گوشی، ۶ گیگابایت است. سری ۱۳ پرو، دارای چهار نوع حافظه ذخیره ‌سازی شامل ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت است.

گوشی آیفون ۱۳ پرو در زمان عرضه با قیمت بالاتری نسبت ‌‌به قیمت آیفون 14 معرفی شد. با داشتن لنز تله‌ فوتو و کیفیت بالاتر دوربین در گوشی آیفون ۱۳ پرو، بالاتر بودن قیمت آن منطقی است. دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی، همراه با دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل و دو لنز واید و اولترا واید با لنز ۱۲ مگاپیکسل در کنار حسگر بیدار TOF 3d مجموعه دوربین‌‌ های این گوشی را تشکیل دادند. دوربینی که به شما این امکان را می ‌دهد عکاسی و فیلمبرداری‌ را با کیفیت حرفه ‌ای انجام دهید.

گوشی موبایل آیفون ۱۳ پرومکس؛ بهترین گوشی آیفون سری ۱۳ از نظر باتری

در مدل iPhone 13 promax از خانواده سری ۱۳ گوشی آیفون شاهد نمایشگر ۶.۷ اینچی و افزایش عملکرد باتری با ظرفیت ۴۳۵۳ میلی ‌آمپر هستیم. به ‌علت تراکم پیکسلی ۴۵۸ پیکسل در هر اینچ، تماشای هر محتوایی در گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس، لذت ‌بخش است. گوشی iPhone 13 پرومکس، مانند سری قبلی ‌اش یعنی ایفون ۱۳ پرو، از حافظه رم ۶ گیگابایت بهره برده است. چهار فضای ذخیره‌ سازی شامل ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایتی دارد.

با‌ وجودی‌ که قیمت گوشی آیفون 13 پرو مکس حدود ۱۰۰ دلار از نسخه پرو بالاتر است، اما تقریبا عملکرد یکسانی در دوربین هر دو مدل گوشی شاهد هستیم. با این حال، اگر عملکرد بهتر باتری برای شما اهمیت دارد، احتمالا آیفون ۱۴ برای شما مناسب‌تر خواهد بود. به شما پیشنهاد می‌ کنیم با توجه‌ به کیفیت خروجی ‌های عکس‌ و فیلم‌ در پرومکس، از نسخه ۲۵۶ گیگابایت به بالا استفاده کنید.

گوشی موبایل آیفون ۱۴؛ جدید ترین سری گوشی‌ های آیفون در سال ۲۰۲۲

سری ۱۴ گوشی ‌های آیفون، با ظاهری کاملا مشابه گوشی‌ های آیفون ۱۳ معرفی شد. البته یک تغییر جزیی در بخش شیار سیم‌ کارت مشاهده می‌کنید که در گوشی آیفون سری ۱۴ حذف شده است. سری جدید آیفون، در مقایسه به سری قبلی یعنی iPhone 13 حدود دو گرم وزن سبک‌تری دارد.

در گوشی آیفون سری ۱۴ با قابلیت «صفحه نمایش همیشه روشن» رو به‌ رو هستید؛ در عوض، با افزایش ظرفیت حافظه و رم ۶ گیگابایتی، سرعت و عملکرد بهتری نسبت به نسل قبلی خواهید دید. همچنین عملکرد مطلوبی در اجرای بازی‌ های سنگین از iPhone 14 انتظار می‌رود. اگر هم‌ اکنون از نسل ۱۱، ۱۲ یا حتی ۱۳ گوشی ‌های آیفون استفاده می‌ کنید یا قصد خرید بهترین سری آیفون را دارید، گوشی آیفون ۱۴ انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

گوشی موبایل آیفون ۱۴ پرومکس؛ بهترین گوشی آیفون از هر لحاظ

سراغ گران ‌ترین و بهترین گوشی آیفون از لحاظ عملکرد، باتری و دوربین می ‌رویم. ایفون ۱۴ پرومکس با بهره‌ گیری از تراشه A16 bionic، عملکرد عالی را برای گوشی رقم زده است. این گوشی تلفن کاملا ضدآب است. با بهره‌گیری از قابلیت Always on Display، از امکان نمایشگر همیشه روشن برخوردار است. نرخ همسان ‌سازی ۱۲۰ هرتز نمایشگر، تصاویر با بهترین جزئیات را به شما نشان خواهد داد.

علاوه‌ بر این، استفاده از لنز ۴۸ مگاپیکسلی در دوربین اصلی به‌جای ۱۲ مگاپیکسل، شما را از داشتن دوربین عکاسی بی‌ نیاز میکند. تکنولوژی فوتونیک در این گوشی نیز عکس ‌های باکیفیتی در شب و تاریکی خواهد گرفت. iPhone 14 pro max از ظرفیت رم ۶ گیگابایت و حافظه‌های داخلی ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت استفاده کرده است.

3

انتخاب بهترین گوشی آیفون همراه ‌با کیفیت و ضمانت اصالت کالا در آمیتیس

در حال حاضر، بهترین گوشی‌ آیفون، سری iPhone 13 پرومکس و iPhone 14 است. از آن‌ جایی ‌که کیفیت خروجی عکس و فیلم در گوشی‌ های آیفون سری ۱۳ و ۱۴ بالا است، پیشنهاد می‌ کنیم نسخه ‌های بالاتر از ۱۲۸ گیگابایت را استفاده کنید. ازطرفی، یکی از مهم‌ ترین مواردی که در انتخاب بهترین گوشی آیفون نیاز است در نظر بگیرید، گارانتی و داشتن کد رجیستری برای گوشی‌‌ های آیفون است. هرچند اگر هدفتان از خرید گوشی آیفون صرفا تولید محتوا و تهیه فیلم و عکس باشد، چندان ضرورتی برای رجیستری آن وجود ندارد اما همچنان اصل یا غیراصل بودن آن اهمیت دارد.

برای انتخاب بهترین گوشی آیفون از مدل‌های مختلف اپل، می ‌توانید از سایت آمیتیس دیدن کنید. کیفیت و اصالت ضمانت شده از ویژگی‌ های این فروشگاه اینترنتی است. همچنین علاوه‌ بر مشاهده سری‌ های مختلف گوشی‌ های آیفون، می ‌توانید از مدل ‌های دیگر گوشی، لپتاپ، مک بوک و انواع لوازم جانبی نیز دیدن کنید. برای اطلاعات بیشتر می ‌توانید با کارشناسان آمیتیس تماس بگیرید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها