پنل ارسال پیامک چیست و چه امکاناتی دارد؟

حتما شما هم این تجربه را دارید که به محض خرید از فروشگاهی پیامک کد تخفیفی برای خرید بعدی‌تان از آن فروشگاه دریافت کرده‌ یا دقیقا پیامک‌هایی را گرفته‌اید که با آنچه اخیرا دنبالش بوده‌اید، مطابقت داشته است.

پنل ارسال پیامک چیست و چه امکاناتی دارد؟

به عنوان صاحب یک کسب و کار، ارسال تک به تک چنین پیامک‌هایی به طور انبوه غیرممکن است. به همین دلیل پنل‌های ارسال پیامک روی کار آمده‌اند. در این مقاله به زبان ساده می‌آموزید که پنل ارسال پیامک چیست و چه قدرت عجیبی در جذب مشتریان بالقوه شما دارد. فقط 5 دقیقه مطالعه مطلب کاربردی پیش رویتان کافی است تا با روش قدرتمندی برای بازاریابی برندتان آشنا شوید. پس مطالعه این مقاله جذاب را از دست ندهید.

پنل ارسال پیامک چیست؟ ارسال پیامک تبلیغاتی برای مخاطب: راهی آسان برای جذب مشتری

به طور خلاصه پنل ارسال پیامک نرم افزاری در فضای اینترنت است که به شما اجازه می‌دهد در مقیاس بالا برای گروه خاصی از افراد پیامک تبلیغات کالا یا خدماتتان را ارسال کنید. با استفاده از این ابزار قدرتمند، می‌توان مشتریان را جذب کرد و رابطه پایداری با آن‌ها ساخت. پیامک‌های ارسال شده از طرف شما تا حدی می‌تواند بر مشتریان تاثیر بگذارد که در اغلب مواقع منتظر پیامک از طرف شما باشند و بنابراین، احتمال فروش بیشتر به مراتب افزایش می‌یابد. اما قبل از خرید پنل پیامکی بهتر است با امکانات این ابزار بیشتر آشنا شوید.

پنل ارسال پیامک چیست و چه امکاناتی دارد؟

پنل ارسال پیامک چه امکاناتی دارد؟ با بهترین پنل پیامکی فروش خود را چند برابر کنید!

همان طور که انتظار می‌رود، اصلی‌ترین ویژگی یک پنل ارسال پیامک این است که قابلیت ارسال همزمان به تعداد زیادی از افراد و همچنین دریافت پیامک از طرف آن‌ها را داشته باشد. اما امکانات پنل‌های ارسال پیامک انبوه فقط به همین مورد ختم نمی‌شود و امکانات بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این بخش امکانات پنل ارسال پیامک را بررسی می‌کنیم.

ارسال پیامک تبلیغاتی با استفاده از بانک شماره‌های آماده

وقتی مشتریان خریدی از فروشگاهتان انجام می‌دهند، شما می‌توانید هنگام پرداخت نهایی توسط مشتری شماره او را بگیرید و در سیستم ثبت کنید. به این ترتیب، بعد از مدتی لیستی از شماره همه کسانی خواهید داشت که زمانی از شما خرید کرده‌اند و از این لیست برای ارسال پیامک انبوه می‌توانید استفاده کنید.

اما خبر خوب اینکه کسب و کارهای جدید و نوظهور هم می‌توانند از پنل ارسال پیامک استفاده کنند؛ چرا که برخی از سامانه‌های پیامکی پیشرفته مانند فراز اس ام اس بانکی از شماره‌های حاضر و آماده‌ای دارند که می‌توانند مشتری بالقوه شما باشند. برای مثال، اگر صاحب یک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی جدیدی در شهر تهران هستید، با استفاده از این پنل‌ها می‌توانید پیامک تبلیغاتی خود را فقط برای آن دسته خانم‌هایی بفرستید که در تهران زندگی می‌کنند و مثلا بین 20 تا 50 سال سن دارند.

پنل ارسال پیامک چیست و چه امکاناتی دارد؟

امکان دریافت اس ام اس با خرید سامانه پیامکی

یکی از مهم‌ترین اصول موفقیت در هر روش بازاریابی شناخت مشتری و نیازهای اوست. به این منظور نیز، پنل‌های ارسال پیامک به کارتان می‌آیند؛ چرا که با خرید این پنل‌ها مخاطبان هم می‌توانند برای شما اس ام اس بفرستند. به این ترتیب، رابطه دو طرفه‌ای بین شما و مشتریان حفظ می‌شود. با استفاده از چنین قابلیتی می‌توانید نظر مخاطبان را درباره کسب و کارتان بپرسید، مسابقه پیامکی برگزار کنید و به هر طریقی که مناسب کسب و کار شماست، رابطه طولانی مدتی را با مخاطبان داشته باشید.

گزارش گیری دقیق و مشاهده پیامک‌های ارسال نشده به مخاطب

خوشبختانه در پنل ارسال پیامک امکان گزارش‌گیری با دقت بالایی وحود دارد. به این معنا که شما می‌توانید در پنل پیامکی خریداری شده وضعیت اس ام اس‌های ارسال شده را بررسی کنید. معمولا بعد از فرستادن اس ام اس، چه ارسال پیامک طولانی و چه کوتاه، سه وضعیت پیش می‌آید: تحویل به گوشی، تحویل به مخابرات و نرسیده به گوشی. در حالتی که پیامک به دست مخاطب نرسد، هزینه آن بازگشت داده می‌شود.

ارسال اس ام اس بر اساس سن، جنسیت و موقعیت جغرافیایی

قابلیت دیگر استفاده از پنل ارسال پیامک، مورد هدف قرار دادن گروهی از افرادی است که مشتریان بالقوه شما هستند. برای مثال فرض کنید صاحب یک باشگاه ورزشی زنانه در امیرآباد تهران هستید. قاعدتا منطقی نیست که پیامک تبلیغ باشگاه‌تان را برای همه افراد کشور در هر سن و جنسیتی ارسال کنید. پنل‌های ارسال پیامک این امکان را به شما می‌دهند که فقط خانم‌های ساکن در منطقه 6 تهران را مخاطب قرار دهید و اس ام اس تبلیغاتی خود را فقط برای کسانی ارسال کنید که احتمالا در آینده از مشتریان شما خواهند بود. در واقع این روش بازاریابی بسیار هوشمند است و به همین دلیل، اثربخشی بالایی دارد.

پنل ارسال پیامک چیست و چه امکاناتی دارد؟

ارسال پیامک انبوه بر اساس شغل

در برخی موارد، مشتریان شما شاغل یا عضو صنف خاصی هستند. برای مثال، اگر پارچه فروشی داشته باشید، لازمه تبلیغات اثربخش برای برندتان تبلیغ هر چه بیشتر در میان جامعه خیاط است. خوشبختانه امکان ارسال اس ام اس باتوجه‌به شغل افراد نیز در پنل‌های ارسال پیامک فراهم شده است؛ بنابراین به جای اینکه بابت تبلیغ پارچه‌هایتان برای نصب بنر یا تبلیغات تلویزیونی مبلغ هنگفتی بپردازید،با هزینه‌ای به مراتب کمتر می‌توانید فقط کسانی را مخاطب قرار دهید که موردنظر شما هستند.

خرید بهترین پنل ارسال پیامک انبوه از فراز اس ام اس

در این مقاله توضیح دادیم که پنل ارسال پیامک چیست و چه قابلیت‌های شگفت‌انگیزی را در اختیار کسب و کارهای مختلف قرار می‌دهد. پیشنهاد ما برای خرید پنل ارسال پیامک، سامانه فراز اس ام اس است که پیشرفته‌ترین سامانه پیامکی کشور بوده و امکانات به مراتب بیشتری را برای شما فراهم می‌کند. برای خرید پنل ارسال پیامک از فراز اس ام اس فقط کافی است که یک بار برای همیشه هزینه خرید پنل را پرداخت کرده و سپس پکیج‌های موردنظر خود را با کمترین تعرفه‌ها خریداری کنید.

در این سامانه 4 نوع پنل ارسال پیامک رایگان، اقتصادی، شرکتی و تجاری قابل خریداری است که هر کدام قابلیت‌های متنوعی دارند. برای مثال برخی امکان ارسال پیام صوتی را نیز فراهم می‌کنند و بعضی از امکانات کاربردی مانند ارسال پیامک حاوی لینک، ارسال پیامک زمان‌دار، گزارش دقیق ارسال پیامک و بازگشت هزینه پیامک‌های ناموفق در همه این پنل‌ها وجود دارد. برای خرید پنل ارسال پیامک مدنظر خود همین الان به وب سایت این سامانه به نشانی farazsms.com مراجعه کنید و بعد از مشاوره رایگان با کارشناسان فراز اس ام اس بهترین پنل پیامکی مناسب کسب و کارتان را سفارش دهید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها