دو خودروساز بزرگ خواستار تداوم عرضه خودرو در بورس کالا شدند

مدیران عامل دو شرکت خودروسازی ایران‌خودرو و سایپا در نامه‌هایی جداگانه خطاب به سازمان بورس کالا، خواستار تداوم عرضه خودروها در بورس کالا شدند.

دو خودروساز بزرگ خواستار تداوم عرضه خودرو در بورس کالا شدند

مهدی خطیبی و محمدعلی تیموری طی نامه‌ای جداگانه به سازمان بورس و اوراق بهادار، درخواست خود را بر تدام عرضه محصولات در بورس کالا شدند.

مهدی خطیبی- مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو- ضمن اشاره بر عرضه ۱۰ هزار دنا در معاملات روز گذشته (۲۵ دی ماه)، در نامه خود آورده است:

"همانگونه که مستحضرید، عرضه خودرو دنا در تاریخ ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ انجام شد؛ رویکرد این شرکت مطابق هماهنگی‌های انجام شده با مراجع ذی‌ربط، تدوام عرضه خودرو در بورس کالا، است"

همچنین محمدعلی تیموری- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا - ضمن اشاره به پذیرش محصول شاهین در بورس کالا و تاکید بر اینکه برنامه پذیرش و عرضه سایر خودروهای تولیدی این شرکت در حال پیگیری است، آورده است:

"پیرو تعلیق نماد معاملاتی این شرکت بر اساس نامه شماره ۹۸۱۵۵۶ تاریخ ۲۴ دی ۱۴۰۱ آن سازمان، به استحضار می‌رساند که با توجه به پذیرش خودروی شاهین در بورس کالا، تاکنون ۶۲۰۰ دستگاه خودرو از طریق بورس کالا جهت فروش آگهی شده است.

لازم به ذکر است برنامه پذیرش و عرضه سایر خودروهای تولیدی این شرکت نیز در حال پیگیری بوده که مراتب پس از تحقق، از طریق سامانه کدال به اطلاع عموم خواهد رسید. "

دو خودروساز بزرگ خواستار تداوم عرضه خودرو در بورس کالا شدند

دو خودروساز بزرگ خواستار تداوم عرضه خودرو در بورس کالا شدند

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • رو
    0

    اين دو خودروساز بزرگ فرمايش ديگه اي ندارند !؟!؟!!!

  • یادگاری
    0

    خودرو ایرانی رو فقط باید کیلویی فروخت

  • ناشناس
    0

    از تجربه ترکیه با ید استفاده کرد صرفوجی در سوخت با گذشت چهل سال هدر رفت سوخت و قطعه ساز فقط به فکر ساختن قطعه باشد مصرف کننده حق انتخاب دارد به مردم احترام بگذاریم پول کامل گرفته شود جنس معیوب تحویل بگیرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها