بروز نقص فنی در یکی از تأسیسات انتقال گاز در شمال کشور

شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: به دلیل بروز مشکلی عملیاتی، یکی از تأسیسات انتقال گاز در شمال کشور از سرویس خارج شده است.

بروز نقص فنی در یکی از تأسیسات انتقال گاز در شمال کشور

 این موضوع سبب شده تا انتقال گاز به شمال‌غرب کشور، با محدودیت‌هایی مواجه شود.

بنا بر این گزارش، با توجه به شرایط و مشکل فنی پیش‌آمده و با وجود اقدامات جبرانی انجام‌شده، مدیریت مصرف و توزیع گاز برای مصرف‌کنندگان در داخل و خارج از کشور، تا زمان برطرف شدن کامل موضوع، صورت خواهد پذیرفت.

این گزارش می‌افزاید؛ برنامه‌های تعمیراتی مورد لزوم، در دست اجراست و امید می‌رود در حداقل زمان ممکن، شرایط به حالت عادی بازگردد.

لازم به ذکر است که شرکت ملی گاز ایران تمهیدات لازم را برای حفظ تأمین پایدار گاز مناطق شمال و شمال‌غرب کشور اندیشیده، ولی با توجه به این‌که طی روزهای آتی با ورود یک سامانه بارشی، برودت هوا شدت پیدا می‌کند و بخش عمده‌ای از کشور را نیز فرامی‌گیرد و بر اساس پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته، کشور با جهش مصرف گاز روبرو می‌شود؛ لذا از تمامی هموطنان گرامی درخواست می‌شود تا با مدیریت مصرف بهینه گاز، ما را در امر گازرسانی مناسب به اقصی نقاط کشور یاری رسانند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • امیرحسین پاکذات
    0

    مسلما مشکلات بیشتر می‌شود زمانی که مناقصات پروژه های گازرسانی و ایستگاه گازها را دربین دوستان تقسیم و با پلوس بالاتر بین دوستان سهم بندی میکردید و صورت وضعیت یک پروژه معادل دو پروژه بوده بی‌شک امروز با مشکل ها برخورد میکنید. امروز سهم پیمانکاران و متخصصان از صنعت تنها سرر اسکندری دربین جامعه و خانواده خود میباشد وقتی عدالت و حق تعریف نگردد اینطور مملکت سرافکنده میگردد

  • نیسان ابی
    0

    زمستان سختی درپیش داریم اب که نداشتیم گازهم قطع بشه امیدمون بعد خدا برق هست اگر اون هم زمین گیرمون بکنه چی میشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "مهمترین افشاگری سال" کدام افشاگری بود؟