مصرف گاز همچنان صعودی است

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته (۱۶ دی‌ماه) با وجود اینکه جمعه و روز تعطیل بوده، ۷۶۶ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در کشور مصرف شده است و هموطنان باید در این روزهای سرد بهینه‌سازی مصرف گاز را در دستور کار داشته باشند.

مصرف گاز همچنان صعودی است

محمدرضا جولایی با اشاره مقدار مصرف گاز طبیعی در کشور، اظهار کرد: مصرف گاز طبیعی طی ۲۴ ساعت گذشته در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده ۵۹۲ میلیون مترمکعب، صنایع عمده ۹۰ میلیون مترمکعب و نیروگاه‌ها نیز ۸۴ میلیون مترمکعب بوده است.

وی با بیان اینکه مقدار گاز مصرفی بخش خانگی نسبت به زمان مشابه پارسال بیش از ۲۰ میلیون مترمکعب افزایش یافته است، تصریح کرد: مجموع گاز انتقالی به خطوط سراسری شامل مصارف بخش‌های مختلف، سوخت ایستگاه‌ها و صادرات هم ۸۴۸ میلیون مترمکعب بوده است و در این شرایط همکاری همه مردم در بهینه‌سازی مصرف گاز ضرورت دارد.

براساس این گزارش، مسلم رحمانی،  مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز هم امروز اعلام کرد که از ابتدای اجرای طرح پایش مصرف گاز دستگاه‌های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی کشور با هدف مدیریت انرژی و رعایت الگوی مصرف تاکنون، جریان گاز ۱۴۴۲ سازمان و نهاد دولتی و عمومی درپی اخطارهای صادرشده، قطع شده است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • 🐜
    0

    ازترس ترکیه ب مردم فشار میارید گازایران بایدبرای ایرانیان بسوزدنه برای کشورهای دیگری ترکیه واجب است یا مردم خودمون؟

  • ناشناس
    0

    گاز را قطع کرده و به عراق بدهید.

  • فرشید
    0

    خدا رحم کرده ما دومین منابع بزرگ گازی در جهان رو داریم
    خداشاهده اگر قرار بود مثل ترکیه و اروپا گاز وارد کنید مردم ایران از سرما منقرض میشدن یکساله
    زشته بخدا،گاز رو چقدرشو میفروشید مگه که از سهم مردم میزنید؟
    خجالت بکشید،همشم که ناله میکنید از نداری
    یکم از خرج لبنان و فلسطین و یمن و لیبی و عراق و سوریه کم کنید مردمم بدون گاز نمی مونن

  • ناشناس
    0

    گازقطع کنید تاعراب شبا راحت بخوابن

  • ناشناس
    0

    چه خبر از زمستان سخت اروپا؟؟؟

  • معلم
    0

    سلام. خودتان بارها اعلام کردید بارش برف و باران به شدت کاهش یافته و شاهد کمبود آب پشت سدها و دچار خشکسالی شدید شده ایم. از طرفی شاهد موج سرما و یخبندان همانند گذشته در سطح کشور نیستیم. همه جا خشک شده از کم آبی، بعلت پایداری هوا ، آلودگی شهرهای بزرگ افزایش یافته و مدارس رو تعطیل کردید، توی خیلی از شهرها یک باد سرد هم دیگه نمیزنه، چه برسه کولاک برف و بارش مداوم باران! پس چطور مصرف گاز خانگی افزایش یافته؟؟ نوک دماغ پینوکیو زده بیرون عجیب...!

  • ناشناس
    0

    من پیشنهاد میدهم یا گازو قطع کنید یا قیمت گاز را صدبرابر افزایش دهید تا ایرانیان نتوانند گاز مصرف کنند مثل خودرو وبقیه مایحتاج مردم ما مردم هم مقاومت میکنم تا مسولان درنازو نعمت باشند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها