معرفی مراکز خرید مشهد

شهر مشهد همیشه به عنوان یک مرکز تفریحی زیارتی شهرت دارد؛ به‌خصوص که در سال‌های اخیر تعداد زیادی مرکز خرید شیک و مدرن در این شهر تاسیس شده و شما می‌توانید در جریان سفر خود به این شهر علاوه‌بر زیارت حرم امام رضا (ع) به مراکز خرید آن هم سری بزنید و سوغاتی‌های خود را از آن‌ها خریداری کنید.

معرفی مراکز خرید مشهد

در همین راستا ما قصد داریم تا در این مقاله تعدادی از مراکز خرید معروف شهر مشهد را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید از طریق سایت اسنپ روم ابتدا اقدام به رزرو هتل آپارتمان مشهد کرده و سپس سر فرصت به این مراکز خرید مراجعه کنید.

مرکز خرید پروما

این مرکز خرید به شدت مدرنیته و نو بوده و از مغازه‌های متنوع و بسیار گوناگونی به همراه انواع برندها برخوردار است. شما می‌توانید در تمام روزهای هفته از ساعت 9 تا 24 به قصد خرید انواع اقلام مانند زیورآلات، لوازم خانگی، خرید سوپر مارکتی، قنادی، پوشاک کودکان و بزرگسالان، وسایل کودک و سیسمونی، جواهرات، گل‌های مصنوعی و...  به این مرکز خرید سر بزنید.

اگر به رزرو هتل آپارتمان مشهد نزدیک به حرم ارزان نیاز دارید، می‌توانید برای اطلاع از قیمت هتل آپارتمان در مشهد سری به سایت اسنپ روم بزنید و آن را با بهترین قیمت و کیفیت رزرو کنید.

فغعفغعغعف

مجتمع تجاری الماس شرق

این مرکز خرید یکی از معروف‌ترین مراکز خرید شهر مشهد محسوب می‌شود که با وسعت بزرگی که دارد، امکانات تفریحی و رفاهی زیادی را در خود جای داده است؛ قابل ذکر است که بدانید این مجتمع تجاری فاصله خیلی نزدیکی تا حرم مطهر دارد.

ازجمله امکانات آن می‌توان به مواردی مانند شهربازی الماس مشهد، سینمای 5 بعدی، عکاس خانه‌های سنتی، آبنمای جامپینگ و آکواریوم شهر دریایی اشاره کرد. اگر با کودکان خود به این شهر سفر کردید، بعد از رزرو هتل آپارتمان مشهد از سایت اسنپ روم حتما با آن‌ها سری به این مجتمع تجاری بزنید و در کنار خرید خود از تفریحات این مجموعه نهایت لذت را ببرید. در ضمن شما می‌توانید قیمت هتل آپارتمان در مشهد را از سایت اسنپ روم مشاهده کنید.

مرکز خرید آرمان

اگر در زمان سفر به شهر مشهد به دنبال بورس لوازم آرایشی بهداشتی بودید، بی‌شک و بدون معطلی به این مرکز خرید مراجعه کنید که در نزدیکی حرم امام رضا (ع) واضع شده است. شما می‌توانید علاوه‌بر لوازم آرایشی بهداشتی، خریدهای جزئی‌تری مانند اسباب بازی، کیف و کفش، سوغات مشهد، خشکبار، لوازم موبایل و کامپیوتر و... را نیز از این مرکز خرید تهیه کنید.

ساعت کاری این مرکز خرید از 8 صبح تا 11 شب است. با رزرو هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم ارزان می‌توانید به‌راحتی به این مرکز خرید دسترسی داشته باشید و برای مشاهده قیمت هتل آپارتمان در مشهد باید به سایت اسنپ روم رجوع کنید.

مجتمع تجاری وصال

این مرکز خرید هم در لیست بهترین مراکز خرید شهر مشهد قرار می‌گیرد. این مرکز خرید برای تجربه خرید و تفریح به صورت همزمان به شدت پیشنهاد می‌شود؛ زیرا علاوه‌بر کالاهای موجود در آن، تفریحاتی مانند رستوران‌ها، آبنمای موزیکال جامپینگ، پرژکتور 3 بعدی، شهربازی، عکاس خانه سنتی، پارک علمی پروفسور بازیما و... نیز دیده می‌شود.

ئاتنتناتن

جمع بندی

همانطور که گفتیم مشهد علاوه‌بر مقصد زیارتی، مقصدی تفریحی نیز برای مسافران محسوب می‌شود؛ اما برای تجربه زیارت و تفریح در آن ابتدا نیازمند رزرو هتل آپارتمان مشهد هستید.

برای رزرو هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم ارزان، می‌توانید به سایت اسنپ روم مراجعه کنید که عضوی از گروه بزرگ اسنپ است. اسنپ روم با سابقه چندین ساله‌ای که در زمینه اقامتگاه‌های هتلی و غیرهتلی دارد در تلاش است تا اقامتی با کمترین بودجه را برای شما مسافران عزیز رقم بزند.

امکان رزرو اقامتگاه‌هایی در نزدیکی مناطق مهم شهر و در نزدیکی ایستگاه‌های حمل و نقل شهری در این سایت فراهم است و از مزایای اسنپ روم می‌توان به پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، تمیزی ملحفه‌ها و روبالشتی‌ها، خدمت‌رسانی سروقت، امکان برخورداری از تخفیف از طریق بخش کلاب سوپراپلیکیشن اسنپ و... اشاره کرد.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    پولش نزورات وصدقه وسهمیه امام ورانت س..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها