هشدار دبیر ستاد همدان به مشاور رئیس مجلس:

برخی اظهار نظرهای غیر کارشناسانه دامن زدن به آتش و ریختن آب به آسیاب دشمن است

دبیر ستاد همدان در پاسخ به اظهار نظر احدیان در مورد مقصر بودن ستاد امر به معروف آنهم در رویدادی که ربطی به این ستاد نداشته است، گفت: اظهار نظر مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی، بدون تحقیقات، از سر احساسات و عدم آشنایی با وظایف و رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر بود .

برخی اظهار نظرهای غیر کارشناسانه دامن زدن به آتش و ریختن آب به آسیاب دشمن است

به گزارش روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان، دبیر این ستاد در استان همدان در پاسخ به اظهارات مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: محمد سعید احدیان، مشاور آقای محمد باقر قالیباف با دست آویز قرار دادن ماجرای پلمپ یک مرکز تجاری در قم (به علت تبدیل شدن آن مرکز به محل مانور بی‌حجابی و جلوه گری)، با کمال تعجب این مسئله را به بالا بودن ارز ربط داده و ستاد را تخریب کرده، جالب است که احدیان در این خصوص می‌گوید: « وسط گرانی ارز می‌روند یک مجتمع را می‌بندند و کلاس آموزشی اجباری می‌گذارند.

 

این تفکر باید اصلاح شود و برگردد به آن چیزی که رهبری در باره امر به معروف فرمودند، یعنی مردم ، نه ستاد آنهم صرفا زبانی و در حد یک تذکر امر به معروف کنید»

 

دبیر ستاد همدان در پاسخ به احدی که در توئیتی دیگر نوشته است « قرار نیست ستاد امر به معروفی که خود را اصلاح نکرده، با اصرار بر شیوه‌های نادرست و فهم غلط از مسائل و زمانشناسی، بیش از این ضربه به دین و انقلاب بزند، ستاد امر به معروف و نهی از منکر را تعطیل و تبدیل به ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کنید» بیان داشت: همیشه با آغوش باز پذیرای پیشنهادات و انتقادات سازنده و راهگشا هستیم، اما خدمت آقای احدیان عرض می‌کنم که فرمایشات شما در خوشبینانه‌ترین حالت، حکایت از بی‌اطلاعی جنابتان از ساختار و تشکیلات ستاد دارد! چرا که اینگونه اظهار نظرها حاکی از آن است که نگرش صحیحی از مراتب امر به معروف و نهی از منکر نداشته و با ساختار و رویکرد قانونی و عملیاتی ستاد آشنا نیستید، به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم تا قبل از هر اظهار نظری در مورد آن موضوع تحقیق و مطالعه کنید و همچنین در مورد ستاد هم باید ابتدا با ساختار و تشکیلات آن آشنا شوید و در ارتباط با فلسفه ، مبنا و روش‌های امر به معروف و نهی از منکر در سطوح مختلف، کمی مطالعه کنید تا از باب عدم آشنایی با احکام، قوانین و شرح وظایف، اظهار نظری نکنید که دستاویز رسانه‌های معاند قرار گیرد و در این شرایط به آتش نفاق دامن زده و آب به آسیاب دشمن ریحته شود!

 

13


وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بازیگران تیم رسانه‌ای برای انتخابات فکر می‌کنند اگر امر به معروف را بزنند نظر قشر خاکستری را بیشتر جلب خواهند کرد! البته اگر قبل از اینکه این نوع نگاه در رسانه منعکس شود آقای احدیان کمی تحقیق و جستجو می‌کرد به حداقل‌های وظایف و رویکرد ستاد پی می‌برد و حتما در اعلام نظر وی تاثیر گذار بود ؛ این در حالی است که در رأس ستاد، عالمی مجتهد که اشتهار به فضائل اخلاقی دارند سکان هدایت را در دست گرفته و مضافا اینکه ستاد وظیفه اجرایی نداشته و در راستای هدایتگری، پشتیبانی و حمایت برای احیای این فریضتین فعالیت می‌کند لذا بستن و پلمپ اماکن تجاری اساسا ربطی به ستاد نداشته و مسئول خاص خود را دارد .

 

صابریون در پایان سخنان خود یادآور شد: در طول انقلاب اسلامی کم نبوده‌اند مشاورانی که خادمان مخلص و جهادی را با راهنمایی‌های عجولانه و نادرست خود، به ورطه مخالفت با نظام، انقلاب و رهبری کشانده‌اند! جناب آقای قالیباف فردی با کیاست، با سوابق درخشان در عرصه جهاد و مدیریت کشور؛ برای مردم نامی آشناست و یقینا توانمندی‌هایی در احدیان دیده است که ایشان را به‌عنوان مشاور انتخاب کرده اما اینکه، شخصی در تمام حوزه‌ها ذوالفنون باشد و خود را صاحب نظر بداند، کمتر سراغ داریم ! لذا به این برادر بزرگوار عرض می‌کنیم آسمان سیاست بسیار گسترده است؛ در این ساحت؛ عقاب‌ها و شاهین‌های قوی چنگال در حال پرواز و منتظر طعمه‌هایی که غفلت می‌کنند هستند ، پس بهتر است پرواز را با احتیاط و در کنار بزرگان این عرصه آغاز کنیم و رسم ماندگاری بیاموزیم !

عباس احمد وزیری

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    مردم خودشان می فهمند نیازی به دشمن نیست

  • ناشناس
    0

    وقتی یک نفر بیسواد .رییس یک مرکز صنعتی ‌علمی شود ،باید هم به روز بی افتیم ،،،ماهیانه مبلغ مورد نظر را بهش بدهید تا در خانه بنشید وضربه به علم ‌صنعت نزنید

  • ناشناس
    0

    حالا مونده تا شما خنگ ها دوست ودشمن را بشناسید .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها