آیا امارات تبدیل به قطب تولید ادکلن خاورمیانه میشود؟

صنعت لوازم آرایشی و ادکلن بدلیل تقاضای بالا و سبک جدید زندگی، در دنیا و به خصوص در خاورمیانه حال رشد است. شرکت های چند ملیتی از سراسر جهان محصولات خود را وارد خاورمیانه و بخصوص امارات می کنند به این خاطر که این کشور بازار بزرگی برای این محصول دارد. بر اساس تحقیقات، بازار واردات لوازم آرایشی در امارات طی پنج سال گذشته به طور قابل توجهی گسترش یافته است.

آیا امارات تبدیل به قطب تولید ادکلن خاورمیانه میشود؟

در سال های گذشته همسو با رشد اقتصادی امارات و تغییر شیوه هوشمندانه از گردشگری و نفت به تولید، شرکت های زیادی در زمینه تولید ادکلن در امارات فعال شده و به سرعت در حال رشد هست و حمایت کافی را از دولت دریافت می کنند.

برند های معروف و لوکس عطر اماراتی از جمله Arcadia، Hind Al Oud، Kayali، YAS Perfumes و Widian از گذشته و در چند سال اخیر ظهور شرکت های تولید ادکلن کپی از جمله فرگرنس ورلد، جان وین، اسمارت کالکشن، الحمبرا، ریو، پندورا و ... گواه موضوع فوق است و باید اذعان داشت چنین رشدی در طی 15 سال در منطقه خاور میانه بی سابقه است. این شرکت ها با رویکرد تولید ادکلن ارزان و در حجم های مختلف و ابتکارات فراوان، توانسته اند بازار بزرگی در منطقه افریقا و حتی ایران داشته باشند و نیاز به ادکلن های برند و گران قیمت را مرتفع نمایند. تنوع بالا و بروز بودن رایحه ها نیز عامل دیگری بر این ادعاست.

در ایران بدلیل شرایط اقتصادی کنونی، تقاضای برای ادکلن های ارزان و با کیفیت افزایش یافته و تنوع بالایی از تولیدات ادکلن های اماراتی در بازار وجود دارد و همچنان در حال رشد می باشد.

باید منتظر بود تا دید آیا امارات توانایی ترغیب و جذب برندهای جهانی از جمله دیور و شنل برای تولید در کشورش را دارد تا قطعیتی بر ادعای فوق باشد.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    با سیاست وفکر اقتصادی این کشور حاشیه بازار ایران را از مایحتاج مردم پر کرده و چشم مدیران کشور را از این بابت روشن کردند این مدیران نالایق و پر مدعا که بارشان هم تپاله نمی کردند. واین کشور کوچک با اراده مدیران لایقشان سهم هنگفتی از خلا اقتصادی ایران دارند نهایت استفاده را میبرند و این مدیران پست ایران فقط رجز خوانی وشعار های تو خالی را خوب دارند اجرا میکنند...

  • موسی
    0

    امارات کشور ترین ها شده ایران هم کشور هدررفتن ها همه چی شده ظاهرسازی و هزینه زیادی برای همین خرج میشه بدون خروجی مثبت واقعا تا کی بر رفتار خودشون می‌خواندیم بدن ...

  • عاطی
    0

    به قهقرا رفتیم با این اوضاع

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها