راهنمای خرید و فروش یو پی اس

به نقل از شرکت فرصت کیش تولید کننده و وارد کننده ی تجهیزات برق اضطراری، یو پی اس پر فروش ترین وسیله از سری وسایل مربوط به تامین برق اضطراری است. امروز می خواهیم با هم راهنمای خرید و فروش یو پی اس را بررسی کنیم.

راهنمای خرید و فروش یو پی اس

در گام ابتدایی برویم و با هم در ارتباط با چگونگی عملکرد یو پی اس صحبت کنیم.

 

یو پی اس چیست و چگونه کار می کند؟

 

یو پی اس یا منبع تغذیه اضطراری بدون وقفه این وظیفه را دارد که در هنگام قطع برق، بلافاصله برق مصرفی مورد نیاز شما را از طریق باتری هایش تامین کند. این بدان معناست که پس از قطعی برق، سیستم شما خاموش نمی شود و بلافاصله برق اضطراری یو پی اس وارد جریان می شود تا کار هایتان مختل نگردد. پس هم باعث جلوگیری از قطع برق می شود و هم از خراب شدن دستگاه و از بین رفتن اطلاعات جلو گیری می کند.

 

چرا مطالعه راهنمای خرید و فروش یو پی اس مهم است؟

 

این موضوع از آن جهت مهم است که شما وقتی نیاز به خرید یو پی اس دارید با انواع مختلفی از یو پی اس در برند ها و کارکرد های مختلف طرفید. حال در نظر بگیرید اگر دستگاه خریداری شده مناسب شما نباشد عملا پول خود را هدر داده اید. پس لازم است با هم بررسی ای جامع در ارتباط با یو پی اس ها داشته باشیم.

 

 

1-استفاده من از یو پی اس چیست؟

 

مهم ترین موضوع در خرید یو پی اس، این است که ابتدا بدانیم دقیقا یو پی اس قرار است چه مشکلی را برای من حل کند. سپس باید وسایلی که می خواهیم برق آنها توسط یو پی اس تامین شود را یادداشت کنیم. با در نظر گرفتن همین موضوع ساده شما می توانید با یک کارشناس مشورت کنید تا از بین انواع یو پی اس شامل یو پی اس آنلاین، یو پی اس آفلاین و یو پی اس لاین اینتراکتیو یک مورد که مناسب با مصرف شما است را به همراه توان مصرفی مورد نیازتان به شما پیشنهاد دهد.

 

2-یو پی اس با چه توانی بهتر است؟

 

موضوع بعدی که بعد از انتخاب نوع یو پی اس اهمیت دارد، توان مصرفی مورد نیاز است. در نظر بگیرید اگر یک یو پی اس با توانی کمتر از توان مورد نیاز تهیه کنید عملا هزینه اضافه ای انجام داده اید و اگر هم یو پی اسی با توان بالا تهیه کنید مبلغ اضافه ای را پرداخت کرده اید. حال با یک محاسبه ساده می توانید توان مورد نیاز یو پی اس را برای خود محاسبه کنید.

برای این کار کافیست ابتدا نام تک تک لوازمی که می خواهید از یو پی اس تغذیه کنند را یادداشت کنید. سپس از روی هر یک از آنها توان مصرفی آن ها را بخوانید و با هم جمع بزنید. حال دو موضوع را باید در نظر بگیرید.

موضوع اول اینکه شما معمولا شاید بخواهید وسیله ای بعد ها به منزل یا شرکت خود اضافه کنید و موضوع دوم هم نوسانات برق است. برای حل این موضوع کافیست حدود 20 الی 30 درصد به توان مورد نظر که در مرحله قبل به دست آورده اید اضافه کنید. عدد مورد نظر توانی مناسب برای شما می باشد.

 

تذکر: سعی کنید قبل از خرید یو پی اس علاوه بر محاسبه دستی توسط خودتان با یک کارشناس هم مشورت کنید تا با خیال راحت تری اقدام به خرید کنید.

 

3-یو پی اس ایرانی بخریم یا خارجی؟

برای پاسخ به این سوال، لازم است به چند نکته توجه کنیم. در وهله اول لازم است در رابطه با قیمت و کیفیت هردو در بازار تحقیق کنیم تا متوجه بشویم با بودجه ما همخوانی دارد یا خیر و از لحاظ کیفیتی کدام مورد پسند ما می باشد. همچنین  با توجه به اینکه قیمت یو پی اس های خارجی از مدلهای ایرانی بالاتر می باشد، با بررسی مشخصات فنی هر دو که از طرف کارشناسان شرکت فرصت کیش و یا هر شرکت دیگری که در اختیارتان قرار میگیرد؛ میتوانید مقایسه درستی از این دو نوع مدل یو پی اس داشته باشید. لازم به ذکر است با توجه به اینکه شرکت فرصت کیش نماینده انحصاری برند کی استار در ایران می باشد، لذا این شرکت میتواند در کنار کیفیت بالا، قیمت مناسبی هم پیشنهاد دهد.

 

 

4-از کجا یو پی اس بخریم؟

لاتالتا

در کشور ما امروزه مراکز فنی و کارخانه های بزرگی در زمینه تولیدات و واردات یو پی اس فعال هستند. فروش یو پی اس و خرید یو پی اس فرصت کیش می تواند انتخابی مناسب در بازار ایران باشد. این شرکت با بیش از شانزده سال فعالیت در حوزه برق اضطراری و یو پی اس می تواند با کیفیت ترین یو پی اس های ایرانی و خارجی را به شما معرفی کند و در امر خرید شمارا همراهی نماید. همچنین مشاوره رایگان جهت خرید یو پی اس مناسب و همینطور گارانتی دراز مدت از ویژگی هایی است که باعث شده سهم زیادی از بازار در دو دهه گذشته در تصاحب این شرکت باشد. از شرکت های معتبر دیگر نیز می توان به کی استار، اشنایدر و سایر شرکت های مطرح اشاره کرد.

 

5-یو پی اس چه امکاناتی می تواند داشته باشد؟

 

یو پی اس های نسل جدید امکاناتی همچون نمایشگر دیجیتال، شارژ خودکار و همینطور اعلام مشکل در عملکرد را دارند. همینطور می تواند ویژگی های دیگری را نیز در یو پی اس ها دید اما باید بدانید که وظیفه یک یو پی اس تامین برق اضطراری است و سایر موارد باید در اولویت های بعد برای خرید باشد.

 

 

6-خرید استابلایزر بهتر است یا یو پی اس آنلاین ؟

لاتلاتلات

بعضا پیش می آید در هنگام خرید یو پی اس فروشندگان به شما پیشنهاد خرید استابلایزر یا یو پی اس آنلاین را بدهند. اما سوالی که پیش می آید این است که کاربرد یو پی اس آنلاین یا استابلایزر چیست. خرید استابلایزر باعث می شود شما بتوانید نوسانات برق خود را کنترل کنید. به این شکل که در صورت افت و یا افزایش ولتاژ دستگاه های شما خراب نشود و همواره استابلایزر روی عدد مدنظر شما ولتاژ را حفظ نماید. یو پی اس آنلاین نیز علاوه بر تامین برق اضطراری مد نظر شما نوسانات را نیز کنترل می کند. نکته ای که در این بین وجود دارد قیمت ارزان تر استابلایزر به نسبت یو پی اس آنلاین است. اما اگر شما نیاز به خرید یک یو پی اس آنلاین دارید می توانید از خرید استابلایزر صرف نظر کنید.

 

در پایان تشکر می کنیم که تا پایان این مقاله در ارتباط با راهنمای خرید و فروش یو پی اس با ما همراه بودید. و به عنوان نکته پایانی توصیه می شود حتما قبل از خرید یو پی اس با یک کارشناس خبره مشورت کنید. به نقل از شرکت فرصت کیش شما می توانید قبل از هرگونه خرید سوالات خود را با کارشناسان فنی این شرکت مطرح کنید تا یو پی اسی با ضمانت طلایی و خدمات پس از فروش دریافت کنید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها