راهنمای سفر ارزان به ایروان

ارمنستان یکی از مقاصد سفر خارجی است که در میان توریست‌های ایرانی طرفداران زیادی دارد. جاذبه‌های این کشور و شهرهای آن بسیار زیاد است و در کنار آن از نظر وضعیت اقتصادی در سطح مطلوبی قرار دارد. البته سفر ارزان به ایروان نیاز به مدیریت هزینه دارد. برای مدیریت شرایط سفر به ایروان روش‌های مختلفی وجود دارد که استفاده از آن‌ها می‌تواند در کاهش هزینه‌های شما نقش فوق‌العاده زیادی داشته باشد.

راهنمای سفر ارزان به ایروان

جاذبه‌های طبیعی و تاریخی موجود در این شهر باعث شده تا هر سال افراد زیادی به فکر سفر به این منطقه باشند. البته برای این که بتوانید سفر لذت‌بخش و مقرون به­صرفه‌ای داشته باشید، بهتر است از هتل متل در این زمینه کمک بگیرید. ایروان نقاط دیدنی بسیار زیادی دارد که در هنگام سفر می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با ما همراه باشید.

روش‌های مختلف سفر به ایروان

در هنگام برنامه‌ریزی برای سفر ابتدا باید روش‌های مختلف موجود را بررسی کنید. به­خصوص اگر به­دنبال سفر ارزان و مقرون‌به‌صرفه هستید، باید نسبت به این موضوعات توجه بیشتری داشته باشید. از طریق سه روش مختلف سفر هوایی، سفر زمینی با اتوبوس و سفر با ماشین شخصی می‌توان به این شهر در کشور ارمنستان رفت. هر کدام از این روش‌ها هزینه‌های متفاوتی دارند.

 

جزییات سفر هوایی به ایروان

راحت‌ترین و سریع­ترین روش سفر به ایروان استفاده از هواپیماهایی است که از تهران به مقصد این شهر پرواز می‌کنند. این پرواز‌ها سه حالت بدون توقف، یک توقع و بیش از یک توقف دارند. مدت زمان سفر با هواپیما بسیار کم است اما در مقابل هزینه زیادی دارد. البته شما می‌توانید از طریق هتل متل نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

 

سفر زمینی با اتوبوس به ایروان

البته روش دیگری نیز وجود دارد که شما در آن فقط باید از مسیر سفر لذت ببرید. در سفر با اتوبوس با محیط اطراف و شرایط آن بیشتر آشنا می‌شوید. همچنین هزینه این روش سفر نسبت به هواپیما ارزان‌تر است.

لیبلبیل

سفر زمینی با ماشین به ایروان

در روش دیگر شما می‌توانید به­صورت شخصی به شهر ایروان سفر کنید. زیبایی طبیعت مسیر آذربایجان شرقی تا ایروان آنقدر زیاد است که شاید نمونه‌های آن را هرگز ندیده باشید. سفر با ماشین شخصی نیاز به انجام برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های مثل خواب و خوراک، گاز و بنزین و... دارد.

با توجه به زمان‌بر بودن این نوع سفر و شرایط متفاوت آن بیشتر اوقات هزینه زیادی برای افراد دارد و مقرون به‌صرفه نیست. البته می­توانید از طریق هتل متل محل مناسبی را جهت اقامت رزرو کنید.

 

رزرو محل مناسب برای اقامت در ایروان

هتل‌ها و محل‌های اقامت موجود در ایروان بر اساس قیمت‌های مختلف دارای سطوح مختلف لوکس یا متوسط هستند. رزرو هتل از طریق هتل متل هزینه ارزان‌تری نسبت به مراجعه حضوری دارد. البته شما می‌توانید برای کاهش هزینه‌ها در هاستل‌ها اقامت کنید .

 

اهمیت انتخاب زمان مناسب برای سفر به ایروان

موقعیت کوهستانی این منطقه باعث شده تا آب و هوای آن معتدل باشد و در هر فصل زیبایی‌های خاصی داشته باشد. آب و هوای ایروان در فصل بهار و تابستان خنک و مطبوع است و سرسبزی زیادی دارد. در فصل پاییز نیز این مناظر طبیعی چشم انداز‌های رنگارنگ زیبایی را به ارمغان می‌آورند‌.

سفر به ایروان در فصول خنک نیاز به همراه داشتن لباس گرم دارد. پس از بارش برف نیز تفریحات زمستانی در این منطقه برای مردم و مسافران دیگر فراهم می‌شود. در نتیجه قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کند و بهترین زمان برای سفر ارزان به ایروان در این فصل است.

ثقصثقث

مراجعه به مراکز خرید با قیمت‌های مناسب

یکی از لذت‌های سفر خرید لوازم مختلف است. اما شما برای این که بتوانید سفر ارزانی داشته باشید، باید خرید‌های خودتان را کنترل کنید. فروشگاه‌های موجود در این شهر گران­قیمت هستند. البته پاساژ‌های مختلفی نیز هستند که اجناس آن‌ها قیمت مناسبی دارد و تمام امکانات رفاهی و تفریحی را برای کاربران فراهم کرده است. آشنایی نسبت به این مراکز از طریق هتل متل امکان­پذیر است.

 

تردد در داخل شهر از طریق وسایل حمل و نقل عمومی

یکی از روش‌های بسیار کاربردی برای استفاده در زمان اقامت در ایروان، استفاده از مترو و اتوبوس است. اتوبوس‌های معمولی برقی از نظر هزینه با یکدیگر تفاوت زیادی ندارند. در کشور ارمنستان استفاده از بلیط اتوبوس چندان رایج نیست و کرایه به­صورت نقدی پرداخت می‌شود.

انجام خرید از سوپرمارکت‌ها

سوپرمارکت‌های بسیار بزرگی وجود دارند که قیمت محصولات آن‌ها بسیار ارزان است و از نظر کیفیت محصول نیز بسیار مطلوب هستند. رستوران‌های خیابانی ارزان قیمت نسبت به رستوران‌های بسیار گران هزینه کمتری می‌گیرند و در مقابل غذای لذیذی می‌پزند. شما از طریق این روش‌ها می‌توانید سفر ارزانی به ایروان داشته باشید و از هتل متل در این زمینه کمک می‌گیرد.

دذرذردذذ

کاهش هزینه‌های سفر با شرکت در تور‌های گردشگری داخل شهر

با توجه به اینکه شبکه‌های اجتماعی روز­به­روز در حال گسترش هستند، کسب اطلاعات درباره ویژگی‌های شهر‌های مختلف را آسان کرده­اند. رویداد‌های جمعی تفریحی هزینه کمتری دارند و خیلی از اوقات نیز بدون هزینه هستند.

 

اقامت کوتاه مدت در ایروان

برای اینکه سفر ارزان به ایروان داشته باشید و برای کوتاه مدت در این شهر اقامت کنید ماندن در خوابگاه برای شما گزینه مناسبی است؛ به­خصوص زمانی­که بودجه شما کم باشد و بتوانید در خوابگاه‌های بزرگ با بیش از ۲۰ تخت خواب در کنار افراد دیگر بخوابید. البته می‌توان با قیمت ۳ دلار نیز در خارج از شهر شب را گذراند. اما زمانی­که تعداد افراد خوابگاه ۴ تا ۶ نفر باشد، ممکن است میزان هزینه آن تا ۱۵ دلار نیز برسد که در مرکز شهر می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید.

 

تهیه سوغات در سفر تفریحی به ایروان

در این کشور صنایع دستی و کالا‌های بسیار متنوعی در بازار به فروش می‌رسد اما اگر شما به­دنبال تهیه سوغات برای آشنایان و دوستان خود هستید، یکشنبه­ها به  بازار مراجعه کنید و ‌شانستان را امتحان کنید. در این روز یافته‌های شما بسیار‌ ایده‌آل خواهد بود. در این شرایط ابتدا یک بار همه چیز‌ها را ببینید و نسبت به خرید‌تان یک دید کلی به دست‌آورید و قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید‌. سپس بهترین قیمت ممکن را به دست ‌آورید و خرید کنید.

سفر ارزان به ایروان با هتل متل!

ایروان یکی از شهر‌های کشور ارمنستان است که با کشور ما مرز زمینی دارد و به روش‌های مختلف می‌توان به آن سفر کرد. زیبایی‌های آن بسیار زیاد است و افراد زیادی در پی کشف و دیدن این موارد هستند. البته ممکن است بودجه افراد برای سفر‌های خارجی بسیار پایین باشد اما هتل متل در پی آن است که سفر ارزان برای مردم ایران فراهم کند.

شما در این مجموعه می‌توانید نسبت به رزرو بلیط هواپیما و هتل با قیمت مناسب اقدام کنید. این پلتفرم به­صورت مستقیم میان واحد‌های اقامتی و مهمانان ارتباط برقرار می‌کند. همچنین یک تیم پشتیبانی به­صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مسافران است و خدمات برتر رفاهی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها