خرید تتر در سال 2022 چه مزایای دارد؟

تتر یکی از ارزهای دیجیتال با ارزش ثابت یک دلار است که به عنوان استیبل کوین شناخته می‌شود. تتر یک ارز دیجیتال لایه دوم با پلتفرم Omniبوده که روی بلاکچین بیت کوین ساخته شده است.

خرید تتر در سال 2022 چه مزایای دارد؟

با این که تتر رواج زیادی در بین ارزهای دیجیتال پیدا کرده است؛ اما هنوز هم در خصوص معامله آن، حرف ‌وحدیث‌های مختلفی وجود دارد. برخی اقرارکرده اند که خرید تتر می‌تواند یک سرمایه‌ گذاری مطمئن و کم ریسک باشد و برخی دیگر، خرید و فروش آن را گزینه‌ ای نامناسب برای نگهداری سرمایه معرفی کرده‌اند. دوره ارزدیجیتال به شما آموزش صفر تا صد سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها را میدهد تا شما به راحتی برای خرید بهترین ارز را انتخاب کنید.

 

اما مزایا و معایب خرید تتر چیست؟

این ارز با ارزش یک ویژگی متمایز کننده و متفاوت دارد و آن هم ثبات آن است. این رمزارز با بسیاری از ارزهای دیجیتالی که پیش از این شناخته‌اید، متفاوت است؛ دلیل آن هم این نکته است که تتر یک توکن متمرکز به شمار می‌رود. به همین دلیل هنوز هم مناقشه‌ها و حدس و گمان‌های زیادی در خصوص ماهیت واقعی آن وجود دارد. اما مزایا و معایب خرید تتر چیست؟ در ادامه به آن بیشتر خواهیم پرداخت.

تتر ارز دیجیتالی است که توسط دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود. از سوی دیگر، این رمزارز به عنوان USDT  نیز شناخته می‌شود. یکی از دلایل اصلی شهرت تتر در بین معامله ‌کنندگان این نکته است که تتر به عنوان اولین ارز دیجیتال پایدار برای تجارت در بازارهای کریپتو ایجاد شد. از آن جایی که تتر به وسیله دلار امریکا پشتیبانی می‌شود، ثبات بالایی دارد.

تتر در سال 2014 و توسط صرافی ارز دیجیتال  BetaineX  ایجاد شد و نماد USDT به عنوان نماد تجاری آن شهرت یافت. خرید تتر برای آن دسته از سرمایه ‌گذارانی که دوست دارند تا از نوسانات ذاتی بازار ارزهای دیجیتال و توکن‌ها فاصله بگیرند، بسیار مناسب خواهد بود. جوهره اصلی تتر، ثبات است. این در حالی است که سایر ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم و … نوسانات مختلفی را در این بازار تجربه می‌کنند. ارزش USDT تنها با تغییر ارزش دلار تغییر پیدا خواهد کرد.

بثقبیبسیط

تمامی الفبای دوره ارز دیجیتال به صورت رایگان در سایت دکتر صادقی نیا میتوانید آموزش ببینید ولی اگر بدون آموزش وارد بازار ارز های دیجیتال شوید مطمئناً جز شکست هیچ چیز را تجربه نخواهید کرد در نتیجه شما به راحتی می توانید بعد از گذراندن بهترین دوره ارز دیجیتال رایگان به یک تریدر تبدیل شوید تا بتوانید به آسانی سود بسیار چشمگیری را از خرید و فروش ارز های دیجیتال به دست بیاورید.

مزایای خرید تتر

نوسان بسیار کم:  یک تغییر جزئی در ارزش قیمت ارزهای دیجیتال کافی است تا زیان زیادی برای دارندگان آن‌ها به وجود بیاورد. درحالی‌ که تتر یک ارز دیجیتال با حداقل نوسان ممکن است. از آن جایی که ارزش این ارز دیجیتال مستعد تغییرات مختلف نیست، خرید تتر یک گزینه سرمایه ‌گذاری مناسب است. به ‌بیان‌ دیگر ترس بازار، کمترین تغییر را بر قیمت تتر دارد. حتی اگر روزی بازار ارزهای دیجیتال سقوط کند، سرمایه ‌گذاران می‌توانند از تتر برای تضمین حفظ سرمایه خود استفاده کنند.

شفافیت:  دلار آمریکا به صورت مستقیم از تتر حمایت می‌کند. از این رو هیچ حرف ‌وحدیثی در خصوص شفافیت آن باقی نخواهد ماند. بسیاری از کاربران، بیت کوین، توکن‌ها و سایر آلت کوین‌ها را به دلیل عدم شفافیت و نوسانات زیاد مورد انتقاد قرار می‌دهند. درحالی که این امر برای ارز تتر صادق نیست.

امنیت بالا:  تتر بر روی شبکه بلاکچین بیت کوین ساخته شده است. از این رو تمامی تراکنش‌های انجام‌شده با این ارز، به‌خوبی در برابر تهدیدات و مشکلات احتمالی محافظت‌شده‌اند. بسیاری از کارشناسان عنوان داشته‌اند که به جای خرید فیات، دست به خرید تتر بزنید.

قثفثقفق

معایب خرید تتر

رمز ارز متمرکز:  یک شرکت متمرکز وظیفه تنظیم و رسیدگی به تتر را بر عهده دارد. همین امر برخلاف ذات واقعی سایر ارزهای دیجیتالی است که کسی بر آن‌ها نظارتی ندارد. هیچ مرجع واحدی نمی‌تواند کوچک‌ ترین تغییری در قیمت‌های ارزهای دیجیتال ایجاد کند این در حالی است که این موارد در خصوص تتر صادق نیست.

پتانسیل سرمایه‌گذاری پایین:  تتر به عنوان یکی از توکن‌های کم نوسان شهرت دارد. این بدان معنی است که اگر ارزش سایر ارزهای دیجیتال بنا به دلایلی افزایش پیدا کند، ارزش تتر بدون تغییر باقی خواهد ماند.

خرید مناقشه برانگیز:   خرید تتر در سال‌های گذشته به یک موضوع داغ بدل شده است؛ زیرا شرکت تنظیم‌کننده و نظارتی آن هیچ گزارش حسابرسی به خصوصی از زمان آغاز این ارز دیجیتال، ارائه نکرده است. همین امر، کاربران را در خصوص اعتبار آن به تردید انداخته است.

 برای انتخاب بهترین دوره ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بهتر است در این دوره شرکت کنید. توجه داشته باشید که دکتر صادقی نیا تمام جوانب را در نظر گرفته و نحوه پیدا کردن ارز های منحصر به فرد را به شما آموزش خواهد داد، این نکته را در نظر داشته باشید که بعد از گذراندن این دوره به راحتی می توانید ارزهای آینده دار را شناسایی کنید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها