ورق برش خورده ارزان از کجا بخریم؟

ورق برش خورده یکی از محصولات بسیار کاربردی در صنعت آهن آلات می‌باشد که کاربردهای متنوعی در ساختمان‌سازی، صنایع دریایی، حمل و نقل و ... دارد.

ورق برش خورده ارزان از کجا بخریم؟

ورق برشی معمولا از ورق سیاه تولید می‌شود و انواع گوناگونی دارد. ما در ادامه این مطلب درباره ورق برش خورده و خرید آن از سایت آهن اسپات صحبت خواهیم کرد.

 

معرفی ورق برش خورده

ورق برش خورده نوعی از محصولات فولادی است که  قدرت و استحکام بالایی داشته و در صنایع و موقعیت‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرند. از این ورق‌ها در صنعت اتومبیل‌سازی، کشتی‌سازی و ساخت لوازم‌خانگی استفاده می‌شود.

از ویژگی‌های ورق برش خورده ارزان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ورق برشی‌ها از ورق ST37 و ST52 می‌باشد. با استفاده از دستگاه‌های مختلف مانند: پلاسما و هوا برش و گیوتین و برش داده می‌شود.
  • عملیات برش در ورق‌های نازک با خطای 5 میلی‌متر با استفاده از گیوتین انجام می‌شود.
  • ورق‌های با ضخامت بالا با دستگاه هوا برش داده می‌شود.
  • برای برش دادن ورق با دقت بالا از دستگاه پلاسما یا CNC استفاده می‌شود.

بابلالبا

نحوه تولید ورق برش خورده

برخلاف ورق‌های نورد گرم که ابتدا گرم و سپس سرد می‌شوند، ورق‌های نورد سرد پس از حرارت دیدن در دمای محیط، سرد شده و سپس به‌صورت کلاف درمی‌آیند. این ورق‌ها دارای اندازه‌های دقیق و سطح صیقلی هستند؛ بااین‌حال، هزینه بیشتر، اشکال محدود و فشار داخلی بیشتر ازجمله معایب این ورق‌ها می‌باشند. ورق‌های نورد سرد معمولاً از ورق‌های نورد گرم سخت‌تر و مقاوم‌تر هستند.

مقاومت ورق‌هایی که در دمای پایین شکل می‌گیرند در برابر تغییر شکل و شکست بیشتر است. درصورتی‌که فشار داخلی ورق پیش از برش یا جوشکاری آزاد نشود، احتمال تاب خوردگی ورق در حین پروسه موردنظر افزایش خواهد یافت.

ورق‌های برشی تهیه‌شده با استفاده از ورق‌های نورد گرم و سرد به‌صورت کلاف در آمده و به دست مصرف‌کننده می‌رسند. یکی از مهم‌ترین مزایای ورق‌های برشی آن است که کلاف‌های تولیدشده را می‌توان در اندازه‌های دلخواه برش داد. ازاین‌رو، به کلاف‌های فلزی، ورق برشی گفته می‌شود. برای استعلام قیمت ورق گرم و خرید ارزان و به صرفه، به وبسایت آهن اسپات مراجعه کنید.

کاربرد انواع ورق برشی

تولید محصول و میزان مقاومت و استحکام باعث شده که در بین محصولات فولادی جایگاه خاصی داشته باشد و می‌توان از کاربرد ورق برشی به موارد زیر اشاره کرد:

  • صنعت
  • ساخت و ساز ساختمان ( اتصالات تیرآهن و آهن آلات )
  • اتصالات تیرآهن
  • ساخت مخزن‌های بزرگ و تانکر
  • حمل و نقل ( کشتی سازی و خودرو سازی )
  • لوازم خانگی ( لباسشویی و یخچال )
  • پل سازی و سازه‌های عظیم

علاوه بر این، ورق‌های برشی جایگاه خاصی در ساختمان‌سازی و ساخت مخازن بزرگ دارند.

در بیشتر مواقع قیمت ورق برش خورده که با دستگاه CNC برش داده شده بیشتر از برش پلاسمایی می‌باشد. به همین جهت همانطور که قیمت ورق روزانه تغییر می‌کند قیمت ورق برش خورده نیز هر روز تغییر می‌کند. بنابرین اگر می‌خواهید از قیمت ورق برش خورده مطلع شوید باید پس از محاسبه وزن ورق برش خورده وارد سایت آهن اسپات استفاده شده و ارزان‌ترین ورق را خریداری کنید.

برسیبسیب

خدمات آهن اسپات برای خرید ورق برش خورده ارزان

·تضمین قیمت و کیفیت

تضمین کیفیت فرایندی است که آهن اسپات آن را به‌خوبی انجام می‌دهد تا مطمئن شوید محصولات و یا خدمات این گروه صنعتی مطابق با استانداردهای مدنظر شما هستند. این فرایند از اشتباهات جلوگیری می‌کند، به مشکلاتی که پیش می‌آید رسیدگی می‌کند و ثبات را تضمین می‌کند.

تضمین کیفیت به‌موازات تضمین قیمت یک اصل بدیهی است که در این زمینه آهن اسپات محصولات را در چندین بخش دسته‌بندی کرده تا به کمک آن محصولات مختلف را ارزیابی کنید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. با تضمین قیمت، می‌توانید اطمینان کسب کنید که با ارزان‌ترین قیمت آهن ، محصول مورد نظر خود را خریداری خواهید کرد.

·تحلیل بازار

نوسان قیمت‌ها آهن آلات مثل تیرآهن هاش و ساده میطلبد که اقدامی هوشمندانه برای جلوگیری از زیان در مواجه شدن با افزایش قیمت محصولات فولادی انجام داد.  ازاین‌رو آهن اسپات با تکیه‌بر اخبار و تغییر ارزش اقلام، قابلیت تحلیل بازار را برای مشتریان خود فراهم ساخته است.

تجزیه‌وتحلیل بازار آهن‌آلات در آهن اسپات، بررسی ویژگی‌ها، ظرفیت و توانایی بازار عرضه برای درک میزان پاسخگویی بازار به نیازهای خریداران است. هدف اصلی تجزیه‌وتحلیل بازار آهن‌آلات، شناسایی مطلوب‌ترین و مرتبط‌ترین رویکرد برای خریدی موفق و به‌صرفه است.

بازار عرضه را می‌توان بر اساس ویژگی‌هایی مانند اندازه، قابلیت، تخصص خاص، ثبات مالی، موقعیت جغرافیایی، نوع، خدمات، امتیاز قیمت و تعهد به پایداری طبقه‌بندی کرد. این موضوع به شما امکان می‌دهد که ارزان‌ترین ورق برش خورده ارزان را خریداری کنید.

خرید انواع ورق از آهن اسپات

آهن اسپات با نمایش قیمت لحظه ای انواع ورق رنگی، ورق برش خورده و... و خرید ورق به‌صورت آنلاین را تسهیل و گامی مهم در راستای حذف واسطه‌ها و آگاهی از کیفیت و قیمت محصولات برداشته است.

آهن اسپات با فروش آنلاین از طریق ثبت سفارش به‌صورت غیرحضوری، هرآنچه را برای خرید محصولات فولادی اعم از پروفیل، تیرآهن، میل‌گرد و دیگر محصولات نیاز دارید در فضایی کاملاً مدرن و با تنوع بالای محصولات در وزن و ابعاد فضایی را در اختیارتان می‌گذارد تا خریدی موفق در جهت تأمین نیازهای پروژه را برایتان به ارمغان آورد.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها