نحوه احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال کیوسک

در حال حاضر بسیاری از صرافی های ارز دیجیتال بین المللی نیاز به احراز هویت دارند و از کاربران ایرانی اطلاعاتی می خواهند که متاسفانه ارائه این اطلاعات برای کاربران ایرانی ممکن نیست. در نتیجه امکان احراز هویت در صرافی های بین المللی و خارجی وجود ندارد.

نحوه احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال کیوسک

پس بهترین گزینه برای کاربران ایرانی استفاده از صرافی ارز دیجیتال ایرانی است البته این صرافی‌ها نیز به احراز هویت نیاز دارند که انجام این مراحل برای شما سخت و غیرممکن نخواهد بود. یکی از معتبرترین صرافی های حاضر در بازار ارزهای دیجیتال کیوسک است که برای انجام احراز هویت در این صرافی کافی است مراحل درخواستی را به ترتیب انجام دهید.

احراز هویت چیست و چه کاربردی دارد؟

در نظر داشته باشید هر چه یک صرافی معتبر تر  باشد، مرحله احراز هویت آن نیز جدی تر انجام می شود. اما احراز هویت به این معنا نیست که انجام معاملات و تبادل ارزهای دیجیتال را برای کاربران سخت کند، بلکه بالعکس شرایطی به وجود می آورد که کاربران به راحتی و بدون هیچ استرس و نگرانی بتوانند در بازار رمز ارزها فعالیت داشته باشند.

احراز هویت برای اطمینان از هویت کاربر است بنابراین در صورت بروز هر گونه خطا و مشکل خیلی راحت می توان هویت فرد کاربر را تشخیص داد و امور اجرا شده رسیدگی کرد. با انجام احراز هویت در واقع اطلاعات هویتی و بانکی کاربران حاضر در فضای ارزهای دیجیتال به تایید می رسد.

از این‌رو شما نیز با خیالی آسوده می توانید به خرید و فروش اتریوم و مبادله رمز ارزها مشغول شوید و سود خوبی کسب کنید. از مزیت ها و کاربردهای اصلی احراز هویت میتوان به مبارزه با پولشویی و جرایم و کلاهبرداری های مالی اشاره کرد. نگران نباشید اطلاعات هویتی شما در اختیار هیچ نهاد و سازمان دیگری قرار نمی گیرد.

بلیبلیبلیبل

لیست مدارک مورد نیاز برای احراز هویت در صرافی رمز ارز کیوسک

همانطور که به هنگام افتتاح حساب در یک بانک دولتی و حتی خصوصی باید اطلاعات هویتی خود را به طور کامل در اختیار کارشناس مربوطه بگذارید، برای افتتاح حساب در صرافی رمز ارزها نیز باید مدارک هویتی خود را به علاوه اطلاعات بانکی تان در سایت صرافی مورد نظر بارگذاری کنید.

در این صورت پلیس فتا یا سایر سازمان ها به راحتی می توانند افراد خاطی و کلاهبردار را شناسایی کنند. به طور کلی اگر قصد دارید در این صرافی مطمئن و امن رمز ارزی را معامله کنید باید بعد از تکمیل مراحل ثبت نام مراحل مربوط به احراز هویت را پشت سر بگذارید. برای این کار به مدارک زیر نیاز دارید:

  • تصویر بارگذاری شده کارت ملی هوشمند
  • شماره موبایل کاربر ( در نظر داشته باشید شماره موبایل باید به نام کارت ملی هوشمند باشد)
  • اطلاعات حساب بانکی به علاوه شماره حساب و شبا بانکی کاربر
  • عکس سلفی کاربر

از آنجایی که صرافی ارز دیجیتال کیوسک به سیستمی هوشمند مجهز است، اطلاعات کاربران نباید به هیچ وجه مغایرتی با یکدیگر داشته باشند، زیرا در این صورت اطلاعات هویتی یا بانکی آنها به تایید رسمی نمی رسد. پس شماره موبایلی که ذکر می کنید باید با اطلاعات کارت ملی هوشمند شما یکسان و سازگار باشد.

علاوه بر مدارک ذکر شده در بالا باید اطلاعات دیگری نیز وارد کنید تا مراحل احراز هویت شما به درستی انجام شود. به زبان ساده هر گونه اطلاعات درخواستی سایت این صرافی را وارد کنید تا احراز هویت شما تکمیل شود و بتوانید وارد معاملات ارزهای دیجیتال شوید. در ادامه سایر اطلاعات درخواستی را نام می بریم:

  • وارد کردن شماره تلفن ثابت منزل یا دفتر کار
  • آدرس دقیق محل سکونت
  • ویدیوی معرفی کاربر
  • تایید نهایی احراز هویت کاربر

مراحل احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال کیوسک

پیش از این نیز گفتیم احراز هویت یکی از مراحل مهم و کاربردی قبل از شروع معامله ارزهای دیجیتال در صرافی رمز ارز کیوسک است. بدین ترتیب شما بعد از ورود به سایت این صرافی و تکمیل مراحل ثبت نام خود باید مراحل احراز هویت را پشت سر بگذارید.

  • ورود به بخش احراز هویت ( برای معامله ارزهای دیجیتال باید هویت خود را احراز کنید)
  • انتخاب گزینه شروع احراز هویت ( پشت سر گذاشتن مراحل بارگذاری عکس کارت ملی، ورود اطلاعات فردی، تایید شماره تلفن همراه، بارگذاری عکسی از چهره)
  • برای پشت سر گذاشتن مرحله بارگذاری تصویر کارت ملی باید از کارت ملی هوشمند خود یا رسید کارت ملی هوشمند و یا کارت قدیمی تان تصویری را آپلود کنید.
  • ورود شماره تلفن همراه و انتخاب گزینه مرحله بعد (کد تاییدی به شماره تلفن همراه وارد شده ارسال می شود که باید آن را در باکس مورد نظر وارد کنید. در صورتی که کد ارسال شده درست عمل نکرد باید درخواست ارسال مجدد کد تایید را بفرستید.)
  • بارگذاری عکس سلفی (پیش از عکس گرفتن و آپلود آن بهتر است دستورالعمل شیوه صحیح عکس گفتن را مطالعه کنید و با رعایت نکات ذکر شده در شیوه صحیح سلفی گرفتن از صورت خود عکس بگیرید.)
  • تایید نهایی اطلاعات هویتی و ورود به مرحله بعد احراز هویت
  • اضافه کردن اطلاعات حساب بانکی ( شماره کارت بانکی خود را وارد کنید و گزینه ثبت و ادامه را بزنید)
  • تایید اطلاعات حساب بانکی
  • تکمیل مراحل احراز هویت

بلیلمیبلیپ

چرا در صرافی کیوسک احراز هویت انجام دهم؟

فراموش نکنید برای دسترسی به تمام بخش ها، خدمات و سرویس‌های این صرافی معتبر باید مراحل احراز هویت را به طور کامل پشت سر بگذارید. از آنجایی که این صرافی یکی از معتبرترین صرافی های حاضر در بازار ارزهای دیجیتال است به هنگام تکمیل ثبت نام کاربران خود و قبل از شروع معاملات احراز هویت را الزامی می داند.

بدین ترتیب شما نیز بعد از اینکه در این صرافی ثبت‌نام کردید برای دسترسی بهتر به بخش مبادله ارزهای دیجیتال و امکان استفاده از سرویس سفارش آسان کیوسک بهتر است مراحل احراز هویت را به درستی پشت سر بگذارید و در نهایت با تکمیل حساب کاربری خود دست به معامله ارزهای دیجیتال بزنید.

ناگفته نماند احراز هویت در این صرافی سطح دیگری نیز دارد که آدرس دقیق منزل یا دفتر کار را به همراه کد پستی دقیق و ثبت شده از شما می خواهد. در ضمن شماره تلفن ثابت منزل و دفتر کار نیز از دیگر اطلاعات خواسته شده در سطح 3 احراز هویت این صرافی است که شما می توانید به راحتی آن را تکمیل کنید.

صرافی کیوسک صفحات مربوط به قیمت و تحلیل ارزهای دیجیتال، همانند قیمت ارز ریپل را بدون نیاز به ثبت نام و احراز هویت در دسترس کاربران قرار داده است.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها